Buna ! Eu sunt Christinne, Christinne Malik, oaia neagra a familiei Malik. Yep, sunt sora faimosului si perfectului Zayn Malik. El face parte din acea trupa de gay, mama si tata mereu imi spun: "De ce nu poti fi si tu ca fratele tau?" . Si probabil va intrebati de ce imi spun asta... Pai, avand in vedere ca sunt o eleva de nota 10. Look-ul meu nu este unul de tocilara, ci din contra. Haine negre, bocanci, tinte, gegi de piele. Ce sa mai , sunt o bag-girl. Si oricum pot face ce vreau, am 18 ani! Ma rog, azi este ultima zi de scoala, ultima zi de chin. Si dupa ... facultatea, dar mai vedem.
Ma ridic din patul meu mare si pufos. E o zi linistita azi, in Bradford. Poate prea linistita, ma rog, azi, cum voi fi premiata cu "Premiul I" vreau sa fiu putin mai ... vesela? Imi iau un maiou alb, simplu, blugi negri stramti, si botine cu tinte, tot negre. Imi iau geaca de piele tot neagra pe mine. Imi iau telefonul si cheile. Si merg jos pentru micl dejun.
-Neata mama, neata tata! Zic si le dau cate un pupic pe obraz.
-Neata! Esti pregatita pentru ultima zi de liceu? (mama)
-Cred ca da! Unde sunt Safaa ,Doniya si Waliyha?intreb eu cautandu-mi surorile.
-Oh.. Le-am trimis in dimineata asta la bunica . Ele vor sta acolo toata vacanta de vara. Spune tata vesel.
-Deci si eu voi merge la bunica, uraaaa!!! *Sper ca vedeti sarcasmul*
-Defapt... zice mama cu voce putin pitigaiata.
-Defapt ce?intreb speriata.
-Defapt tu vei merge in turneu cu fratele tau. (tata)
-Zayn vine aici? Intreb socata si putin speriata.
-Da, cam intr-o ora trebuie sa ajunga si maine plecati.(mama)
-Nu!! Nu merg nici daca ma platiti in turneu cu Mr. Perfect si trupa lui de gay!
-Doamnisoara, inteleg ca esti rebela dar nici chiar asa! De ce nu poti fi ca fratele tau? (mama)
-VEDETI? ASTA E TOT CE FACETI VOI DE DIMINEATA PANA SEARA! MA COMPARATI CU ZAYN! CAND O SA INCETATI CU CHESTIA ASTA? SI PENTRU CE NAIBA M-AM STRADUIT EU 5 ANI DE ZILE SA IAU NUMAI 10? SI NU SPUNETI CA PENTRU MINE CA VA DAU CU DRY-COOKER-UL IN CAP! AM FACUT ASTA CA SA AUD MACAR O DATA "BRAVO CHRISTINNE, SUNTEM MANDRI DE TINE!" DAR BINEINTELES CA ZAYN E MEREU MAI BUN DECAT MINE !MEREU VOI FI OAIA NEAGRA A FAMILIEI MALIK, NU-I ASA MAMA? spun cu lacrimi in ochi , parinti mei se uita socati la mine, sau , ma rog, in spatele meu. Ma intorc si il vad pe Zayn, impreuna cu minunata sa trupa de gay. Urgh.
-Am plecat sa-mi iau diploma! zic si plec spre usa . O deschid repede si plec lasandu-i asa. Mda, ce v-am zis eu? Oaia neagra a familiei Malik...
CITEȘTI
Bad Sister
FanfictionChristinne - Sora mai mica a faimosului Zayn Malik "Oaia Neagra"a familiei Malik. Zayn- Fratele mai mare care incearca sa-si castige sora inapoi. Liam- Baiatul grijuliu care se indragosteste. Harry- Baiatul bun care nu stie ce simte defapt. Niall- C...