Ajunsi la arena, cei de la sunet ne cheama pentru a face o proba de sunet. Primii au fost cei de la 5SOS, apoi noi, cu piesa "You & I ". Am ascultat de mai multe ori piesa. Si stiu nota inalta a lui Zayn din ea. Am incercat sa o fac. Surprinzator mi-a iesit, dup ace am dat afara aproape ca tot aerul. Baietii se uitau ciudat la mine. Nu ma deranja.Eram obisnuita cu oamenii din Bradford care se uitau mereu la mine. Nu vezi zilnic pe strada o fata imbracata complet in negru...
Cand am terminat cantecul in arena era deja galagie, semn ca fanii au ajuns deja .Nu stiu de ce am emotii. Mai mari decat prima data. Imi pun castile si ii fac semn baietului care mi le-a adus ca e in regula. 5SOS au deschis deja concertul. Urmau 2 ore pline in care voi incerca sa fac toate notele inalte. Nu cred ca voi reusi. Dar important este sa incerc. Nu vreau sa fanii sa simta lipsa prea-iubitului meu frate idiot.
*Dupa concert.
-Ajungem acasa obositi. Cel putin eu eram, am consumat asa de mult aer in seara asta pentru notele inalte incat simt nevoia de aer mereu. O sa ma obisnuiesc cu timpul. Le zic noapte buna baietilor si merg in camera mea si a lui Liam, insotita de iubitul meu. Ne schimbam in pijamale si ne asezam pe pat. Imi verific telefonul. Imi sare in ochi un articol despre Zayn cum ca s-a ras in cap.
STAI CE? Cum poate face asta? Adica..Parul lui era asa perfect...Wow, chiar atunci cand credeam ca nu poate fi mai idiot, uite dovata!
-Liam...
-Da?
-Zayn s-a ras in cap.
-Ce? Cum sa faca asta? Huh, buna gluma.
-Nu-i o gluma.
-Wow.
-Mda. Dar sti ceva? Nu ma mai intereseaza de ceea ce face el. Eu am o viata minunata in One Direction. Si un oubit minunat. Si un frate care ma considera o usuratica..la ultima parte am varsat o lacrima.
-Nu plange iubito . Totul o sa se rezolve.
-Sper. Cu cuvintele astea am adormit cu capul pe piptul lui Liam.
*DIMINEATA *
Ma trezesc gata de o noua zi in care Zayn ma v-a dezamagi . Numai la asta imi sta gandul. Si toate din cauza lui Perrie. Pana si Papagali-Umblatori-De-Funduri-Pop sunt mai acceptabili ca situatia asta.
Ma ridic cu grija fara a-l trezi pe Liam. Imi aleg hainele: O pereche de blugi albastri stramti pe picior; O bluza alba cu semnul pacii pe ea si o jacheta neagra de piele. Imi iau o pereche de tenesi All Stars negri si imi pieptan putin parul asa incat sa nu stea ca un cuib de pasari. Cobor in sufragerie. Mare greseala.
Louis: HEMMINGS DA-MI MORCOVUL INAPOI!!
Luke: Nici gand Tomlinson! Da-mi pijamalele cu pinguini inapoi.
Louis: NU TI-AM LUAT NICI O PIJAMA CU PINGUINI. DA-MI MORCOVII!!
Niall: NU MAI TIPATI!
Luke+Louis: TACI NIALL!
Eu: HEI VOI DOI! NU TIPATI LA NIALL.
Harry: Christinne nu-mi strica distractia! Spune el amenintandu-ma cu telecomanda.
Eu: Ce poti sa-mi faci cu o telecomanda Styles?
Harry: Mai multe decat ai crede Malik.
In secunda doi o bubuitura se aude, ma intorc cu fata acolo unde se aude sunetul, adica in spatele meu. Il vad pe Luke trantit la podea si pe Louis peste el.
Luke: Frate nu sunt gay. DA-TE JOS!!
Louis: DA-MI MORCOVII!
Luke: Da-mi pijamalele. Mormaie el .
Calum: Buna dimineata! intra el in sufragerie purtand pijamalele cu pinguini ai lui Luke si ontaind un morcov de-al lui Louis.
Louis: PUIȘORII MEI!! Alearga spre Calum si ii ia morcovul din mana.
Luke: CALUM DACA NU IMI DAI PIJAMALELE JUR CA TE DEZBRAC ACUM SI AICI!
Calum fuge speriat in camera cu Luke pe urmele lui.
Eu: Wow, ce normal. Si inainte sa termin ce am de spus ma trezesc cu o telecomanda in fund.
Eu: STYLES ESTI MORT! Harry incepe sa alerge si eu sa-l fugaresc. Dintr-o data se impiedica si cade. Eu cazand peste el.
-CE SE INTAMPLA AICI??zice....
_______________________
N/A Cine credeti ca are ultima replica?
CITEȘTI
Bad Sister
FanfictionChristinne - Sora mai mica a faimosului Zayn Malik "Oaia Neagra"a familiei Malik. Zayn- Fratele mai mare care incearca sa-si castige sora inapoi. Liam- Baiatul grijuliu care se indragosteste. Harry- Baiatul bun care nu stie ce simte defapt. Niall- C...