... La bucătărie mi-am pus o cafea, apoi m-am aşezat lângă soţul meu. Roşie la faţă, un pic vinovată, mă simţeam aiurea. S-a uitat spre mine, apoi m-a strâns în braţe. M-a sărutat de câteva ori. Mi-a spus să fiu liniștită, că îi excită enorm gândul că am fost cu un alt bărbat.
– Serios...?!
– Da, foarte serios...
Nu m-am putut abţine şi i-am amintit că el a vrut asta, dar şi faptul l-am văzut în pat cu ea...
Iar asta m-a făcut să merg mai departe, iar în alte condiţii nu aş fi făcut nimic. El mi-a zâmbit de parcă nu s-a întâmplat nimic, deşi eu eram un pic stresată. Poate că era un pic mai devreme şi ar fi trebuit să lase lucrurile un pic mai uşor, să pot trece peste ceea ce s-a întâmplat, dar el s-a grăbit şi mi-a spus că vrea să mă vadă făcând sex cu el. Reacţia mea o consider firească.
– Eşti nebun!?... nu cred că pot. Să te văd pe tine privindu-mă în timp ce alt bărbat mă atinge... asta NU.
– Vreau să te văd cu el, vreau să fim în aceiaşi camera... mi-a zis el în timp ce mă strângea în braţe.
– Eşti nebun!... m-am ridicat furioasă şi am plecat de lângă el.
Ajungând în living i-am găsit pe Ei pe canapea, ea în brațele lui. M-am aşezat în fotoliu, enervată de soţul meu. Gândurile de remușcări veneau peste mine. Îmi spuneam că nu este bine ce am făcut. Îi priveam pe sub gene. Ei se uitau la mine şi-mi zâmbeau. Ea sparge gheaţa şi mă întreabă dacă mi-a plăcut aseară. Mi-a plăcut... aş fi vrut să zic, dar tac şi nu le răspund. El a insistat.
– Hai spune, nu mai fi timidă...
– Nu știu, simt un amestec de stări.
– Sigur i-a plăcut... a zis el zâmbind... a făcut pentru prima oară sex oral, a gustat sperma...
– Wow... vezi, sigur ţi-a plăcut. Şi mie îmi place cu soţul tău, ne potrivim maxim... toți patru.
Rușinată, m-am ridicat şi le-am spus că mă duc în camera să dorm. L-am strigat şi pe soţul meu să vină să dormim împreună. Ei au rămas în living, iar eu cu soţul meu am urcat în camera noastră. Un pic confuză, m-am aşezat pe pat, soţul meu a venit lângă mine şi m-a luat în braţe, mă trăgea spre el. Mâinile alunecau pe trupul meu. Destul de rece în exprimare i-am spus că vreau să dorm.
– Lasă-mă, te rog, bine... i-am văzut faţa supărată. M-am întins pe pat şi am adormit, voiam să uit de tot ce s-a întâmplat. L-a un moment dat m-am trezit, ştiind că sunt cu soţul meu în pat. Am deschis ochii, El era lângă mine...
– Hei, te-ai trezit, te-am obosit noaptea trecută, nu-i aşa?... apoi m-a strâns în braţe.
– Ce cauţi aici?
– A venit soţul tău jos şi ne-a spus că l-ai respins. Aşa că am venit eu, pe mine nu mă poţi respinge.
Nu am spus nimic, mâna lui îmi mângâia fundul, a tras de aţa bikinilor.
– Te rog, nu. Nu acum... nu m-a ascultat, i-am simţit penisul între fesele mele, căutându-mi buzele. Mă ţinea de sâni şi se mişca lent, provocator. M-am umezit rapid, a simţit şi el asta, fără să mai amâne momentul, şi-a introdus penisul în mine... adânc... aahh... gemeam puternic.
Sânii strânşi de mâinile lui puternice... el se mişca tot mai energic, intra în mine nebuneşte. Înnebunesc, simţeam penisul lui adânc... îmi mângâia clitorisul... penisul intra şi ieşea rapid din mine. Simţeam că nu mai pot, orgasmul era aproape... aahh... a realizat şi el asta... hai să ne dăm drumul, vreau să te umplu de spermă... m-a prins puternic de şolduri, se mişca foarte tare... aahhh... am avut orgasm în acelaşi timp. Îi simţeam penisul cum zvâcneşte în mine, sperma mi-a umplut interiorul.