-CE SE INTAMPLA AICI??zice Liam.
Ma dau repede jos de pe Harry si merg spre el.
-Nu e ceea ce pare. Eu il alergam pe Harry si a cazut si eu nu am fost atenta si am cazut peste el.
Liam: De ce il alergai?
Eu: Imi infipse o telecomanda in fund.
Liam: Ok. Spune si vine catre mine si ma saruta, eu il iau in brate si el face la fel.
Harry: Mie mi-a placut cum stateam inainte, Christinne..
Liam:Vezi-ti de treaba ta Styles!
Dintr-o data Simon intra pe usa grabit. Incearca sa scoata un cuvant dar nu poate.
Niall:Wow Simon, ce e cu tine?
Simon: Christinne....Am...O....Propunere.incercand sa-si recapete respiratia
Eu:Ce anume?
Simon: Ed Sheeran vrea sa-si filmeze noul lui single Thinking Out Loud(N/A Stiu ca a fost filmat de muuuuult, dar asta e o poveste) .
Eu:Ce legatura are cu mine?
Simon: Are nevoie de o dansatoare. Ce spui?
Eu: Nu stiu Simon.
Liam: Haide, va fi grozav in plus noi suntem prieteni buni cu Ed.
Eu: Hmmm, bine. Cand au loc filmarile?
Simon:Intai trebuie sa repetati coregrafia cu un coregraf profesionist. Si asta se va inampla saptamana viitoare deoarece ati ajuns la mijlocul turneului. Aveti o mica pauza de 2 saptamana in care tu, Christinne vei filma cu Ed, iar voi baieti veti scrie noi cantece pentru noul album.
Eu: Mi se pare ok.
Simon ne mai spune cateva chesti apoi pleaca. Azi este marti. Simon a spus ca miercuri trebuie sa plecam pentru a ajunge in Brazilia . Din Brazilia eu voi merge la Londra unde vor avea loc repetitiile si unde se va filma videoclipul. Liam va veni si el cu mine .
Peste putin timp urma sa ne pregatim pentru al 2-lea nostru concert in Australia. Probele de sunet erau facute. Urma doar sa intram pe scena.
*PESTE CEVA TIMP
Eram pe scena si sentimentul era incredibil. Toata lumea se uita la mine dar nu ma deranja, ma uimea faptul ca directionerii m-au acceptat asa de repede.
-Urmeaza Little Things! Spune Harry in timp ce Niall isi ia chitara.
Imi incep partea mea , Liam urmandu-ma imediat ne uitam amandoi in ochii celuilalt . Refrenul il cantam amandoi, reflectoarele erau rosii si deasupra noastra. Louis ne urmeaza zambitor. Harry vine in fata, eu ma asez jos langa Niall. Il urmaresc cat de frumos canta la chitara. Observ ceva, Niall are microfonul oprit. Imediat actionez si ii pun microfonul meu in fata gurii sale. Manegemantul e de vina. Niall imi multumeste zambindu-mi.
Asa am continuat restul concertului. Eu si Niall am impartit microfonul. Ori era stricat, ori manegemantul are ceva de a face cu asta.
*Dupa concert
Sunt in culise, tocmai am terminat concertul. Niall apare de dupa cortina.
-Hei, mersi pentru microfon.
-Nu ai pentru ce. A fost o defectiune cu al tau?
-Nup. A fost oprit. Nu e prima oara cand se intampla. Mormaie el.
-Cine ti-l inchide si de ce?
-Pff. Pufneste. Manegemantul. Ei cred ca nu am o voce suficient de matura.
-Eu cred ca ei sunt niste idioti. Vocea ta e superba. Merita sa fie auzita.
-Multumesc Christinne. Spune.
Eu il iau usor in brate. Plecam impreuna spre masina. Ajungem rapid acasa unde ne pregati bagajele. Ne luam la revedere de la cei din 5 Seconds Of Summer. Mikey si Ash promitandu-mi ca vom tine legatura.
Prinsa de oboseala adorm in masina cu capul pe umarul lui Louis, tinandu-ma de mana cu Liam.
___________________________________________________
N/A Cine mai doreste imagine-uri cu baietii pot lasa comentarii jos cu cine vrea.
-ChrissXx.
CITEȘTI
Bad Sister
FanfictionChristinne - Sora mai mica a faimosului Zayn Malik "Oaia Neagra"a familiei Malik. Zayn- Fratele mai mare care incearca sa-si castige sora inapoi. Liam- Baiatul grijuliu care se indragosteste. Harry- Baiatul bun care nu stie ce simte defapt. Niall- C...