ភាគ១៩ វគ្គបារម្ភពីអូន🥺🤧

555 103 28
                                    

           ពេលនេះភីតកំពុងជិះឡានទៅសាលារៀន🚕🛤️ចឹងយើងកាត់មកដល់វេហ្កាសដែលកំពុងធ្វើការនៅក្រុមហ៊ុនវិញម្តង🏢 វេហ្កាសកំពុងអង្គុយធ្វើការបណ្តើរគិតបណ្តើរហាក់ដូចជាមិនមានអារម្មណ៍ធ្វើការសោះទឹកមុខដូចជាស្មុគស្មាញណាស់😩
វេហ្កាស: ហ៊ើយ ថ្ងៃនេះយើងកើតអីហាស់បានជាគ្មានអារម្មណ៍ធ្វើការសោះចឹងនៀក(វេហ្កាសអង្គុយរអ៊ូតែម្នាក់ឯងទាំងទឹកមុខមិនសប្បាយចិត្តរួចគេក៏និយាយតទៀត) នេះគេពិតជាមិនចាំរឿងយប់មិញមែនហ៎??(វេហ្កាសចាប់ផ្តើមស្រម៉ៃដល់រឿងយប់មិញរវាងគេនិងភីត <<<នៅពេលដែលវេហ្កាសនិងភីតកំពុងតែថើបគ្នាហើយដើរមកដល់គ្រែនោះមុននិងវេហ្កាសរុញភីតឲ្យដេកលើគ្រែភីតបាននិយាយទៅកាន់វេហ្កាសថា"ភីត:វេហ្កាស លោកពិតជាសង្ហារណាស់ ខ្ញុំចាប់ផ្តើមចូលចិត្តលោកហើយ ខ្ញុំមិនដឹងថាខ្ញុំចាប់ផ្តើមចូលចិត្តលោកនៅពេលណា តើខ្ញុំត្រូវហាមឃាត់អារម្មណ៍ខ្ញុំយ៉ាងម៉េចទៅ (ស្រវឹងលេងសារភាពប្រាប់ឡេអស់ចឹងហ្មងគ្មានសល់អីតិច)         វេហ្កាស វេហ្កាស: បើអញ្ចឹងឯងក៏ហាមឃាត់អីគួរតែបន្តទៀតទៅព្រោះថាខ្ញុំក៏ចាប់ផ្តើមមានអារម្មណ៍ដូចជាឯងដែរ" រួចវេហ្កាសក៏រុញភីតឲ្យដួលនៅលើគ្រែ>>> កាត់មកដល់បច្ចុប្បន្នវិញម្តង វេហ្កាស: នេះឯងពិតជាភ្លេចអ្វីដែលឯងបាននិយាយយប់មិញអស់ហើយហ៎ភីត? ឬមួយអ្វីដែលឯងនិយាយគ្រាន់តែស្រវឹងទេ? ឯងស្រលាញ់យើងមែនឬក៏អត់ហាស់ភីត? យើងជិតឆ្គួតដោយសារឯងហើយ (វេហ្កាសយកដៃឈ្លីសក់របស់គេ)
                  កាត់មកដល់ផាយុវិញម្តង, នៅសាលារៀន🏬🏬
ផាយុ: ហ៊ើយ អាភីតងាប់មិនខានទេឯងម៉េចក៏យូរខ្លាំងម្ល៉េះនៀក🤧(ផាយុនិយាយតែម្នាក់និងដើររ៉េរ៉នៅខាងមុខសាលារៀន🏬)
       មួយសន្ទុះក្រោយមកក៏មានឡានតាក់សុីមួយ🚕🛤️បានមកចតនៅមុខផាយុគឺឡានភីតជិះនិងឯង😩😩
ផាយុ: ភីតយូរម្ល៉េះហាស់?(គ្រាន់តែភីតចុះពីឡានភ្លាមផាយុក៏សួរ)
ភីត: នេះគឺយើងលឿនអស់ពីចិត្តហើយណា(ភីតឆ្លើយពេលដែលចពីឡាន)
ផាយុ: លឿនឡើងទៅដល់ម៉ោងឥឡូវហើយ
ភីត: អើ តោះ(ពួកគេក៏រត់យ៉ាងប្រញាប់ប្រញាល់ទៅក្នុងសាលារៀននិងទៅបន្ទប់គ្រូដើម្បីប្រគល់ឯកសារឲ្យគ្រូ ទៅដល់បន្ទប់គ្រូវភ្លាមភីតក៏ចូលទៅខាងក្នុងចំណែកឯផាយុគឺនៅចាំខាងក្រៅ)

រឿង សន្យាភ្ជាប់ស្នេហ៍Where stories live. Discover now