Ma trezesc usor atunci cand cineva se misca deschid ochii usor si il vad pe Harry pe o parte si Liam pe cealalta, amandoi dormind. Nu vreau sa-mi imaginez ce va fi atunci cand Liam se va trezi. Harry e cu spatele la mine, la fel si Liam. Oftez si ma ridic usor din pat, imi iau un halat pe mine si imi verific telefoul. Ora 10 p.m. Cobor la bucatarie unde era decat Niall mancand.
-Wow, ce-i cu fata asta?ma intreaba.Cine merita batut?
-Zayn...mormai.
-Ce a facut Zayn? In afara de faza cu OmulBurito?
-L-am sunat, si eram cu Harry, si a zis ca sunt o profitoare si o usuratica. Si nu, nu era baut. Si am adormit plangand in hohote, Harry decat a incercat sa ma linisteasca.
-Wow, nu suna a Zayn.. Totul o sa fie bine micuto! Zice luandu-ma in brate. Oftez si imi iau de sus un pliculet de ceai.
-Vrei sa-ti fac un ceai si sa mergem sa ne uitam la un film? Poate uiti...
Eu decat dau din cap in semn de Nu.
-Nu vreau sa ai prbleme cu Liam din cauza asta, deja m-a vazut cu Harry, nu vreau sa stiu ce o sa se intample atunci cand o sa fim cu toti trezi...
-Vrei sa-i trezim ca sa vorbim cu ei? Da, hai! Ma ia de mana si mergem catre camera mea si a lui Liam, fara sa mai astepte vre-un raspuns din partea mea.
Cand intram, Liam era pe fotoliu, cu ochii in telefonul sau.
-Liam eu...ma grabesc ca spun dar mi-o taie.
-Nu trebuie sa-mi explici nimic. Cand am intrat in camera si te-am vazut cu Harry capul imi vajnea, dar atunci cand am vazut lacrimile uscate de pe chipul tau am stiut ca s-a intamplat ceva. Cat timp tu dormeai am vorbit cu Harry si mi-a zis tot, mi-a zis ce a spus Zayn..Te rog iubito nu mai plange, nu sunt suparat. Ma ia in brate, nici macar nu observasem ca am inceput sa plang. Niall se retrage usor.
-Credeam ca o sa ma faci si tu o usuratica si o sa te iei la bataie cu Hazza.
-Daca voiam asta il bateam in somn si il refuza 9 spitale.. spune si eu schitez un mic zambet si las sa-mi scape un mic chicotit.
Voiam sa-l sarut insa sforaitul de milioane al domnului Styles ne intrerupe.
Liam-Hai sa-l ducem pe asta la el in camera.
Eu-Nu, nu vezi cum doarme? Sa nu-l trezim. Zic. Mergem amandoi si ne asezam pe pat, Liam ma ia in brate si adorm imediat.
*Dimineata
Cineva ma tine strans de talie si fara sa ma deschid ochii ma intorc cu fata la Liam. Ma ia mai strans si ma trage mai langa el. Dintr-o data deschid ochii.
-AAAAAA!!!(eu)
-AAAAAA!!!(H)
-AAAAAAA!!!(L)
Si poc, una bucata Christinne la podea.
-HARRY IDIOTULE TINE-TI MAINILE ACASA!!
-Ce ai mai facut Harry?(Liam)
-Nu stiu. DORMEAM FEMEIE.
Oftez si ma ridic de pe jos, verific telefonul Ora 11 a.m.
-E 11, schimbarea si haida jos, Harry afara.
Hazz ma asculta si iese pe usa, mormaind ceva numai pe limba lui inteles, imi iau repede o pereche de blugi rosii, scurti, o bluza in dungi albe si albastru inchis si o pereche de conversi negri, alerg spre baie si o inchid, schimbandu-ma repede. Ma pieptan si imi prind parul intr-o coada de cal, ma dau cu rimel si putin ruj roz si ies din baie.
CITEȘTI
Bad Sister
FanfictionChristinne - Sora mai mica a faimosului Zayn Malik "Oaia Neagra"a familiei Malik. Zayn- Fratele mai mare care incearca sa-si castige sora inapoi. Liam- Baiatul grijuliu care se indragosteste. Harry- Baiatul bun care nu stie ce simte defapt. Niall- C...