,,Seš už hotová?" zeptala se Tina Goldsteinová, když se o pár dní později chystaly k bratrům Scamanderovým na ten oběd, kam byly pozvány.
,,Už budu!" zavolala Isidora z koupelny, dodělala si make-up a o minutu později vyšla zcela připravená jít.
Oblékly se a přemístili se před cihlovitý dům s hnědou střechou a krásnou zahradou. Obě po chodníčku došly až před vchodové dveře a zazvonily. Isidoru docela překvapilo, že Tina nevypadá vůbec nervózně na to, že se znova po dlouhé době uvidí s Mlokem. Ale vlastně to i chápala, spíš jak nervovat se, musela se spíš těšit.
Nestály před domem příliš dlouho. Zanedlouho se totiž ve dveřích objevila usměvavá tvář Mloka Scamandera.
,,Ahoj!" vrhla se hned Isidora svého kamaráda obejmout.
,,Ahoj, Issy." pozdravil ji s úsměvem bývalý mrzimor a pak se i tiše pozdravil s Tinou. Isidora si všímala těch jejich pohledů, tak raději zašla do domu, vyzula si boty a svlékla kabát a po tom, co se zeptala jestli může jít dál, vešla a hned jí zrak spočinul na starším bratrovi.
,,Ahoj." usmál se i on, když ji viděl a zvedl se z křesla.
,,Ahoj." pozdravila ho nazpět Isidora.
,,Kde máš Tinu? Měla taky přijít, ne?" zeptal se.
,,To ano, je tady. Akorát jsem jí a Mlokovi nechala trochu prostoru pozdravit se." vysvětlila Isidora a Theseus přesně pochopil na co naráží. I on svého bratra dobře znal a věděl o jeho citech k Tině Goldsteinové. A musel přiznat, že i jemu se zdála být milá. Vybral si jeho mladší bráška dobře.
,,Dáš si něco?"
,,Jako teď? Já myslela, že jste nás zvali na oběd?"
,,Já myslel spíš pití, ale pokud bys chtěla i něco na zakousnutí, určitě by se v kuchyni něco našlo. I když si nejsem jistý, jestli se stejně nakonec nepodíváme, co máme v kuchyni, protože je otázka, jestli se to jídlo bude moct dát jíst." zavtipkoval.
,,Jo, aha, to není nutné. Já věřím, že to bude dobrý." zasmála se Isidora s ním. O pár minut později už ale všichni čtyři - Isidora, Theseus, Mlok i Tina - seděli u stolu a obědvali. Isidora musela uznat, že to bylo velmi dobré na to, že to dělali asi sami. Nebo si to teda aspoň myslela. Ani jeden nebyl typ, který by vydával výtvor někoho jiného za svůj. Tak je pochválila. Po obědě si šli všichni sednout do obývacího pokoje a povídali si.
,,Můžu ti pomoct, jestli chceš. Vypadáš, že ti to za chvíli všechno spadne." nabídla se Isidora Mlokovi s úsměvem, když je začal nemotorně obsluhovat, nosil hrnky s kávu a nějaké občerstvení.
,,Ne, děkuji." Isidora se ale nenechala jen tak odmítnout a stejně mu pomohla.
,,Ale to vážně nemusíš." snažil se ji jakkoliv Mlok přemluvit, ale nezabralo to, tak to nakonec nechal být, a pak se šli posadit k ostatním. Jak se zdálo, tak se spolu její nejlepší kamarád s její nejlepší kamarádkou bavili docela dobře, což Isidoru mile překvapilo, vzhledem k tomu že na svatbě Tininy sestry a Jacoba vypadali oba docela nemotorně a lehce nervózně. Jakoby se báli, že to každou chvílí pokazí. To se ale očividně nestalo.
,,Zmínila se vám Isidora už o té nabídce v Bradavicích?" začala Tina. Oba dva kouzelníci z Tiny přejeli zmateným pohledem k Isidoře, která kamarádce věnovala naštvaný pohled. Nechtěla jim to říct takhle a nevěděla jestli vůbec. Možná by jim to řekla až ve chvíli, kdy by odcházela z Ministerstva kouzel.
