O atingere, un sărut... o experienţă nouă, bisexuală🏳️‍🌈

2.1K 5 0
                                    

Recunosc, aveam emoţii, deşi încercam să par cât mai relaxată. Inima îmi bătea cu putere... zâmbetul discret afişat ascundea perfect ceea ce simţeam eu. Alături de mine, pe un fotoliu se afla şi Evelina. O fată foarte frumoasă, destul de înaltă şi un trup atrăgător. S-a nimerit să fim programate la aceeaşi oră pentru interviu. Nu aveam idee ce gândea ea, însă eu, încercam să studiez persoanele ce se plimbau dintr-un birou în altul. De ce făceam asta? ...

Încercam să ascund cât mai bine emoţiile şi gândurile ce veneau în valuri... este o alegere bună?... ce părere va avea iubitul meu?... dacă află familia?... şi câte şi mai câte. Până la urmă era doar o activitate ca oricare alta, iar pe deasupra, partea financiară era destul de consistentă. Interviul nu a fost o problemă, a fost mai mult o formalitate. După ce am ieşit, am fost rugată să mai aştept în sala de aşteptare câteva momente.

Ieşisem bucuroasă că am fost admisă, trecusem peste emoţiile interviului. Evelina aştepta încordată în acel fotoliu, cel puţin aşa am perceput-o. Nu ştiu de ce am făcut asta, dar am simţit nevoia să o încurajez. Am făcut cunoştinţă şi i-am spus câteva vorbe care să o îmbărbăteze. Acesta a fost momentul unui început de prietenie dintre mine şi Evelina. Mai târziu, prietenia noastră a devenit mai solidă.

Amândouă lucrăm la un studio de videochat din Bucureşti, Be You Studio. Ne vedem zilnic, am prins încredere una în alta, avem secretele noastre, ne împărtăşim cu drag experienţele de viaţă, dar mai ales, şi cele petrecute la locul de muncă. Trecuse ceva timp de când lucram la Be You Studio, totul era ok, însă începusem să am o fantezie ce nu-mi dădea pace. Nici acum nu realizez cum s-a dezvoltat această fantezie şi de unde a pornit.

Evelina, fiind cea mai bună prietenă, era în măsură să mă ajute să găsesc acest răspuns. Pauzele le petreceam împreună, discutam diverse şi împărtăşim din experienţele avute cu clienţii. Nu ştiam la ce să mă aştept dacă îi povesteam ei. Era un început, poate găseam răspunsul împreună. Până la urmă i-am spus:

– Nu ştiu cum şi de ce, cum de mi-a venit ideea asta, nu am habar, poate sună ca o prostie, însă este prezentă şi nu-mi dă pace. Am o fantezie să fac dragoste cu o femeie.

Evelina asculta atentă. Când i-am dat vestea, a rămas puţin surprinsă. Mai aveam puţin şi-mi mâncam unghiile de emoţie, iar ea mă privea lung şi nu zicea nimic. Nu ştiam ce să cred, o fi de bine, o fi de rău, dar ea tot întârzia să spună ceva. Într-un final mi-a adresat o serie de întrebări.

– Te-ai uitat la filme pentru adulţi cu femei?... Ai vreo pasiune pentru un anumit tip de femeie, îţi place de cineva de aici şi de aici această fantezie?... Vrei să pui în practică?

La primele două întrebări i-am răspuns dând din cap... negativ, iar la a treia i-am răspuns... nu ştiu. Pauza se terminase şi trebuia să revenim la ale noastre. Înainte să ne separăm, Evelina mi-a spus că vom continua discuţia la următoarea pauză.

Timpul a trecut rapid, mai ales că am avut activitate şi nici nu am realizat cât de repede a trecut timpul. Urma să mă întâlnesc cu Eve. Uitasem de subiectul ce-l discutasem la pauză trecută. Intrasem în separeul unde ne întâlneam de obicei. Am ajuns prima, la scurt timp a intrat şi ea. Mi-a făcut semn să vin spre ea. Naivă, cu încredere totală m-am dus către ea. Nu aveam idee ce urma.

Ne-am întâlnit la jumătatea drumului. M-a prins cu o mână de mijloc, m-a smucit către ea. Fără să mai am timp de vreo reacţie, m-am trezit sărutată direct pe buze. O priveam cu ochii mari, plină de emoţie... trăisem prima atingere senzuală a buzelor unei femei. Femeile se mai sărută când se întâlnesc, se ating din greşeală său voit pe buze, dar acest sărut era plin de pasiune şi erotism.

– Ei, cum a fost? Ce simţi?... m-a întrebat Eve, dar nu eram în stare să-i răspund. De plăcut... îmi plăcuse, însă, ce urma de acum înainte. Văzând că răspunsul meu întârzie să apară, şi-a lipit din nou buzele de ale mele, de data asta într-un sărut lung şi pasional. Sub asediul buzelor ei am cedat imediat. Senzaţia trăită o vedeam mult peste oricare sărut cu un alt bărbat pe care îl întâlnisem.

