Ei bine da, fac si imagineuri. Daca vreti lasati comm mai jos, sau mesaj privat. Capitolul asta ii este dedicat prietenei mele Raluca. Bucura-te!
@MituConstantin
______________________________
Ma plimbam pe strada cand deodata a inceput sa ploua. Imediat m-am gandit la iubitul meu, Harry. Este plecat in turneu de 3 luni si imi este al naibii de dor de el. Pana sa ajung acasa hainele mele se uda de tot si se lipesc de corpul meu. Ajung in fata casei in care locuim eu si Hazza. Ne-am mutat impreuna acum 7 luni. Il iubesc, ma iubeste, asta e tot ceea ce conteaza. Apas pe clanta fara sa mai deschid usa si tocmai era sa-mi dau o palma mintala pentru ca Harry vine deabea peste 4 saptamani cand usa s-a deschis. Oare am uitat eu usa deschisa?
Ma descalt si ajung in sufragerie. In fata televizorului pe care puteam observa un fel de foc ca ala din semineu , erau multe paturi pe jos si perne imbrastiate peste tot. Intr-un colt mai retras putin era o tava cu capsuni in ciocolata si sampnie. Ce e asta?
Simt cum doua brate puternice imi inconjoara talia si simt un abdomen puternic lipit de spatele meu.
''Ti-a fost dor de mine, iubito?'' As putea recunoaste vocea asta dintr-o mie! "Harry!" spun sarindu-i in brate. "Ce mai faci iubito?Ti-a fost dor de mine?" ma intreaba. "Bineinteles! Dar de ce nu esti in turneu?" "Mi-am luat o pauza mica de 2 zile. " imi zambeste.
Incepe sa ma sarute usor si apoi foarte apasat. "Esti uda Y/N . Ce ar fi sa scapam de hainele astea?"intreaba avand un zambet pervers pe fata. Stiu unde bate. Eu nu raspund ci imi dau bluza jos , totusi ramanand cu sutienul pe mine, de culoare neagra din dantela. Harry isi pozitioneaz mainile pe fundul meu si ma ridica obligandu-ma sa imi incolacesc picioarele in jurul bazinului sau. Harry se duce la primul perete care ii iese in cale si ma lipeste cu spatele de el, coborand cu saruturile la zona gatului care ma facea sa gem asa de tare. Imi duc mainile sub tricoul sau si, printr-o miscare, il dau peste cap, scapand de el, iesind la iveala toate tatuajele lui Haz care imi plac la nebunie.
Ne indreptam spre canapea. El se aseaza si ma pune in poala lui, cu fundul tocmai pe barbatia sa. Profind putin de situatie si incep sa-i las muscaturi pe gat si in acelasi timp sa imi misc soldurile, simtind cum barbatia sa se face din ce in ce mai mare. Vede ca il chinui asa de mult si pur si simplu ma ia in stil mireasa si ma aseaza pe paturi, apoi isi desface pantaloni si dandu-i jos, ramanand doar in boxeri. Acelasi lucru face si cu pantaloni mei si apoi se aseaza peste mine si incepe sa ma sarute apasat. Imi desface capsele sutienului si il arunca cat colo. Imi ia un mana unul dintr sani si incepe sa-l maseze apoi trece si la celalat. Coboaracu saruturile pana la boxeri mei si ii da jos cu dinti. Se aseaza mai bine intre picioarele mele si incepe sa-mi linga zona sensibila. Ii gem numele si cand simt limba lui intrand in mine incep sa tremur din cap pan ala picioare.
Cand eram aproape de orgasm s-a oprit, a venit la mine si s-a uitat in ochii mei sarutandu-ma dinou. Nu am mai putut astepta asa ca i-am dat boxeri jos. Incepe sa-si frece barbatia de partea mea de jos scotand geamate infundate de la mine. Incep sa ma misc o data cu el, de data asta eu scotand niste geamate din partealui. Se indinte inspre marginea paturii in timpul sarutului si scoate de acolo un prezervativ. Il desface cu dintii si apoi si-l ruleaza pe barbatia sa. "Esti gata?" ma intreaba cu voce ragusita. Eu decat dau din cap si el ma penetreaza , apoi facand miscari de dute-vino, din ce in ce mai repede. Imi dau drumul si el face la fel. Iese din mine si arunca prezervativul folosit la cosul de gunoi. Ia o patura si ne inveleste pe amandoi, eu adormind cu capul pe pieptul sau.
CITEȘTI
Bad Sister
FanfictionChristinne - Sora mai mica a faimosului Zayn Malik "Oaia Neagra"a familiei Malik. Zayn- Fratele mai mare care incearca sa-si castige sora inapoi. Liam- Baiatul grijuliu care se indragosteste. Harry- Baiatul bun care nu stie ce simte defapt. Niall- C...