Denki Kaminari pov.
Rano obudziłem się w swoim łóżku. Z ubraniami. Nie wiem jak ale to się działo na prawdę. Mam chłopaka, który jest bardzo pomocny. Najprawdopodobniej nie mam jużdepry dzięki niemu. I do tego mam przyjaciół jak nigdy.
-- Cześć kochanie. - nagle usłyszałem przy swoim uchu
-- Cześć. Jak się spało? - spytałem
-- Dobrze, a tobie?
-- Też dobrze.
Po krótkiej wymianie zdań wstaliśmy zaczęliśmy się ogarniać i chwilę później byliśmy już na dole i robiliśmy sobie śniadanie. Mian jak zawsze siedziała w salonie i oglądała coś w telewizji. Nagle krzyknęła do nas:
-- Denki! Shinso! Chodźcie zobaczyć!
Krzyknęła, a my szybko zaczęliśmy do niej iść , bo wiedzieliśmy, że jak nie pójdziemy to już po nas. Gdy do niej podeszliśmy to wskazała palcem na telewizor. Zszokowało nas to co tam zobaczyliśmy. Nasi ojcowie zostali złapani.
-- Wow. - powiedziałem pod nosem
Popatrzyłem na swojego chłopaka. Uśmiechał się tak samo jak wtedy gdy jest ze mną. Ucieszyło mnie to. Chwyciłem go za rękę. Spojrzał na mnie i uśmiechnął się jeszcze bardziej. Pociągnął mnie za rękę do kuchni i skończyliśmy robić śniadanie. Jak już zjedliśmy to znów poszliśmy do mojego pokoju. Tak jakby spaliśmy w ubraniach nie wie, czemu ale tak i chwilę po tym jak weszliśmy to musieliśmy się rozstać. Shinso poszedł do swojego pokoju. Umyłem się, umyłem zęby, ubrałem się, ogarnąłem pokój i takie tam.
Aktualnie siedziałem na łóżku i przeglądałem coś na telefonie. Nagle usłyszałem pukanie do drzwi. Powiedziałem ciche "proszę" i do pokoju wszedł Shinso.
-- Hej. Co robisz? - spytał się chłopak
-- A nic tylko patrzę co tam na świecie się dzieje.
-- Aha. - mówiąc to zaczął do mnie podchodzić. Gdy podszedł tak blisko, że nasze czoła się stykały, pocałował mnie. Nie agresywnie, namiętnie czy delikatnie. Tylko właśnie idealnie. Gdy przestał popatrzył mi w oczy i wystarczająco mocno przytulił. Spodobało mi się to więc odwzajemniłem. Nagle zaczął nami kołysać i tak jakby tańczyliśmy przytulając się. To mi się podobało.
Hej! Prawdopodobnie będę pisać kolejną książkę ale nie wiem jaką napisać. Tak jakby chyba tylko dwie osoby piszą komentarze ale teraz może napisze więcej. Macie do wyboru:
Tododeku - Todoroki x Deku
Bakudeku - Bakugo x Deku
Kiribaku - Kirishima x Bakugo
Izuocha - Deku x Uraraka
Todomomo - Todoroki x Momo
Iidaocha (nie wiem jak nazywa się ship) - Iida x Uraraka
Shigadabi - Shigaraki x Dabi
Izutoga - Deku x Toga
Dabitoga - Dabi x Toga
Co będzie następne zależy od was. Do widzenia. Żegnam i polecam julcessssa . To moja psiapsi i ona będzie dopiero pisać książkę na podstawie komiksu, który rysuje. Wysłała mi już opis. Zajebisty jest.
CZYTASZ
Dziwne uczucie - Shinkami
Fiksi RemajaKaminariemu ciężko żyje się w domu ale szkoła wprowadza obowiązkowe akademiki. Okazuje się, że w klasie jest nowy nie za bardzo przyjazny uczeń Hitoshi Shinso. Kaminari i Shinso zaprzyjaźnili się ale czy to jest tylko przyjaźń? Może coś więcej? Czas...