Akif Çakır Bolatlı

3.5K 177 27
                                    

23.10.2022🥀

Vote ve yorum atmayı unutmayınn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vote ve yorum atmayı unutmayınn...

Keyifli okumalar..

***
1,5 sene önce...

Zifir karanlığın ortasında her zaman ki gibi bahçede, elimde sigaramla oturuyorum. Gözlerim ara sıra sizin evin camlarına gidiyor. Senin odanda takılı kalıyor sonra bakışlarım. Acaba diyorum sonra, şimdi kollarımın arasında olsaydın nasıl olurdu diyorum. Sonra bu düşünceyi hemen siliyorum aklımdan. Ama ne kadar seni aklımdan çıkarmaya çalışsamda olmuyor Almila.

Şu üç yılda öyle fazla işlemişsin ki içime..aklım düşünmeyi bıraksa dahi kalbim senin için çarpıyor. Öyle normal çarpmıyor ama ha! Sanki bıraksam sana koşacakmış gibi. Sanki hep sana aitmiş de yeni farkına vardığı için sana kavuşmak istiyormuşu gibi çarpıyor kalbim.

Sonra senin odanın ışığını açtığını görüyorum. Saat gecenin üçü ve sen yine her yaz akşamı olduğu gibi gece bunaldığın için camını açıyorsun. İlk gözlerim saçlarına kayıyor. Bir dokunsam, kokusunu içime çeksem saçlarının, bugüne kadar çekemediğim en güzel uyukuyu çekeceğimi biliyorum.

Ardından gözlerim yüzünü inceliyor gözlerin yorgun görünüyor ama öyle güzelsin ki nutkum tutuluyor. Hele o tadını tatmak için çıldırdığım dudakların. Öyle güzeller ki yanımda olsan öpmeden duramam. Sonra sinirlendiğinde, şaşırdığında yada utandığında pembeleşen yanaklarına kayıyor gözlerim. Derin bir iç çekiyorum.

Elimde ki sigara çoktan bitti fakat sana bakmaya doyamadığım için bir tane daha yakıyorum. Ardından üstünde ki gerdanını açıkta bırakan ve beni çileden çıkartan geceliğini görüyorum.

Siktir!

Öyle muhteşem görünüyorsun ki yutkunamıyorum. Ellerim karıncalanıyor sana dokunmak istiyorum ve bunu isterken kendimi berbat hissediyorum. Daha iki gün önce tanıdığımız birinin düğününden ellerimin o incecik belini sardığını hatırlıyorum sonra. Keşke yine sarsam o belini. Keşke yine koysan o ellerini omuzuma ve oradan hiç çekmesen ellerini.

Ama o gün dans ettikten sonra yine uzaklaşıyorsun benden. Çünkü o kadın geliyor yanıma. Görev için bir kaç gün takılmam gereken o şerefsizin kızı. Yılardır peşinde olduğum o şerefsizin kızı. O kadına yakın davranmam gerekiyor ve bu senin gözünün önünde olduğu için kendimden nefret ediyorum.

Almila. Almila. Almila.
Gül kokulum.
Gülüm.

Korkuyorum Almila.
Ben ilk defa korkuyorum.
Seni kaybedeceğim diye
korkuyorum.

Hele sen beni o kadınla gördüğünde öyle korktum ki sana koşup gelmek istedim ama yapamadım. Sana söyleyemedim, söyleyemem de fakat yinede sana söylemek istiyorum. O kadınla sadece görev yüzünden takıldığımı bil istiyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LerzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin