«Δύσκολη μέρα να φανταστώ;», η φωνή του Ράιαν ακούστηκε καθώς πέρασα την πόρτα του σαλονιού.
22:00 μμ., έπειτα από δεκαπέντε ώρες ορθοστασίας επιτέλους σπίτι. Μισώ τις Τετάρτες, από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ λείπω από το σπίτι, ξεχνάω να ζω αυτήν την συγκεκριμένη μέρα της εβδομάδας. Σχολή δουλεία και μετά σπίτι.
«Απλώς είμαι πολύ κουρασμένη.», χαμογελάω και γέρνω το κεφάλι μου στο μαξιλάρι του καναπέ.
«Γύρνα.»
«Ράιαν, θα ήθελα πολύ να με πηδήξεις αλλά απόψε δεν έχω ενέργεια ούτε να πάω μέχρι το υπνοδωμάτιό μου.», ανοίγω τα μάτια μου και τον κοιτάζω.
«Σους μικρή, γύρνα.», πιέζει τους αντίχειρες του στην πλάτη μου και αρχίζει να κάνει μασάζ.
Τα μάτια μου κλείνουν και βογκάω μέσα στο μαξιλάρι. Συνεχίζει να κάνει μασάζ για περίπου πέντε λεπτά και μετά πηγαίνει στα χέρια. Όλη την ώρα τα μάτια μου είναι κλειστά. Μου κάνει μασάζ στους ώμους, στον αυχένα, στην πλάτη και στα χέρια. Με γυρίζει όμως ανάσκελα και το χέρι του γλιστράει μέχρι τον γοφό μου. Γέρνει αργά προς το μέρος μου και πιέζει τα χείλη του στα δικά μου. Ο τρόπος που με φιλάει είναι κτητικός, προσπαθώ να αποτραβηχτώ αλλά δεν με αφήνει. Το φιλί μας γίνεται βαθύτερο, κάνοντας με να αναστενάξω. Τοποθετώ τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και τυλίγω τα πόδια μου στον κορμό του. Τον θέλω, αυτή την στιγμή τον θέλω όσο τίποτε άλλο. Σφίγγω τα μαλλιά του στην χούφτα μου και επιτέλους μου δίνεται η δυνατότητα να μιλήσω.
«Νομίζω πως αρκετά περίμενα Ράιαν, αυτή την στιγμή θέλω να με πηδήξεις.
Τα χέρια του αφαιρούν με γοργούς ρυθμούς την μπλούζα μου και το εσώρουχο μου. Ξέρει ακριβώς που θα αγγίξει, πως θα με φιλήσει, πως θα φερθεί σε μία γυναίκα. Με σηκώνει στα χέρια και μεταφερόμαστε στο υπνοδωμάτιό μου. Βλέπω την ανυπομονησία στο βλέμμα του, τον πόθο του να με πηδήξει. Υπό άλλες συνθήκες θα έπρεπε να νιώσω άσχημα που η μοναδική πρόθεση του είναι απλά να με πηδήξει. Αλλά, σε αυτή την ζωή έμαθα πως ο έρωτας δεν γεννιέται για καλό. Μαζί του παρασέρνει άσχημα γεγονότα, πολύ πόνο, πολλά δάκρυα, ταχυκαρδίες, ανεβασμένη πίεση. Ενώ στο σεξ δεν υπάρχει τίποτα πέρα από την ηδονή και την ανυπομονησία να τελειώσεις.
«Ανυπομονούσα να σε νιώσω μέσα μου από την στιγμή που με δαχτύλωνες.», παραδέχτηκα όσο αφαιρούσα παράλληλα το εσώρουχό του.
Αρπάζει ένα προφυλακτικό από το τζιν του και δεν διστάζει ούτε μια στιγμή. Εισχωρεί μέσα μου δίχως καμία συστολή. Σε κάθε του βαθιά ώθηση αναστενάζω ακόμη πιο δυνατά. Το στόμα του φιλάει όπου βρει ενώ συνεχίζει να με πηδάει χωρίς έλεος. Το κεφαλάρι του κρεβατιού μου χτυπάει σε κάθε του δυνατή ώθηση στον τοίχο που βρίσκεται πίσω του. Τα νύχια μου είχαν γαντζωθεί στην πλάτη του και τα πόδια μου ήταν πλέον ορθάνοιχτα.
«Ράιαν...», ψιθυρίζω τόσο σιγανά που δεν νομίζω να με άκουσε.
«Ω ΘΕΕ ΜΟΥ ΡΑΙΑΝ!», φωνάζω και νιώθω συσπάσεις.
Τις νιώθω σε όλο μου το γυμνό κορμί, από το κεφάλι μέχρι τις ονυχοφόρες φάλαγγες των δακτύλων μου. Νιώθω το σώμα μου να τρέμει, νομίζω πως θα χάσω τις αισθήσεις μου αν συνεχίσει να με πηδάει τόσο δυνατά.
«Χριστέ μου Cassie...», τον ακούω να ψιθυρίσει και να βγαίνει από μέσα μου.
Περνάνε τουλάχιστον δέκα λεπτά με τους δύο μας να προσπαθούμε να βρούμε τις ανάσες μας. Κανείς μας δεν κουνιέται, ίσως να μην μπορούμε. Εγώ σίγουρα αδυνατώ να σηκωθώ, τα πόδια μου δεν έχουν σταματήσει να τρέμουν. Ανασηκώνει το κεφάλι του και με κοιτάζει δαγκώνοντας απαλά το κάτω χείλος του.
«Γιατί με κοιτάζετε έτσι κύριε Scott;», σταθεροποίησα το κεφάλι μου στην παλάμη του αριστερού χεριού μου και τον κοίταξα και γω με την σειρά μου.
«Δεσποινίς Morgan, είμαι κάτι παραπάνω από σίγουρος ότι μια φορά μαζί σου δεν θα μου είναι αρκετή. Το κορμί σου είναι το πιο εθιστικό είδος.»
«Θα είμαι στην διάθεση σου όποτε το θελήσεις.», έκλεισα παιχνιδιάρικα το μάτι μου και του χαμογέλασα.
Μου άρεσε ο τρόπος που με έκανε σήμερα δική του είχε το κάτι το ξεχωριστό, το μοναδικό...
«Όχι έρωτες όμως, απλό και ξεκάθαρο σεξ. Στην προσωπική σου ζωή μπορείς να ερωτευτείς όποιον θέλεις, να κάνεις ότι θέλεις. Εμάς τους δύο θα μας συνδέει το σεξ.»
«Σύμφωνοι, αλλά εσένα γιατί σε έχει πικράνει τόσο ο έρωτας που φοβάσαι να αφεθείς;», ήθελα πολύ να μάθω τον λόγο που τον απαρνιόταν.
«Κανόνας δεύτερος, οι ερωτήσεις κομμένες.»
YOU ARE READING
Sweet Melody
Teen FictionΚαρδιές πληγωμένες, μάτια γεμάτα δάκρυα και τρεμάμενα χέρια. Δυο διαφορετικά άτομα που το μόνο που τους ενώνει είναι το μίσος. Και το σεξ! Η αγάπη δεν είναι πάντα όμορφη, συνήθως είναι επίπονη και φέρνει στην επιφάνεια παλιές - και όχι τόσο ευχάριστ...