Vreau să fiu tratată ca o curvă! (2)

2.8K 18 0
                                    

Şi-a aşezat telefonul pe noptiera de lângă pat, apoi a venit lângă mine. M-a prins imediat cu braţele, capul aşezat pe umărul meu. Închisese ochii şi se cuibărise în sufletul meu... Cum să mă port dur cu aşa o fată, atât de gingaşă şi de minunată?... Cum se spunea în cartierul unde am crescut... Este aşa de bună, că-i bei şi apă din pizdă!... Nu am înţeles pe atunci această expresie, poate că nici acum nu o înţeleg exact, doar să o interpretez după bunul plac. ...

Părul îi acoperea puţin faţa, l-am dat într-o parte şi am început să o sărut pe obraz, pe buze. M-am răsucit până am ajuns deasupra ei. Lumina de la fereastră bătea destul de tare spre pat. Era o idee bună să creez o atmosferă intimă, pasională. Aşa că am tras draperia pentru mai multă intimitate.

– De ce ai tras draperia... m-a întrebat ea.

– Să fie o atmosferă mai intimă. Vreau să te ajut să treci mai uşor peste emoţii. Deja te văd un pic temătoare.

– Dar nu de tine...

– Ştiu că nu de mine. De ceea ce ar urma să se întâmple, iar tocmai asta vreau să te ajut. Şi, uite, nu este întuneric total, ne puteam vedea clar, doar că este o atmosferă mai plăcută. Astăzi te învăţ cum e să faci sex pasional.

– Mami făcea sex cu lumina aprinsă, vedeam tot ce se întâmplă.

– Cred. Astăzi nu eşti ca mami, astăzi eşti o fată ce învaţă să facă dragoste, nu sex. Bănuiesc că înţelegi diferenţa dintre ele? Chiar dacă de multe ori spun sex, că este mai scurt, eu mă gândesc la dragoste. Sexul făcut cu dragoste înseamnă emoţii, trăiri, sentimente... nu doar sex brut, dur, brutal.

– Înţeleg. Nu am văzut asta până acum la mami.

Nu am mai spus nimic, am urcat în pat şi m-am suit deasupra ei, sprijinindu-mă în braţe.

– Eşti o fată minunată, deosebită. Sunt mult mai masiv decât tine. Cu toate astea, voi avea grijă să nu te strivesc. Nu trebuie să-ţi faci griji de asta. Important este că nu vreau să-ţi fac rău. Suntem aici ca să ne simţim bine, să trăim plăcerea, iar în cazul tău... să înveţi ceva.

– Da, bine...

Încet, m-am lăsat peste ea, sprijinit în coate. A înţeles imediat cât de masiv sunt faţă de ea, în momentul în care mi-am atins trupul de al ei. Sărutul pe buze avea să detensioneze acea stare de emoţie intensă trăită de ea. Cel puţin aşa speram. Nu m-am avântat să o sărut apăsat, ci suav, cu atingeri fine pe buzele ei.

– Despre sărut, nu este ritual anume, anumiţi paşi pe care să-i urmezi. Totul ţine de senzaţia de moment. Să simţi acea plăcere cu partenerul cu care vrei să te săruţi. Primeşti plăcere şi înapoiezi plăcere. Îţi place?

– Da... m-am mai sărutat cu băieţi, dar nu mult. Nici ei nu ştiau să sărute şi nu aveam cum să învăţ. Se cunoaşte că eşti experimentat. A avut dreptate mami. Un bărbat experimentat ştie ce să facă...

Nu am lăsat-o să mai continue. Mi-am lipit imediat gura de a ei. Se auzeau plescăituri, suspine şi icnete joase. Îi simţeam pieptul tresărind.

– În timp ce facem lucruri... îi spun eu, oprindu-mă din sărutat... mă poţi atinge cu mâinile, mă poţi prinde cu braţele. Nu este ceva nefiresc. Încearcă să faci ceea ce simţi. Ce crezi că-ţi va face plăcere. Unde vrei să mă atingi, cât de intens. Nu trebuie să-ţi fie ruşine. Aici nu suntem să ne fie ruşine, ci să trăim plăcerea împreună. Poţi face tot ce îţi vine... şi dacă nu eşti sigură de ceva, mă poţi întreba. Deşi este mai bine să faci ce simţi, fără să pui întrebări, strică puţin farmecul.

Povești Erotice🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum