Seokjin hiç böyle hissetmemişti. Tüm duygularını doruğa kadar yaşarken kendini mutluluk içinde bulmanın heyecanını yaşıyordu. Taehyung onun için tüm güzel duyguları yaşatmaya hazırdı. Onunla bir şeylere başlamak en iyi karardı. Seokjin en doğru kararı verdiğini de düşünüyordu.
Onunla birlikte zaman nasıl geçiyor anlamıyordu. Taehyungun ona bakarken parlayan gözlerini görmek mutlu ediyordu. Önceden hep kavga etmelerini unutmuş gibiydi ikisi de. Asla eskinin sözünü açmıyorlardı, açmaya da gerek yoktu. Böyle her şey güzel gidiyordu.Seokjin 'in dersleri tekrar başlayalı bir hafta olmuştu. Okula gidiyordu Jimin ile. Taehyung'la da buluşmayalı dört gün olmuştu. Bu sıralar meşgul olduğundan bahsediyordu. Ancak aralarındaki iletişimi kesmiyor konuşmaya devam ediyorlardı. Seokjin onun yemeğini iyi yiyip yemediğini soruyor, güzelce uyumasını söylüyordu.
Taehyung ise Seokjinin ilgisi yüzünden şımarıyordu. Sevdiği adamın böyle davranması hoşuna gidiyordu. Yerinden kalkıp akvaryuma yaklaştı. Üç tane balığı vardı. Onları güzelce besliyordu. Açıkçası hayvanları seviyordu. Ancak sahiplenirse bakabileceğini bilmiyordu. Bu işler gerçekten göründüğü kadar kolay değildi. Ancak eğer isterse... Bir köpek alabilirdi.
(Olaya kral Yeontani nasıl dahil edeceğim oynat bakalım :D )
Kapısı çalınmadan açılınca gelenin Namjoon olduğunu anlamıştı.
"Taehyung? Bana şunun kopyasını versene. Sendeymiş. Geçerken alayım dedim." Çünkü sekreterini yollardı genelde bu işlerde.
Taehyung balıkları beslemeyi bırakıp ona döndü. Elinde tuttuğu dosyaya bir göz attı. Ardından yanına gitti. Namjoon dosyayı ona uzattı. Taehyung kafasını sallayıp bir çok dosya olan dolaba doğru gitti. Yaptığı işleri elinin altında bulundurmayı seviyordu. İhtiyacı olduğunda alabiliyordu.
"Ne yapacaksın ki?" Diye sordu dosyayı ararken.
"Küçük bir yanlışlık var dedi Seunghee ona bakacağım. "
Taehyung dosyayı buldu. Aldı ve içine baktı.
"Nerede yanlışlık varmış?" Namjoon yanına geldi.
"Şirkete 10milyon won vermişiz. Ancak bahsi geçen sözleşmede 9.5 milyon diyordu. " Taehyung kafasını kaldırıp ona baktı.
"Kim ilgileniyordu bu işle?"
"Müdür Choi." Dedi Namjoon.
"Bir dahakine dikkatli olmasını söylesinler yoksa eşyalarını toplayıp gitsin. " Taehyung dikkatsiz insanları sevmezdi. Para verdikleri şirket bir beton şirketiydi. Ve bu iş üzerinden iki hafta geçmişti. Fark etmeselerdi zarara uğrarlardı. Namjoon kafasını salladı.
"Görüşürüz." Diyip giderken Taehyung ona seslendi. Namjoon ona bakarken masasına oturdu.
"Otursana. Bir şey söyleyeceğim."
Namjoon onun karşısına oturup bacak bacak üstüne attı.
"Ne oldu?" Dedi. İşle alakası olduğunu düşünüyordu. Taehyung toparlanıp konuştu.
"Seokjin ile çıkıyoruz. " Namjoon ona şaşkınca baktı. Daha sonrasında kafasını olumlu şekilde salladı.
"Tebrik ederim?"
"Namjoon onunla konuştun. Sanki senden sonra ona ilgim olduğunu düşünmeni istemem."
"Ah, hayır. Olabilecek şeyler. Ancak sizden beklezdim. Anlaşıyor gibi durmuyordunuz."
Taehyung ona önceden tanıştıklarını söylemeli miydi? Hem iş ortağına hem de dostuna güvenebilirdi.
"Aslında onunla önceden tanışıyorduk. Ancak beni hatırlamadığı için ona karşı ön yargım yüzünden Seokjine karşı kaba olmuştum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Heart Taejin/vjin [Tamamlandı]
Short StoryKim Seokjin ve Kim Taehyung bir partide karşılaşır ancak anlamadıkları şekilde birbirlerinden hoşlanmazlar. Kader ise onlara inat birbirlerinin peşinden sürükler. Peki bu ikili inatlarını kırıp arkasına gizlenmiş duygularını görebilecek mi? "Sen...