Οκτώβριος 2018

« Με ακούς; Το κάνεις πολλές φορές. Μου υποσχέθηκες ότι δεν θα με πονέσεις , δεν θα με πληγώσεις ποτέ σου. ΚΑΙ ΔΕΣ ΠΩΣ ΣΚΑΤΑ ΚΑΤΑΛΉΓΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.», το σώμα μου είχε μουδιάσει και τα αναφιλητά μου ηχούσαν σε όλη την πολυκατοικία.

« Δεν θέλω να σε χάσω γιατί ήμασταν και οι δυο εγωιστές , σ αγαπώ, ήταν ένα λάθος της στιγμής. Μαζί σου θέλω να είμαι, εσένα θέλω να αγγίζω, εσένα θέλω να πηδάω ματάκια μου.», το οινόπνευμα που είχε καταναλώσει μύριζε έντονα πλέον και σχεδόν μου προκαλούσε τάση για έμετο.

« Με χτύπησες, και δεν ήταν η πρώτη φορά Brandon. Σου έλεγα να σταματήσεις ή έστω να ηρεμήσεις κατά την διάρκεια της επαφής μας και με πηδούσες λες και ήμουν η πιο βρώμικη τσούλα που υπάρχει. Πόσες φορές να κάνω πίσω; Πόσες φορές να σου πω ακόμη πως με φοβίζεις; Και μόλις παραδέχτηκες πως με βλέπεις ξεκάθαρα ως μια τρύπα. Που μακάρι να μην με είχες αγγίξει ποτέ σου, μακάρι να μην σε γνώριζα

Δεν είναι παίξε - γέλασε οι σχέσεις , πόσο μάλλον όταν έχουν υποθεί λόγια που δύσκολα κανείς καταφέρνει να εκφράσει. Όχι γιατί δεν μπορεί, όλοι μας μπορούμε να πούμε ένα ξερo σ 'αγαπώ χωρίς να υπάρχει ίχνος συναισθήματος μέσα μας, απλά μόνο για να κερδίσουμε τον άλλον ή ακόμη για να τον κρατήσουμε λιγάκι παραπάνω. Αυτό που ξεχνάμε συνήθως είναι ότι σε μια σχέση, πρέπει να είσαι έτοιμος για όλα. Να τα παίξεις όλα για όλα. Σαν μια παρτίδα πόκερ, δεν γνωρίζεις ποιο χαρτί κρύβεται απο κάτω αλλά συνεχίζεις να ποντάρεις. Το πόκερ μπορεί να είναι θέμα τύχης, η καρδία του άλλου αλλά και η υπομονή του ,ΟΧΙ! Κανείς δεν είπε ότι θα είναι εύκολο, κανείς δεν είπε ότι θα είναι ανώδυνο. Ξέρετε πόσα δάκρυα μπορούν να πλημμυρίσουν τα ροδαλά μάγουλα κάποιου που πονάει απο αγάπη; Πόσο μάλλον, όταν αυτός ο κάποιος καταλήγει να είναι το πιο μισητό πρόσωπο.

« Έλα τώρα ρε Cassie, αφού ξέρεις ότι μ' αρέσει το έντονο σεξ από την πρώτη φορά που με γνώρισες.», το εκνευριστικό του γελάκι μου προκαλούσε περισσότερο πανικό.

« Ποιος σου είπε ρε παπάρα ότι γουστάρω να με πηδάς λες και είμαι ζώο; Ήσουν ο μόνος λόγος που πίστευα στην αγάπη και πλέον δεν χρειάζεται να το κάνω.», οι αρθρώσεις μου είχαν ασπρίσει, το κεφάλι μου γυρνούσε και ένιωθα τις αναπνοές μου να μειώνονται.

Φτάσαμε σε σημείο να μισούμε τους εαυτούς μας επειδή αγαπάμε αφόρητα πολύ κάποιον όπου σε συγκεκριμένες περιπτώσεις θα έπρεπε να τον μισήσουμε!

Κρατήσου.

Όχι για αυτόν, αλλά για σένα.

« Και τι ήθελα; Να έρθεις να με πάρεις μια απο αυτές τις ωραίες αγκαλιές, να ακούσεις ότι έχω να σου πω. Ξέρεις τι τράβηξα μακριά σου τόσους μήνες; Ξέρεις πόσα βράδια ρε άχρηστε έχω κλάψει για σένα; Κακώς που ανέχτηκα τόσα πολλά, κακώς που σε συγχώρησα, κακώς που τραβήχτηκα τόσο καιρό μαζί σου. Έπρεπε κυριολεκτικά ένα χαστούκι σου να με επαναφέρει στην πραγματικότητα.

Ερωτευμένος είναι εκείνος που τρελαίνεται που δε σε βλέπει κι έρχεται κάτω απ' το σπίτι σου για να σε δει, έστω για πέντε λεπτά. Πέντε ολόκληρα λεπτά είναι αρκετά για να πάρει τη δόση του, το φιλί σου. Η αγκαλιά του είναι το πιο τρυφερό κομμάτι της ημέρας. Ερωτευμένος δεν είναι σίγουρα αυτός που θέλει να κυριαρχεί μονάχα το κορμί σου.

« Συγγνώμη», ψιθυρίζει και γυρίζει προς το ψυγείο πειράζοντας κάποια από τα μαγνητάκια. Είναι προφανές ότι θέλει να γλιτώσει από έναν σίγουρο χωρισμό.

Στηρίζω πλέον τα χέρια μου πάνω στην κρύα επιφάνεια το μπαρ και παίρνω μια βαθιά ανάσα. Τώρα που στέκεται απέναντι μου ο αέρας γύρω μου γίνεται πνιγηρός. Ξαφνικά ξεχνάω πως αναπνέουμε, γιατί για κάποιο λόγο θέλω να κλάψω. Λυπάμαι που με βλέπει σε αυτή την κατάσταση, είμαι σαν ένας πύργος από τραπουλόχαρτα έτοιμος να καταρρεύσει. Να καταρρεύσει μπροστά στον πιο αγαπημένο μου άνθρωπο μέχρι προ ολίγου. Πέντε λεπτά. Τόσα χρειάζονται για να διαλύσεις εντελώς έναν άνθρωπο.

Πόσο μάλλον έναν δικό σου άνθρωπο.

« Σου ζητάω ακόμη μια ευκαιρία. Μια δεύτερη ευκαιρία να σου αποδείξω πως είμαι ο Brandon που ερωτεύτηκες πριν χρόνια. »,σχεδόν με ικέτευε να του δώσω ακόμη ευκαιρία.

« Απέδειξε όχι μόνο σε μένα, αλλά και στον ίδιο σου τον εαυτό πως θέλεις να βρίσκεσαι σε αυτή την σχέση. »

« Θα προσπαθήσω »

«Τουλάχιστον να μου υποσχεθείς πως δεν θα ακουμπήσεις ξανά με τον τρόπο που έκανες μόλις πριν δέκα λεπτάτα πρώτα δάκρυα είχαν κάνει ήδη την εμφάνιση τους.

Μισώ να είμαι τόσο αδύναμη, πόσο μάλλον μπροστά του...

« Στο υπόσχομαι Cassie. Σ' αγαπώ», τα ακροδάχτυλα του σκούπιζαν τα μουσκεμένα μου μάγουλα.

Και γω σ' αγαπώ αλλά είμαι υπερβολικά αδύναμη για να στο παραδεχτώ πλέον.

Sweet MelodyWhere stories live. Discover now