12

4.3K 224 1
                                    

In sfasit ajungem in fata casei parintilor lui Niall. Daca nu ma insel, Maura si Bobby.  Baietii ii cunosc dar eu nu...

-Ok, Christinne stiu ca e pentru prima oara dar nu-ti face griji tot va fi ok. (Ni)

Eu decat dau din cap afirmativ si imi iau trollerul indreptandu-ma catre usa cu Niall in fata mea si baietii in spatele meu. Nialler ciocane la usa si apoi o femeie nu foarte in varsa deschide usa . Este blonda. Iar in spatele ei apare un barbat bine facut. Pariez ca este tatal mancaciosului.

-Mama!Tata! zice el lundu-i brate.

-Buna fiule! spune Maura. Intrati baieti! Oh si Christinne, desigur! Ma bucur ca exista si o fata printer ei sa puna putine reguli nu cred ca Liam se descurca cu toate astea.rade ea, si eu ca sa nu par nepoliticoasa fortez un rambe si un ras cat de cat acceptabil.

-Mama , tata unde este Greg?(Ni)

-Ohh, el este plecat in vacant cu micutul Theo si cu minunata  lui sotie! Vor veni deabea luna viitoare.

-Ok, cred ca sunteti obositi, ati vrea probabil sa despachetati, pai Niall sta in camera lui, si mai sunt alte 2 camere, trebuie sa static ate 2 asta daca nu va deranjeaza. (Bobby)

-E ok. Multumim! (Liam)

-Niall prezinta-le camerele. Eu merg la bucatarie sa pregatesc cina. (Maura)

-Eu merg pana la magazine.(Bobby)

Niall ne conduce la etaj unde ii lasa pe Harry si Louis la primul dormitor ce ii iese in cale , eu si Liam mergand la al 2-lea . Niall ne zambeste inainte sa iasa si sa inchida usa.

-Cat timp vom sta aici?intreb eu

-Nu mult, 3 zile, nu a re rost sa mai despachetezi.. Eu vreau sa dorm putin tu?(Liam)

-Cred ca vreau sa-mi fac un dus si dupa merg sa dorm.

-Norocul tau ca avem baie in camera.. rade el. Eu chicotesc usor, luandu-mi din valiza lui un tricou si din valiza mea lenjerie rosie. Merg catre baie si imediat ce intru inchid usa, si o incui. Sa nu riscam ceva J . Imi dau jos hainele si potrivesc apa.

Liam P.O.V.

Ma schimb intr-o pereche de pantaloni de trening si un tricou la alegere di merg jos la bucatarie. Este ora 3 jumatate si de dimineata Christinne nu a mancat nimic, ca mine de altfel. Ma gandesc sa prepar cate un suc de portocale si cateva sandwiciuri. Deodata se aude o mica tuse din spatele meu.

-Ce faci Liam?(Maura)

-Bine, pregateam ceva pentru mine si Chris. Dumneavostra ce faceti?

-Bine, doar ma gandeam, la concertul vostru de ieri.

-Ahhaam..

-Christinne este nu-i asa? intreaba ea si eu ma inec cu apa pe care voiam sa o beau.

-Poftim?

-Oh haide, sa recunoastem Liam. Se vede de la o posta ca sunteti indragostiti unul de altul! (M)

-Pai..Mda e adevarat, suntem impreuna. recunosc eu intr-un final.

-Stiam eu!! Oricum, de ce te-ai despartit de....aia?

-M-a inselat... mormai eu in barba.

-Fi linistit Liam, Christinne nu va face asta niciodata. Spune ea dandu-mi o imbratisare.

-Multumesc , Maura.

-Pentru nimic, stii eu va consider pe toti ca si cum ati fi copiii mei. Si am dat numai de baieti, dar acum.. O am pe Chris... rade ea.

-Eu merg sa duc astea sa mancam. La revedere! Rad odata cu ea si plec catre camera cu tava in care se afla mancarea.

Christinne era pe pat si se juca pe telefonul ei. La naiba, arata extrem de bine in tricoul meu. Inchid usa cu piciorul si asez tava pe noptiera, ea tresarind putin. Ma asez langa ea si ma uit pe ecranul telefonului sau.

"Liam Payne a recunoscut ca s-a despartit de Sohia Smith. Ei bine dragi directioneri da, este adevarat, chiar Liam a recunoscut la concertul lor de aseara, din Paris. Nu stim motivele precis insa multi dintre fani One Direction, cred ca faimosul Mr. Payne s-a indragostit mai nou de sora si mai nou viitoarea solista in trupa; Christinne Malik, aseptam cu nerabdare conferinta de presa la care vor face parte cu toti, de maine din Dublin"

-Astia chiar nu au viata sociala?? Intreaba Christinne putin cam...suparata.

-Lasa iubito! Hai sa mancam si dupa ne culcam, trebuie sa fim odihniti pentru maine. Ma aplec sa o sarut, si ea, ii raspunde. Ii zambesc dupa ce ne despartim si ne punem sa mancam si sa bem sucul de portocale. Pun tava pe birou, tinand cont ca o duc maine de dimineata. Imi dau tricoul jos si ma asez langa ea, in pat, o strang la pieptul meu si sting lampa. Amandoi adormind imediat.

Bad Sister Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum