Vreau să fiu tratată ca o curvă! (1)

2.8K 19 0
                                    

Aveam ceva emoţii pentru întâlnirea cu Otilia. Nu credeam că la vârsta şi experienţa mea aş mai putea avea asemenea emoţii, dar situaţia, contextul în care trebuia să mă întâlnesc cu acea fată era cu totul special. Vorbesc de o tânără cu puţin peste vârsta de 18 ani, încă virgină, ce avea drept obiectiv să facă sex cu un bărbat cu experienţă, care să o înveţe să facă sex. Nu-şi dorea un băiat de aceeaşi vârstă. Mama ei a încurajat-o şi a sfătuit-o să se întâlnească cu un bărbat matur, cu experienţă. ...

Până la urmă, mama ei a fost cea care a făcut posibilă această întâlnire. Întâlnirea ar fi trebuit să fie în trei... eu, mama ei şi Otilia. În cele din urmă s-a decis să existe doar o întâlnire în doi, între mine şi micuţa fată. Zic micuţa fată, datorită aspectului ei. Abia ajungea la 1.60 înălţime, subţirică, sâni micuţi ca două prune, chip copilăros. Aproape că nu-ţi venea a crede că a împlinit vârsta de 18 ani în momentul când o priveai... Nu are cum! Cu trupul ei firav, nu are cum! ...

Aveam emoţii atât de mari încât repetam în minte mai multe scenarii cum să mă prezint, cum să conversez cu ea. Ştiu că nu ar fi deranjat-o dacă aş fi fost mai direct cu ea, mai afectuos în public. Totuşi, era o diferenţă evidentă de vârstă. Ar fi fost uşor penibil să ne afişăm ca doi parteneri, ca doi amorezi... ţineri tandre de mână, îmbrăţişări şi săruturi în public... Aşa am ajuns la concluzia că trebuie să fiu distant la atingeri şi alte momente romantice între noi.

Am aşteptat-o în autogară. De acolo urma să mergem la un hotel, unde trebuia să petrecem un weekend împreună. Când am văzut-o venind spre mine, mi se părea o fetişcană ce parcă mai ieri a terminat joaca cu păpuşile, iar acum, brusc, doreşte să devină femeie printr-un act sexual consimţit. Îmi bătea inima destul de tare, cum poate nu am mai simţit-o bătând de multă vreme.

Gânduri îmi veneau în minte. Parcă se loveau de un zid şi tot nu reuşeam să înţeleg de ce şi-ar dori o fată ca ea un astfel de bărbat, care să nu o trateze ca pe o fată inocentă, firavă... într-un mod romantic, afectuos şi cu multă pasiune... Îşi dorea opusul la tot ce credeam că şi-ar putea dori o fată de vârsta ei, ce abia descoperă tainele împreunării dintre un bărbat şi o femeie.

Ţinea un ghiozdan mic pe umăr. A venit spre mine. Nu părea deloc speriată, poate doar puţin emoţionată, ceea ce era şi firesc. Chiar dacă mama ei a fost cea care a discutat cel mai mult cu mine pentru a se asigura că fata va ajunge pe mâini bune, eram totuşi un străin pentru ea. Un străin ce eram pe cale să-i iau fecioria. În anumite momente nu ştiam cum să încadrez această experienţă... ca o mândrie, o onoare că am fost desemnat de mama ei să fiu primul bărbat din viaţa fetei... sau... faptul că îi voi distruge viitorul.

În mintea mea, există riscul ca această fată să nu-şi mai dorească să se întâlnească cu băieţi de vârste apropiate. Ar fi descoperit că băieţii nu au experienţă, nu-i va satisface plăcerile trupeşti, iar alinarea ei va fi doar în braţele unor bărbaţi maturi. Consideram că viitorul ei putea fi ameninţat de faptul că toată tinereţea va avea dificultăţi să-şi găsească un partener stabil, un baiat cu care să se căsătorească. Tocmai pentru că ea va fi mânată de această dorinţă trupească în braţele bărbaţilor maturi. Poate nu ăsta îi era viitorul, dar l-am luat în calcul.

– Bună...

– Bună... zise ea.

– Ai călătorit bine?... am întrebat-o eu în timp ce m-am oferit să-i car acel ghiozdan.

– Da, a fost bine. Un pic obositor, dar nu este o problemă.

– Mă bucur.

– Unde mergem acum?... m-a întrebat ea.

Povești Erotice🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum