După experienţa avută la munte, am continuat să vorbesc cu ea. Am devenit prietene, vorbeam despre orice. Trecuse mai bine de 7-8 luni, de când nu ne mai văzusem. M-a surprins mesajul lui în care îmi spunea că este la București pentru câteva zile, ceva legat de munca lui. Ne-a invitat la o cafea, doar el împreună cu mine şi soţul meu. Ea nu putea veni, din mai multe motive. Aveam nevoie de confirmarea soţului pentru asta, chiar am vrut să-l sun dar m-a sunat el înainte, să-mi spună că El este în oraş şi că doreşte să ne vedem la o cafea...
Am stabilit să ne vedem acasă şi apoi urma să mergem împreună. Când am ajuns, soţul meu era deja pregătit. M-a lăsat să fac un duş şi să mă schimb, apoi am plecat către un restaurant nu foarte departe de noi. Soţul meu a ţinut legătura cu El, să-l îndrume unde trebuia să ajungă. Întâlnirea destul de emoţionantă. Ne-am sărutat pe obraz, ca două cunoştinţe vechi. După un schimb de vorbă şi câte un pahar de vin, El ne-a întrebat de ce am mai vrut să ne întâlnim.
Soţul meu i-a răspuns ceva de programul încărcat al fiecăruia dintre noi, fiind foarte ocupaţi. Discuţia se îndepărtează de zona intimă un timp, bem ceva, discutăm diverse, apoi El s-a adresat soţului meu.
– Îţi mai place să priveşti?...
– Da, mult... i-a răspuns acesta râzând.
– Perfect... asta înseamnă că pot dormi la voi, a spus El zâmbind...
– Este o idee bună, nu-i aşa Maria?
Nu i-am răspuns, în schimb a răspuns el afirmativ în locul meu. După ce am mâncat, am plătit nota şi am plecat, dar nu imediat spre casă. Ne-am plimbat puţin, am făcut câteva cumpărături pentru acasă. Soţul meu nu era atent când i-am simţit mâna lui pe fundul meu. M-am întors către el... El îmi zâmbeşte, iar eu roşesc.
– M-am gândit mereu la tine, mi-a spus el şoptit...
Ajunşi acasă, ne-am aşezat în living. Cei doi bărbaţi discutau de zor, eu am pregătit ceva de ciugulit şi paharele de vin. În curând, tema discuţiei se schimbă la... sex...
– Să ştii că eu sunt total de acord ca tu să te întâlneşti cu soţia mea... s-a trezit El vorbind, ca din nimic... Îi place maxim.
– Şi mie îmi place la fel de mult... i-a răspuns soţul meu.
El m-a chemat la el şi mi-a zis.
– Hai, du-te şi îmbracă-te, aşa cum îmi place să te văd.
M-am dus în dormitor, mi-am pregătit perechea de bikini din plasă roşie, i-am luat rapid pe mine şi un capod, apoi m-am întors în living, unde mă aşteptau ei. M-a chemat lângă el.
– Hai, stai pe piciorul meu...
L-am privit pe soţul meu, aşteptam aprobarea lui. Nu a durat mult iar aceasta a venit... este ok... M-am dus lângă el. M-a prins cu braţul şi m-a tras mai aproape de el. Mâna urca uşor pe piciorul meu pe sub capod, până a ajuns sus... m-a atins uşor. A zâmbit când a simţit că sunt deja udă.
– Eşti de acord să ne ducem primii în cameră şi apoi vii şi tu mai târziu?
– Cum ştii că este mai bine... i-a răspuns soţul meu.
– Este mai bine să vii după ce ne încălzim puţin...
M-a prins de mână şi m-a tras după el spre dormitor. În timp ce mergeam, m-a prins de fese, cât să vadă şi soţul meu. A închis uşa la dormitor imediat ce am intrat. M-a luat în braţe, apoi mi-a spus că i-a fost tare dor de mine. Mâinile îmi mângâiau fundul, sânii... ne sărutam nebuneşte. Oftam greu... îl voiam.