,,Ehm... Profesor Dippet mi nabídl místo profesorky. Učila bych v Bradavicích. Včera jsem byla na pohovoru, abych zjistila víc informací." vysvětlila.
,,Kdy jsi dostala tu nabídku?" zajímalo Thesea.
,,Už před několika měsíci." přiznala Isidora. Byla si nejistá, co bude následovat po tom.
,,Už před několika měsíci?" zopakoval po ní starší bratr nevěřícně. ,,Proč jsi nám to neřekla už dřív, pokud to už bylo před nějakou dobou?"
,,Nepovažovala jsem to za důležité. Navíc to ani nebylo jisté, já jsem si nebyla jistá, jestli to příjmu. Profesor mě zastavil na chodbě, když jsem šla od mámy. V tu chvíli jsem nevěděla, co říct."
,,Měla jsi spoustu času si to rozmyslet a říct nám to." řekl Theseus vyrovnaně. Nezdál se být naštvaný, opět pouze jen překvapený a taky smířený. Asi tušil, jak se rozhodne, I když to zatím stále nevěděla ani ona sama.
,,Já vím. Jen jsem o tom pořád přemýšlela a stále se nerozhodla. Pracovala bych s matkou, která to mimochodem ještě taky neví. To teda ale není až takový problém, ale asi vysněná práce pracovat s matkou není," zavtipkovala a pokračovala. ,,A co se týče peněz, jsou mi ochotní platit podobně jako na Ministertvu."
,,Měla bys to vzít." Po těchto slovech se prudce otočila k Mlokovi. Byl to ten, kdo vyslovil tahle slova.
,,Cože?"
,,Pořád mluvíš o práci a nevypadá to, že tě baví. Měla bys zkusit něco nového." vysvětlil. Isidora se na něj jemně usmála. Byla ráda za takovou podporu. Jeho slova byla pravdivá, ale pořád si nebyla jistá, co udělat.
,,Já bych přece byla učitelka. Ne že bych to nikdy nedělala. Ale třeba se něco nepovede nebo už nebudu umět učit." řekla Isidora a právě v tu chvíli jakoby se něco v ní uvolnilo. Jako by to byl právě ten důvod, proč se tak dlouho rozmýšlela.
,,Ředitel Dippet přece musí mít důvod, proč chce zrovna na to místo tebe. Měla bys to aspoň zkusit." řekl jemně a dal jí ruku na rameno.
,,Když já mám strach, že..." zarazila se. Nechtěla jim málem prozradit ještě druhý důvod, proč nad tím tak přemýšlí a rozhoduje se.
,,-ale to nic." vyhrkla dřív, než se někdo stihl zeptat.,,Já to teda zkusím," řekla nakonec s úsměvem a s Mlokem se objali. V objetí mu ještě tiše poděkovala. Odpovědí jí pak bylo pevnější objetí, ale potom její pohled spočinul na Theseovi, který je s Tinou tiše pozoroval. Všiml si jejího pohledu a přikývl na znamení, že i on souhlasí se svým bratrem. Poskočilo jí srdce a usmála se ještě víc. Pro teď byla šťastná a s pocitem klidu a bezpečí s přáteli. To jí teď stačilo.
|Poznámky autora|
Tak je tady úryvek návštěvy Tiny a Isidory u Scamanderů a jedna roztomilá scénka na závěr 🥰😁❤
Příští kapitola už ale asi tak pohodová bohužel nebude.😟Taky bych se vám chtěla omluvit, že tak dlouho nic nevyšlo. Měla jsem to v plánu už na začátku ledna, ale pak jsem na to opět zapomněla a dál už moc nebyl čas. Taky jsem moc nepsala, abych se přiznala, takže možná i to je trochu důvod.😅
A jsem moc ráda, pokud jste tady někdo zůstali. Mějte se hezky❤️
ČTEŠ
Isidora McGonagallová || FB FF ❌
FanfictionIsidora Olivia McGonagallová, dcera profesorky na Škole čar a kouzel v Bradavicích, Minervy McGonagallové, se právě vrátila z Ameriky a potkává známé tváře svých přátel, tedy jen některých. Ale bohužel se setkává i se svými nepřáteli. Vše totiž není...