Îmbrăţişările au venit firesc, buzele apăsau cu putere... mă excitasem. Speram să nu-i treacă prin cap să se oprească în acele momente. Din câţiva paşi am ajuns în dreptul patului. Eve m-a împins uşor şi m-a invitat să urc mai sus. Imediat a venit şi ea, urcându-se deasupra mea. Îmi cauta sânii cu mâinile, trăgea de ei şi apăsa cu blândeţe.

Mi-a eliberat sânii din sutien... la scurt timp s-a dus spre ei... mă privea provocator în timp ce limba se plimba în jurul sfârcurilor. Îi prindea uşor între buze, trăgea de ei apoi îi elibera şi continua să se joace cu sfârcurile. Excitaţia ajunsese la cote maxime... mă umezisem. Oftam, îmi muşcam buzele, trupul fremăta de dorinţă.

A coborât mai mult, privindu-mă în ochi. Treaba era serioasă. Urma să ajungă în acel punct, iar Eve nu lăsa impresia că vrea doar să se joace un pic cu mine. Era hotărâtă să meargă până la capăt. Până la urmă, eu eram cea care am iniţiat discuţia şi nu se întrevedea vreo urmă de vină din partea mea. M-a sărutat pe buric, limba căuta să intre în acea găurică... cu mâinile trăgea uşor de chiloţi până m-a dezbrăcat... mmm...

Îmi desfăcusem larg picioarele, mă făcusem comodă. Mă ridicasem un pic mai sus, să pot vedea tot ce se întâmplă. Priveam atentă la fiecare mişcare a ei. Din semne, mi-a dat de înţeles să mă relaxez. Încercam... uşor de zis, greu de făcut. Se uita la mine, limba aluneca pe abdomen... muntele lui Venus... direct către zona fierbinte. Când m-a atins s-a auzit un oftat scurt din partea mea.

Cu mâna mă mângâia pe coapse, alta căuta să ajungă la sâni... buzele îmi alintau labiile excitate şi umede. Trăiam senzaţii noi... atinsă intim de o femeie şi mă gândeam... de ce nu am experimentat până acum? Mă lăsasem total pe mâna ei, toată plăcerea îmi era adresată, nici nu aveam putere să mă împotrivesc, chiar dacă aş fi vrut asta.

Mi-a atins clitorisul, întâi cu vârful degetelor... cât să mă atingă un pic cu mişcări neregulate. Îmi venea să urc pe pereţi. Au urmat buzele şi limba... cu aceleaşi atingeri delicate în jurul clitorisului. Cuprinsă de plăcere, gemetele se auzeau tot mai puternic. Oricine ar fi putut să ne audă, dar nu mai conta asta. Ritmul a devenit mult mai rapid. Buzele căutau să prindă clitorisul... îşi lipise buzele de el. Asemeni unui aspirator căuta să-l aspire cu putere. Un deget şi-a făcut loc în interior. Eram prea umezită ca să mai simt ceva. La scurt timp l-am simţit şi pe al doilea... ahhh... degetele explorau adânc... buzele şi limba se ocupau de clitoris... mă zbăteam în pat, trăgeam de sâni, îmi răsuceam uşor sfârcurile, gemeam şi suspinam puternic...

Buzele şi limba îmi alintau clitorisul. Mişcările deveniseră tot mai rapide. La fel şi cele două degete ce făceau un du-te-vino rapid. Începusem să tremur, nu mai ştiam de mine. Îmi doream să nu se termine vreodată. Evelina continua să-mi aţâţe toate simţurile cu mâinile, buzele şi limba... tremuram din ce în ce mai tare... aahhh... gura i se lipise de vulvă... limba îmi explora interiorul, îmi atingea pereţii vaginali... împingea cu putere în interior.

Încă nu-mi revenisem. Orgasmul a fost mai puternic ca nici un alt orgasm avut până atunci. Eram întinsă pe spate cu ochii închişi şi trăiam din plin acel moment. Lângă mine, Evelina s-a dezbrăcat de chiloţi. S-a urcat deasupra mea. Atunci am tresărit. Am deschis ochii şi i-am văzut despicătura dintre labii. Se apropia de mine. Cu mâinile o trăgeam de fese spre mine.

Îmi doream şi eu să o gust... s-a apropiat, limba i-a atins clitorisul... era rândul ei să geamă de plăcere. S-a lăsat mai mult peste gura mea. Simţeam un gust diferit... îmi plăcea. Continuam conştiincioasă să-i alint labiile, să le ling. La fel ca şi ea, am introdus limba adânc... s-a lăsat peste mine cu toată greutatea... ea mişca din bazin înainte şi înapoi... savuram cu plăcere... îmi doream să aibă şi ea un orgasm, speram că voi fi destul de pricepută.

Prinse în acest joc uitasem că încă ne aflam la muncă. La uşă se auzea o voce. Din ce în ce mai tare. Era clar că se apropia. Iute am sărit amândouă din pat, ne-am ajustat ţinuta, apoi ne-am sărutat scurt de câteva ori, cu promisiunea că ne vom întâlni într-o altă zi, să rememorăm momentul. În prezent avem întâlnirile noastre secrete, încă nu am curajul sa-i spun iubitului meu.

Povești Erotice🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum