Ieri, dupa ce am ajuns acasa mi-am ignorat parinti , la fel si pe Zayn si trupa sa care, surpriza! Stau la noi pana pleaca.
Momentan sunt in camera mea, scriind un nou cantec. Ei bine mda, eu cant si compun, dar doar Theo stie despre asta. Nu vreau sa afle si alti si nici nu prea as vrea sa merg tot pe acelasi drum ca Zayni, lumea ar crede ca ma folosesc de faima sa.
Aud cum cineva ciocane la usa mea. "INTRA" zic. Pe usa intra unul din cei patru gay, super! Nu stiu cum il cheama si nici nu ma prea intereseaza. Are un tatuaj cu multe sageti pe mana.
-Hei, deranjez?intreaba usor intrand in camera si asezandu-se pe pat langa mine.
-Cam da. zic.
-De ce esti asa cu Zayn? Cu noi toti?
-De ce te intereseaza? Nici macar nu ma cunosti.
-Nu , dar avand in vedere ca vei veni cu noi in turneu, va trebui sa facem cunostinta.
-Poate nu vreau sa vin in turneu cu voi.
-Uite, cand am venit am auzit cum tipai la parinti tai. Chiar crezi ca esti oaia neagra a familiei Malik?
-Da!
-Christinne, stiu ca nu ma vei crede , dar Zayn mereu ne spune despre tine. Ne spune cat de gelos e pe tine pentru ca esti asa desteapta si ai numai note bune. De ce esti asa suparata pe el?
-Sti cat de greu este sa-ti auzi parinti zicand 5 ani de zile la rand "De ce nu poti fi ca fratele tau?", sti cat de greu este sa imi fac parinti sa fie mandri de mine? Sti cat de greu este sa stai in umbra fratelui tau mai mare, doar pentru ca el este un star international si el nu gresete cu nimic. Sti cat de greu este? zic si las o lacrima sa-mi scape.
-Nu stiu, imi pare rau. Dar nu esti oaia neagra a familiei Malik , crede-ma. Zayn mereu ne povesteste cat de dor ii este de familia lui, in special de tine Christinne. Da-i o sansa. Da-ne o sansa , te rog. Vino cu noi in turneu. Imi zice ... baiatu asta. Poate are dreptate, poate ... merita o sansa.
-Da .
-Ce da?
-Da, vin cu voi in turneu. zic, el sare in sus si ma ia in brate, voiam sa-l dau la o parte, dar...am acceptat imbratisarea.
-Auzi, da pe tine cum te cheama? zic
-Liam. Liam Payne.
CITEȘTI
Bad Sister
FanfictionChristinne - Sora mai mica a faimosului Zayn Malik "Oaia Neagra"a familiei Malik. Zayn- Fratele mai mare care incearca sa-si castige sora inapoi. Liam- Baiatul grijuliu care se indragosteste. Harry- Baiatul bun care nu stie ce simte defapt. Niall- C...