Ma trezesc si se pare ca Liam nu mai era in pat. Ma duc la baie si imi fac rutina, apoi ma intorc sa ma imbrac cu hainele. Iau tricoul cu care am fost imbracata si il pun la mine in bagaj. Se pare ca si bagajul lui Liam este tot aici. Imi iau telefonul vrand sa-l apelez pe Li dar exact atunci intra pe usa . Purta un tricou simplu alb si niste blugi negri strimti...
-Neatza iubito! Ce faci?ma intreaba zambind, venind la mine sarutandu-ma scurt.
-Sunt bine. Tu ce faci?
-Voiam sa vin sa te trezesc pentru ca trebuie sa mergem spre Dublin.
-Ok, hai sa mergem.
-Sure J . Ne luam bagajele si ne indreptam spre lift. Intram si Liam apasa pe buton acela. In lift era o liniste , dar nu genul de liniste apasatoare. Doar..liniste. Cand iesim din lift, Li imi prinde mana si ajungem la receptie unde sunt si ceilalti baieti.
-Wow, te-ai trezit repede ! (Louis)
-Eram deja trezita. Rad scurt si predau cheia la receptie. Ne luam bagajele si mergem catre masina, o data imbarcati, cu Paul care conduce, Harry in locul pasagerului si Eu Liam, Louis si Niall inghesuiti pe bangheta din spate.. Eu bineinteles ca am stat in bratele lui Liam. Simt cum somnul ma cuprinde usor si adorm.
Liam P.O.V.
In masina incepe sa apara galagia iar Christinne a adormit.
-Baieti puteti sa faceti mai putina galagie va rog? Christinne a adormit. Zic.
-Frate noua tot nu ne-ai explicat ce s-a intamplat cu Sophia. (Harry)
-L-a inselat.(Niall)
-Ce??(Louis, Harry ,Paul)
-Shhh.. zic repede.
-Ok, ok. Sa sti ca niciodata nu mi-a placut de Sophia. Poti sa o trezesti pe Christinne. Am ajuns la aeroport.(Paul)
-Bine..(eu) Inep sa o hatan putin pe micuta din bratele mele si se trezeste rapid.
-Mhhhm , maraie ea.
-Iubito am ajuns la aeroport, haide!
-Ok, se trezeste ea. Imediat ce masina se opreste ea deschide usa si imediat este asaltata de paparatzi. Vad ca se enerveaza putin si imediat ce Paul imi confirma ca are el grija de bagaje, ies din masina si o iau de mana, punand-o in spatele meu, trecand pe langa paparatzi. Auzem in jurul meu o gramada de intrebari. „E adevarat ca esti cu Christinne ,Liam?""Te-ai despartiti de Sophia din cauza lui Christinne?" "Christinne va intra in trupa in locul lui Zayn?" Si alte multe intrebari pe care decid sa le ignor. Ajungem repede in fata avionului si inainte sa intram facem cu mana si apoi o impiing pe Christinne inauntru, ea ne scotand un sunet.
-Nu pot sa cred ca oamenii astia nu au viata sociala! Sunt doar niste papagali care se tin dupa fundurile vedetelor si nu le lasa in pace! Jur ca am vazut unu mai mare decat voi toti patru la un loc! Zice ea nervoasa apoi se aseaza pe un scaun. Mda, linistea nu a durat mult.
Christinne P.O.V.
Ma gandeam la tot ce s-a intamplat in numai o saptamana de cand sunt in turneul asta. De ce Zayn ar face asa ceva? Inca sunt in stare de soc, si papagalii-umblatori-de-funduri-pop a.k.a. paparatzi nu ajuta deloc.
Imi iau telefonul din buzunar si incep sa umblu pe twitter. Am o gramada de urmaritori dar si mesaje de gen:
"Hei, nu prea sunt o fana One Direction, dar tu ai distrus TOT! Din cauza ta Zayn a plecat din turneu, TARFO! "
Auch, ok hai sa ne uitam la altul.
"Nu pot sa cred ce tarfa poti fi, este clar ca Liam s-a despartit de Sophia din cauza TA ! CURVO ! Distrugi tot!"
La toate jicnirile astea am inceput sa plng, adica doar sa vars cateva lacrimi, dar Liam a observat imediat si a venit la mine luandu-mi telefonul din mana. Se uita putin si dupa il blocheaza si mi-l pune in buzunar, apoi imbratisandu-ma.
-Nu crede toate prostiile alea, si noi primim o gramada de ura.
-Nu cred ca s-a vorbit despre voi ca sunteti curvari... marai in barba. Imi pun mana la ochi sa-mi sterg lacrimile , dar observ ca rimelul meu s-a intins. Imi iau geanta si imi caut orice... Am gasit o trusa mai mica , e buna si aia.
-Ai dreptate, dar ce vrei sa faci?
-Unde e baia? Il intreb direct.
-Inainte si la stanga. De ce?
-Mi s-a intins rimelul.zic luand mica trusa si mergand catre baie. Din fericire este o oglinda imensa. Imi scot repede niste servetele si imi sterg tot machiajul. Apoi scot din trusa un rimel si imi dau pe la gene, apoi cu tus fac cateva codite groase , pe ploapele ochilor aplic un strat negru si pe buze aplic un ruj rosu, foarte accentuat. Imediat ce sunt multumita de rezultat ma intorc la loc la locul meu , unde Liam dormea bustean. Imi pun trusa in micuta geanta pe care o aveam si ma pun langa Liam, imi scot telefonul si castile si le pun in ureche, incep sa fredonez melodiile de la The Script si intr-un final adorm.
*
-TREZIREAAAAA!!!!! Aud deodata pe cineva strigand, imi deschid ochii si il vad pe Liam inconjurat de talia mea, Louis facand ca o maimuta Harry incercand sa-l opreasca si Nial mancand. Normal...
-OK GATA !! AM AJUNS LA DUBLIN!! Tipa Paul care tocmai intrese pe perdea cred. Oricum, Liam ma ia de mana ca de obicei si ajungem cu greu la masina deoarece papagalii-umblatori-de-funduri-pop zici ca se inmulteu pe moment ce trece, Doamne ziceam ca mor!
CITEȘTI
Bad Sister
FanfictionChristinne - Sora mai mica a faimosului Zayn Malik "Oaia Neagra"a familiei Malik. Zayn- Fratele mai mare care incearca sa-si castige sora inapoi. Liam- Baiatul grijuliu care se indragosteste. Harry- Baiatul bun care nu stie ce simte defapt. Niall- C...