Seokjin hissettiği doğrulukla mutluydu. Taehyunga da bunu itiraf ettiğinde gerçekten rahat hissetmişti. Namjoon onun için değildi. Taehyung onun içindi. Ve Seokjin Taehyungu alana kadar bırakmayacaktı.
"Jimin ona söylediğimde yüzünü görmen lazımdı. O kadar şaşırdı ki! Sesi içine kaçtı. " Seokjin ve Jimin güldü.
"Adamın kucağına çıkıp öyle söylersen tabi böyle olur." Dedi Jimin.
"Ne yapacağımı bilemedim. Sadece heyecandan. Taehyung keşfedilmeyi bekleyen bir hazine gibi Jimin. Eminim onun gardını kimse indirememiştir."
"İşler senin için zorlu olacak yani?"
"Bana kimse dayanamaz,biliyorsun."
"Ancak Taehyung o kimselerden değil."
"İşte bu yüzden onu almalıyım." Seokjin gülümsedi. Taehyungun önceki hayatında da ulaşılamaz veya bir kral olduğunu düşünüyordu Jin.
"Her neyse benim ve onun bir araya gelmesi için bir şeyler yapabilir misin? Jungkook sayesinde onunla görüşebilirim."
"Bilmiyorum. Jungkooka söyleyeceğim. Birlikte bir şeyler yaparız." Seokjin arkadaşına öpücük attı.
"Olur,çok güzel olur."
"Gidip konuşayım Jungkook'la ben."
"Git git konuş tabi. Özledin." Jimin odadan çıkarken güldü. Seokjin arkasından gülümsedi. Arkadaşının mutluluğunu her şeyden çok istiyordu. Jungkookta mutlu ediyordu ya umuyordu ki uzunca birlikte olurlardı.
Kendi mutluluğu için de ne yapacağını biliyordu elbette. Ne istiyorsa onu yapacaktı. Ve Taehyungu istiyordu. Jimin ve Jungkook sayesinde onunla bir ortamda olabilirdi diye umuyordu.
Umduğu gibi de olmuştu. Jimin iki gün sonra Jungkookun evinde buluşacaklarını söylemişti. Ancak Namjoon'da orada olacaktı. Bu Seokjin için kötü bir şey değildi. Onunla kötü şekilde ayrılmadı ne de olsa. Aralarında sadece konuşma geçmişti. Hem ilk çekilen Namjoon olmuştu. Asıl o düşünmeliydi. O gün geldiğinde Jimin ve Seokjin hazırlanmış bir taksiyle Jungkookun evine gidiyordu.
"Jungkook buluşmayı zor ayarladığını söyledi." Dedi Jimin arkadaşına bakarak.
"Taehyung gelmek istememiş. Kookie ısrar edince kabul etmiş." Seokjin gülümsedi.
"Benimle bir ortamda bulunmak istemiyor. " Böyleydi tabi. Ama Seokjin kolay kolay vazgeçmeyecekti Taehyungtan.
"Eh, biraz haklı değil mi? Arkadaşıyla konuştun ve birbirinize ısınmıyorsunuz.""Onun suçu ama! Benim egoist bir pislik olduğumu düşünmekten ileri gitmiyor. Ben onun sinir bozucu karakterini bir köşeye bırakarak onunla yeni bir başlangıç yapmak istiyorum."
"Bu sözleri aynı şekilde ona da söyle."
"Deneyeceğim." Ve yolculuğun yarısı sessizlikle geçtikten sonra verilen adrese geldiler. Jimini takip ediyordu Seokjin. Biraz heyecanlıydı. Taehyunga söylediklerinden sonra onu ilk kez, Namjoon ile de konuşmayı kestikten sonra ilk kez görüşecekti. Bir bloğa girip asansöre bindiler.
"Jimin ben gelmesem mi ya? Heyecandan bayılacak gibi hissediyorum. " Jimin arkadaşını yanına çekti.
"Güçlü ol! Sen benim arkadaşım olarak geliyorsun oraya. Onun için gittiğini düşünme."
"Ama onun için geliyorum." Jimin arkadaşının kafasına vurdu. Seokjin dudaklarını büzüp vurduğu yeri ovaladı.
"Ne vuruyorsun ya! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Heart Taejin/vjin [Tamamlandı]
Short StoryKim Seokjin ve Kim Taehyung bir partide karşılaşır ancak anlamadıkları şekilde birbirlerinden hoşlanmazlar. Kader ise onlara inat birbirlerinin peşinden sürükler. Peki bu ikili inatlarını kırıp arkasına gizlenmiş duygularını görebilecek mi? "Sen...