21

4.6K 212 67
                                    


Dupa ce eu si Ed reusim sa ne acomodam unul cu altul, coregraful John ne arata coregrafia impreuna cu asistenta lui, Miranda. Ei doi danseaza atat de frumos! Eu si Ed incercam sa facem prima parte a coregrafiei. Am facut putine greseli dar a iesit bine. "A iesit foarte bine copii. Ne vedem maine la ora 3 , tot aici." Ne comunica John . Ne luam la revedere unii de la altii si ne imprastiam fiecare. Eu merg spre Liam care ma ia in brate si imi saruta fruntea. "Ai fost minunata iubito" Eu ii multumesc zambindu-i.

Ma ia de mana si mergem catre camera noastra de hotel, dar ma opresc si ii spun lui Liam ca mi-e foame. El doar da din cap si eu plec catre restaurantul hotelului.

Merg cu pasi rapizi si observ ca am siretul desfacut, avand capul in jos nu observ ca intru din greseala in cineva si ne prabusim amandoi la pamant.

"Doamne, scuze ! Ma uitam in telefon si nu te-am observat!" spune baiatul. "E ok."spun eu. Baiatul ma ajuta sa ma ridic de pe jos si atunci il observ. "NATE!" spun arucandu-ma in bratele baiatului din fata mea. Baiatul care mi-a tinut loc de frate in acei 5 ani. Baiatul care m-a sprijinit si m-a ajutat sa trec peste toate relele care s-au pus asupra mea. Baiatul care a trebuit sa plece acum 4 luni si pentru care aproape am intrat in depresie.

"Christinne! " ma strange tare in brate iar eu fac la fel. Aproapte imi dau lacrimile. "Ce cauti aici?" il intreb. "Aici m-am mutat. Am vrut sa te contactez , sad au de tine dar pur si simplu nu am putut, iti pierdusem numarul, iar pe alte retele nu raspundeai, mi-a fost asa de dor de tine!" spune in timp ce suntem inca in imbratisare. "Mergeam sa mananc. Ma insotesti? " il intreb. "Asa mai putem povesti". El accepta.

........................

Stateam cu Nate la o masa de mai bine de o ora si radeam impreuna, Liam probabil e ingrijorat.

"Am auzit vestile"spune dintr-o data Nate. "Ma bucur ca in sfarsit ai avut curajul sa iesi din umbra lui Zayn . Pana la urma esti la fel de talentata." Spune si ia o gura din cafeaua lui. "Deci... Tu si Liam Payne?" spune.

"Uhm, da , cam asa ceva. " spun. "Sper ca are grija de tine caci altfel e mort." Imi zambeste. "Ai vrea sa-l cunosti?" intreb. "Sigur, de ce nu. " Platim repede consumatia si mergem catre camera mea si a lui Liam de hotel.

Nate e cel mai bun prieten al meu, pe langa Theo desigur. Dar el a fost mereu acolo, m-a sprijinit si m-a ascultat mereu. Imi aduc aminte ca o data , cand a fost ziua mea, Zayn nu a dat nici macar un mesaj, in schimb, Nate, ziua urmatoare m-a trezit sarind in patul meu, m-a pus sa ma imbrac cu un costum de baie si m-a dus la o piscine interioara. Am stat acolo toata ziua pentru ca el a adus mancare si chiar si un laptop cu 3 filme. Acea zi a fost perfecta.

Intram in camera iar Liam statea pe pat , purtand o pereche de pantaloni de trening si un tricou alb, jucandu-se pe telefon.

"Hey iubire, vreau sa-ti prezint pe cineva". Spun in timp ce eu si Nate intram, Liam se ridica , venind spre el si luandu-l barbateste in brate.
"Nate amice, nu te-am vazut de mult" zice. "Ce? " zic eu confuza.

Nate incepe sa rada. "Eu si Liam ne cunoastem de ceva timp ."

......................................................

Eu, Liam si Nate stateam pe pat intr-un mic cerc povestind fiecare despre ce a facut in ultimul timp. Am aflat ca Liam si Nate s-au cunoscut acum o luna, atunci cand Nate a dat proba pentru a fi compozitor la Syco.

"Vreti sa luam toti cina la un restaurant bun, peste vreo 2 ore?" intreaba Nate.

"Sigur" aprobam eu si Liam. Nate ne-a zambit si ne-a lasat sa ne pregatim.

Am mers repede si mi-am facut un dus. M-am dus la sifonier si mi-am luat o rochie neagra cu o curelusa alba, si dantela de la bust in sus. (media) O pereche de pantofi cu toc crem au completat perfect tinuta. Mi-am strans parul intr-un coc frumos si m-am machiat nu foarte strident si mi-am luat un plic negru in care am pus telefonul si alte chestii.

"Gata?" intreaba Liam.

"Gata" spun eu.


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 26, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Bad Sister Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum