-Oh Doamne! Daca mai pune vre-unul din ei mana pe mine voi lesina!
-Usor! Ai uitat ca intr-o zi vei fi Mrs. Payne? (L)
-Taci Liam! Cat stam in Australia?
-O saptamana. (L)
-Ce tare! O sa despachetez mai tarziu, ma duc sa colind casa! Te iubesc! Spun dandu-i un sarut scurt si iesind fara sa-i mai astept raspunsul.
Decid sa merg in bucatarie, mi-e foame. Inca nu pot sa cred ca sunt in casa celor de la 5Seconds Of Summer! Este uimitor. Jur, ii raman datoare lui Niall. In sfarsit un idiot din 4 este folositor! Intru in bucatarie, dupa 5 minute in care am cautat-o. Acolo se afla Niall(bineinteles) si Calum, voi incerca sa ma port normal.
-Hei baieti. Zic.
-Oh, hei Chris!(C)
-Ce faci? (N)
-Bine, mi-e foame.
-Si mie!(N)
-Tie mereu iti este foame! (c)
-Ai dreptate. (N)
-Niall cand avem urmatorul concert?
-In seara asta.
-Ohh, ok.
-Vrei sa facem un pui la cuptor?(C)
-Sigur!
*Dupa 1h
Insfarsit am terminat de facut puiul si il asezam in farfuri. Si prin noi am terminat puiul, vreau sa zic eu. Tot ce au facut baietii a fost sa ciuguleasca ce pot sa prinda atunci cand eu nu ma uit.
-Cum ii chemam si pe ceilalti?(C)
-DRYCOOKER!! Aveti tigai pe aici?(eu)
-Da, acolo! (C)Imi arata un dulapior, scot de acolo 2 tigai, merg pe holul unde se afla camerele, si incep sa le zdrangan incat sa se auda.
-LA MASA TOATA LUMEA!!(eu)
In momentul urmator toata lumea merge catre bucatarie. Merg si eu, unde ma asez intre Liam si Luke.
-E foarte bun , cine l-a faut?(Harry)
-Eu!
-Foarte tare, Christinne. Imi zambeste Ash.
-Multumesc!
Dupa cina am hotarat sa ne schimbam si sa mergem catre concert. Mi-am luat o pereche de pantaloni scurti negri cu talia ridicata, niste ciorapi pana la genungi si o pereche de botine negre cu tine. Mi-am luat un tricou cu Nirvana pe care l-am bagat inauntrul pantalonilor. Peste am luat un pluover in dungi, alb-negrucare imi venea pana dupa fund si l-am lasat deschis. Ma machez repede si imi desfac parul, ciufulindu-l si lasandu-l sa cada peste umerii mei ,imi azvarl telefonul in buzunar. Cobor jos unde toate privirie sunt atintite spre mine.
-Ce e?intreb.
-Nimic. raspund ei. Ne urcam in masina si mergem catre locul unde voi concerta pentru a 2-a oara.
CITEȘTI
Bad Sister
FanfictionChristinne - Sora mai mica a faimosului Zayn Malik "Oaia Neagra"a familiei Malik. Zayn- Fratele mai mare care incearca sa-si castige sora inapoi. Liam- Baiatul grijuliu care se indragosteste. Harry- Baiatul bun care nu stie ce simte defapt. Niall- C...