Escorte la petrecerea burlacilor

2.6K 15 0
                                    

Venise timpul să mă însor, să mă aşez la casa mea cum se spune. Nu credeam că va exista vreo femeie care să reuşească să-mi fure minţile, mai ales că mi-a cam plăcut să „umblu din floare în floare". Poate că nici prietenii mei, nici familia, nu credeau asta, din moment de mă vedeau destul de des în compania altei femei, una mai frumoasă ca alta. Prietenii mei au zis că evenimentul trebuie sărbătorit cum se cuvine printr-o petrecere a burlacilor. Aveam idee la ce se gândeau ei, dar le-am zis că nu vreau să fie şi animatoare sexuale. ...

Ne-am adunat în număr de şase bărbaţi, prieteni de foarte mult timp, îmbrăcaţi elegant. Muzica cânta în surdină, băutură şi ţigări, povestind diverse. Cum eu trebuia să fiu în centrul atenţiei, băieţii au început să-şi aducă aminte de fostele mele partenere. Le pot spune partenere sexuale, nu se pot considera relaţii, din moment ce ce-a mai lungă întâlnire cu o femeie a fost de trei săptămâni. Cu majoritatea dintre ele, între două şi cinci zile, timp în care făceam sex aproape tot timpul.

Se apropiase de miezul nopţii, unul dintre ei se uita destul de des la ceas. La început am crezut că mi se pare, dar devenise tot mai obsesiv privitul la ceas. Unde oare se grăbeşte?... mă gândeam eu, doar nu era să spargem gaşca atât de devreme.

– Te grăbeşti să pleci?... îl întreb eu curios pe Mircea.

– Nici o şansă! Să ratez eu petrecerea burlacilor?!

– În ultima vreme te-ai uitat la ceas de foarte multe ori. Ce aştepţi să se întâmple? Ţi-am spus că nu vor fi animatoare? E timpul să pun stop, mai ales că i-am promis Georgianei.

– Am înţeles, să trăiţi!... zise el zâmbind, ridicând paharul în sus, în cinstea mea.

Aproape jumate de oră mai târziu i-a sunat telefonul. Speram să nu fie nevastă-sa. O geloasă, ştiind că el se afla la petrecerea mea. Ştie ce-mi poate pielea. Mircea s-a ridicat şi s-a dus spre uşă. Poate are ceva de discutat cu nevastă-sa, ce mă bag eu! Mai târziu, mă aflam în toiul unei povestiri, despre o întâmplare cu o profesoară, ce crezuse că mă va lua de bărbat. Mircea a intrat pe uşă, acostat la braţ de două femei superbe, îmbrăcate provocator.

Fiecare câte un sutien generos, în spatele cărora se ascundeau două perechi de sâni siliconaţi, era clar ca lumina zilei. O pereche de chiloţei minusculi şi încălţate cu pantofi cu toc înalt. Şi le-am spus să nu aducă animatoare! Pe lângă promisiunea făcută, eram convins că mă vor ispiti. Eu, vânător sexual din naştere, cum puteam să mă prefac că nu există.

– Ce am vorbit noi, Mircea?

– Este cadoul nostru pentru tine. De mâine, îţi iei adio de la asemenea femei.

– Şi le-ai adus să fac sex cu ele, nu înţeleg?

– Nu, ele sunt dansatoare profesioniste... spuse un altul râzând.

La cum arătau tipele, poate doar la bară au dansat până acum. Au dat muzica mai tare să cânte, muzica lascivă, erotică. Mă cam strângea papionul la gât, mă luase toate căldurile, văzându-le cum se unduiau cele două fete. S-au apropiat de mine, priviri ispititoare, îmi atingeau trupul în treacăt. Voiau să pară un accident când mâinile lor îmi atingeau zona din faţă a pantalonilor sau posteriorul. Nu s-au chinuit mult, cu puţin efort mi-au provocat o erecţie destul de mare în pantaloni. Îmi muşcam buzele, sperând să mă pot abţine, să-mi pot menţine promisiunea făcută iubitei mele, viitoarea mea soţie.

Fetele au plusat şi mai mult. Mă atingeau fără jenă, îşi frecau trupurile de mine în cel mai erotic mod posibil. Eram convins că băieţii au pus pariu pe fete, dacă cedez. Una dintre fete, se lipise toată de mine, cu o privire seducătoare se uita atent în ochii mei. Încercam să mă ţin tare, să nu mă pierd cu privirea între sânii ei. Braţul stâng pe după gâtul meu, degetele de la mâna dreaptă făceau un joc lent, urcând şi coborând spre bărbie şi piept.

Povești Erotice🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum