6

5.9K 322 88
                                    

Coboram din avion, multi paparazzi faceu poze cu blituri care pur si simplu ma incomodau ca naiba. Dintr-un moment de neatentie ma impiedic, si astept sa fac contact cu pamantul, sau , ma rog, scara avionului si toata lumea sa rada de mine, dar nu s-a intamplat asta. Liam m-a prins de mana.

Eu-Mersi Liam. zic si ii zambesc.

Liam-Cu placere, haide! zice si o ia inaine, tinandu-ma in continuare de mana, simteam cum Liam tremura usor de fiecare data cand ii strangeam mana mai tare din cauza bliturilor. Ceilalti baieti erau in spate si ne priveau, venind totusi dupa noi. Zayn si Louis erau fericiti, Niall avea o punga de chipsuri in mana , iar Harry era incordat, nu stiu de ce ...Dintr-o data aud cum cineva ma striga.

?-Christinne! Nu te-am mai vazut de mult timp!! Zice persoana respectiva si ma ia in brate, eu recunoscund-o dupa parul sau blond, cu varfuri roz acum. O iau si eu in brate, dandu-i drumul la mana lui Liam.

Eu-Perrie, ce bine imi pare sa te vad!!! spun .

Perrie-Hei, ce am vazut mai inainte?

Liam-Hei Pezz, mai vorbim la hotel caci sunt paparazzi peste tot. Paa!! spune Liam si merge catre un bodyguard care avea bagajele noastre, le luam fiecare si multumim lui Paul cred, caci asa ia spus Li. Ma trage de mana prin multime si ajungem intr-un final la o masina neagras unde se afla si ceilalti baieti si Perrie. Ne urcam cu toti, de data asta incapand.

Zayn-Ce zici surioara?

Eu-Urasc maimutele alea fara viata sociala care se tin dupa fundul vostru!zic enervata de acei paparazzi.

Louis-Eu macar am un fund sexy !

~La hotel

Zayn-Ok, acum vom imparti camerele. Cate 2 intr-o camera. Eu si Perrie in una.

Louis- Hazza?

Harry-Eu si Louis alta.

Zayn-Christinne alege dintre Liam si Niall.

Eu-Nu pot sa stau singura?

Niall-Poti sa stai cu Liam, eu ...Sforai, da , asta e...Sforai.

Eu-O..k, Liam?

Liam-Desigur!

Zayn-Ok, acum toata lumea in camere, maine de dimineata avem repetitii. Liam poftim cheia. spune Zayn si pleaca o ata cu ceilalti in lift.

Eu-Liam, doar de curiozitate, ce numar are camera?

Liam-Uhmmm, mai bine nu sti...

Eu-Liam!

Liam-Ok, ok, iti zic in lift, aici e prea multa lume. spune , oftez si ne luam bagajele, asteptand sa vina liftul. O data ajuns:

Eu-Liam...

Liam-69 ...ma intrerupe el.

Eu- E mana lui Harry... spun eu, si amanoi incepem sa radem. Liftul face "dlinc" si se deschide, ajunsi in fata usi, Li o deschide si intram. O camera mare, un pat dublu, si intr-un colt, un televizor si o canapea. Unul din noi va dormi pe canapea.

Eu-Liam, eu dorm pe canapea si tu in pat.

Liam-In nici un caz!

Eu-Ok, facem cu randul, dar eu dorm prima pe canapea!

Liam-De ce?

Eu-Ca asa vreau. zic, nici macar eu nu stiu de ce ...

~Peste ceva timp, dupa ce am despachetat, la ora de culcare

Super! Mi-am uitat pijamalele acasa. PE ALT CONTINENT !! Foarte destept Christinne! O sa-i cer lui Pezz sa-mi imprumute ceva.

Liam-Esti ok?

Eu-Mda, de ce?

Liam-Ti-ai uitat pijamalele acasa?

Eu-De unde sti?

Liam-Am despachetat amandoi, nu existau pijamale in bagajul tau. Vrei sa-ti dau un tricou de la mine?

Nu...Spune constiinta mea.

Eu-Ok. spun si el cauta un tricou . De ce ai spus da?? Pentru ca, nu stiu! Hei, poate il placi pe Liam!! Nu... Eu..Nu stiu! Iti zic eu ca da!

Liam-Poftim! Imi zice si imi aunca un tricou, eu il prind si ma duc la baie, ma schimb repede in tricoul lui Liam, care are parfumul sau intiparit in tesaturi. Tricoul este negru si imi ajunge cam cu o palma sub fund. Impachetez hainele si ies din baie. Liam e deja schimbat, o pereche de pantaloni de trening si..fara tricou. Ok, chiar cred ca il plac pe Liam, cel putin stiu ca trebuie sa ma opresc sa nu sar pe el.

Liam-CHRIS!!

Eu-Huh?Da?Cum?Ce?Pandicorni?

Liam-Te holbai la mine? spune razand.

Eu-Nu! Noapte buna! spun, si merg spre sifonier, asez hainele frumos si apoi merg spre canapea. Ma asez si ma infofolesc bine. Liam mai chicoteste o data si stinge lumina. Incerc sa adorm, dar nu pot. Afara se pare ca a inceput o furtuna zdravana. Super, mie mi-e frica de fulgere!

Eu-Liam... spun cand ma duc langa el, si ma asez in pozitie turceasa. El aprinde lumina si se uita la mine.

Liam-Da?

Eu-Mi-e frica de fulgere...mormai in barba.El doar zambeste si printr-o miscare , ma aseaza in asa fel incat sa fim amandoi inveliti, si eu aveam capul pe pieptul sau gol, el ma ia in brate . Peste ceva timp, crezand ca am adormit imi saruta fruntea si imi sopteste foarte usor, dar pot auzi ce a zis.

-Te iubesc, dar nimeni in afara de Niall nu stie. Promit ca voi avea grija de tine,chiar daca nu voi te voi putea avea.

Fara sa pot face altceva am adormit fiind in bratele lui Liam, convinsa ca si eu trebuie sa-i spun ce simt pentru el. Il iubesc...

_____________________________________

Hello, ce mai faceti? Dupa cum vedeti am inceput o poveste noua. Sper ca va place. Si daca vreti sa lasati si comentari.. Poate :)

Bad Sister Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum