19

3.4K 210 14
                                    

 Cineva ma zguduie incercand sa ma trezeasca."Christinne, haide, nu vrem sa pierdem avionul!" imi zice Liam. "Ok."accept intr-un final. Ma dau jos din masina observand ca suntem chiar in fata avionului cu care urma sa calatorim. Sunt surpinsa ca nu vad nici un paparatzi asa ca, fara s ail mai astept pe Liam intru in avion si ma asez pe primul scaun pe care il vad inchizandu-mi ochii.

"Ce crezi ca faci?" nu ma deranjez sa-mi deschid ochii caci pot recunoaste vocea asta oriunde. Nu, nu este Liam. Este Harry. "Ce crezi ca vreau sa fac?"il intreb iritata. "Nu cred ca e un cuvant frumos.." spune chicotind. "Dispari Styles!". Fara un alt cuvant Harold pleaca razand. Imi inched ochii inapoi si aproape ca adorm. Aproape..Pana cand un alt idiot se aseaza pe scaunul de langa mine, de data asta fiind Louis. "Vrei sa mai fim clone?" "Daca zic da, pleci si ma lasi sa dorm?"El da din cap aprobator."Atunci da, o sa mai fim clone! Adu-l pe Liam."zic. In nici 5 minute Liam vine catre mine. "Ce s-a intamplat? Te-ai lovit la cap? Ti-e rau? Ti-e foame?Macar ai mancat ceva azi?" Decid totusi sa imi inchid gura si pur si simplu il trag de mana si il asez pe scaun. Ma pun in poala lui si il sarut scurt dupa imi pun capul pe pieptul lui. "Vad ca esti ok..." chicoteste.

Reusesc sa adorm asa cu capul pe pieptul lui.

---After a while

Tocmai ce m-am trezit, si din cate am inteles, aproape ca aterizam. Abia astept sa-l cunosc pe Ed, si sincer cred ca va fi o colaborare destul de frumoasa.

Liam apare si imi zambeste punandu-si centura. Simt cum, usor usor aterizam. Liam ma informeaza ca am ajuns si ca Paul se ocupa cu bagajele. Ii dau din cap afirmativ, asa ca ma ia de mana si ne indreptam spre masina, imediat ce scapam de papagali-umblatori-de-funduri-pop, bine-inteles. 

"Cum crezi ca o sa fie?"il intreb pe Liam."Ed e un prieten foarte bun de al nostru. Sigur o sa va intelegeti si daca nu...Ei bine voi fi eu acolo sa ma asigur de absolut tot"imi raspunde. "Te iubesc"imi mai spune."Si eu te iubesc."ii raspund. "Bleachhhh!!"zice Paul care conducea caci baietii au plecat cu alta masina."Cat de matur Paul!Cat de matur..!"rad.  

In scurt timp ajungem in fata unui hotel unde se va filma videoclipul. Liam ma trage de mana pana in receptie, cand auzim o voce.

"Liam!Christinne! "

____________ 

Scurt.Stiu.Penibil.Stiu.Scuze. 

Bad Sister Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum