8

5.3K 297 6
                                    

Liam se uita la mine foarte insistent.

Eu-Ce?

Liam-Ma gandeam ca poate ai mostenit si tu ceva... Zice el, eu doar tac si ma indrepra spre receptia hotelului unde erau Harry , Niall si Louis.

Louis-Unde e Zayn?

Eu-Isi face bagajul, pleaca. Spun si atunci m-a lovit. Daca el pleaca, inseamna ca plec si ...eu...

Niall-Zayn face ce?! In momentul ala am inceput sa respir sacadat si am fugit afara din hotel, intr-un colt mai retras.Liam era pe urmele mele, cand m-am oprit din mers, am inceput sa plang si nu mai aveam aer. Criza de astm...

Cu greu, dupa vreo 5 minute, am reusit sa ma calmez.

Liam-Ce s-a intamplat?

Eu-Criza de astm, hai la hotel. Ajunsi la hotel, Zayn tocmai se pregatea sa plece.

Zayn-Oh Doamne, esti ok? Ce s-a intamplat?

Eu-Criza de astm...

Zayn-Nu aveai astm cand am plecat...

Eu-Am facut astm acum 4 ani, tu erai ocupat cu turneele , nu aveai timp de asta. Zayn ce se intampla daca tu pleci? Eu nu vreau sa plec!

Zayn-Eu plec, tu ramai.

Eu- Ce?!

Zayn- Uite, am vorbit cu Theodora ... Mi-a spus tot.. Trebuie sa o faci.. Eu am de rezolvat chestii. Ma bazez pe tine surioara.

Eu-Zayn daca nu ma pot descurca? Mi-a frica..

Zayn-Christinne, atatia ani ai stat acunsa in spatele meu! Acum e momentul tau!! Fa-o ! Te iubesc surioara! spune si ma saruta pe frunte si ma imbratiseaza. Apoi:

-Liam, ma bazez pe tine. Ai grija de ea. Te rog. Cu aceste cuvinte, a plecat.. Chiar a plecat.. Ma simt.. Ciudat. Simteam cum ceva din mine s-a rupt... Cei 5 ani in care nu a fost aici , dar totusi , a fost. M-a iubit si inca ma iubeste. Dar acum el are nevoie sa fac asta. Trebuie sa o fac. Nu mai sunt acea fetita mica si slaba. Nu ca atunci... Mi-am facut o promisiune...

FlashBack~

Ma plimbam pe strada, cu castile in urechi. Plangeam..Zayn a plecat in primul lui turneu.. Dar pe mine ma va uita, sunt sigura. Nimanui nu-i pasa de mine.

-Uite pe cine avem noi aici... se aude o voce din spatele meu. Ryan...

-Cce vvrei? Ma balbai.

-Acum ca fratele tau nu mai e aici. Pot face ce vreu..De ce sa nu profit? in acel moment, mi-a dat o palma, si din cauza dureri am cazut pe jos, si din instinct mi-am pus mana pe locul lovit. Ryan imi ia parul in mana lui si trage asa incat sa fiu fata in fata cu ea.

-Asta nu se termina aici! Ranjeste malefic si apoi pleaca.

-Ma jur... Ca te vei insela, intr-o zi , voi fi mai mare ca Zayn, el v-a fi umbra mea. Jur ca te vei insela...

End Of FlashBack~

Liam-Christinne esti bine? De ce plangi?

Plangem? Nici nu observasem.. Era prima data in 5 ani cand plang, de cand a plecat Zayn.. 5 ani de suferinta in care eram mereu pusa in umbra fratelui meu... Safaa sau Doniya sau Waliyha... Ele mereu erau ocupate cu cate altceva... Eram complet invizibila.. Niciodata mama sau tata nu a stiut ce aveam eu defapt in suflet. Duceam mereu lipsa fratelui mei mai mare. Am invatat sa lupt singura. Asa am ajuns aici... Asa am ajuns asa rece.. Acum e sansa mea. Trebuie sa profit.. Acum ori niciodata!

-Mergem catre arena, baieti! Zic hotarata.

-Chris... Noi mergem sa repetam, adica, Zayn aplecat si o sa avem ceva de lucru, nu vrem sa te plictisesti si.. (Louis)

-Nu e nevoie sa chemati vre-un inlocuitor sau sa impartiti solo-urile lui Zayn.. (eu)

-Si cine v-a canta? (Harry)

-Eu. in momentul ala pur si simplu am ridicat capu din pamant , mi-am sters lacrimile de pe obraz si am pornit carte masina, cu baietii in spatele meu. Erau surprinsi. Stiu, si eu eram la fel de surprinsa. Nu putem sa cred ca totusi eu, am spus asta. Chiar voi canta in fata a atator oameni? Asta va insemna ceva. Daca directionerii nu ma vor accepta? Ok, Christinne, nu mai gandi asa negativ...

Cu toate aceste ganduri, nu am observat cand am ajuns la arena. Era complet uriasa. Milioane de locuri inconjurau o scena. Scena pe care voi urca prima data. M-am dat jos din masina .Liam m-a luat de mana si am intrat in culise. Am vazut multe instrumente, precum si un pian, si cele 5 microfoane.. Cel galben imi va reveni mie in noapte asta.. Si probabil va intrebati cum voi invata 15 cantece in vreo 3-4 ore.. Mda... Sa zicem ca nu ii uram chiar asa de mult... Hihi.. Dintr-o data sirul de ganduri imi este intrerupt de catre tipetele baietilor care se certau cu nimeni altul decat Simon Cowell.

Simon- Si cine va canta in locul lui Zayn?!

-Eu ! zic.

-Si cine esti tu ? (Simon)

-Christinne Malik!

-Oho, crezi ca-l poti inlocui pe Zayn? Sa te vad! atunci imi arata instrumentele. Aleg pianul, inchid ochii si incep sa cant... Nu am mai facut asta de ceva timp, deci nu cred ca-mi va iesi bine. Dar merita. Cu cateva emotii am inceput:

In my memory, all the small things, like daggers in my mind

In my memory, while my head bleeds, the words I'll never find

That I always meant to say to you I can't


Cause you turned your face, and now I can't feel you anymore

Turn your face, so now I can't see you anymore

Walk away until you're not standing at my door

Turn your face, walk away and stay


Turn your face, hmm oh


In my memory, I was hurting, long before we met, oh

In my memory, there's still burning, fingerprints you left

And I'll always meant to say to you I can't


So just turn your face, until I can't see you anymore

Turn your face, until I can't see you anymore

Walk away until you're not standing at my door

Turn your face, walk away and stay


Turn your face


Each time I take you back

You bring one thousand cracks

And I accept them, like a fool oh


So now what's your excuse

What do we have to lose

Since I'm already losing you


So hard to face, that I can't feel you anymore

Hard to face, that I can't see you anymore

So walk away, until you're not standïng at my door

Turn your face, walk away, and stay


Turn your face

Turn your face, and stay



Turn your face...

 

Atunci am varsat o lacrima. Baietii au inceput sa aplaude, Simon, decat aplaudand si el.

-Wow, poate ca esti mai buna decat Zayn.

Bad Sister Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum