... – După ce ai ieşit din cameră, a venit mai aproape de mine şi mi-a spus un banc. Nu era chiar rău, dar nici să mă facă să râd atât de tare. Sigur m-ai auzit râzând în hohote.
– Da, te-am auzit.
– Imediat, mi-a pus o mână pe picior. Din acel moment mi-am zis că este al meu, nu are cum să-mi scape.
– Şi totuşi, ce s-o fi întâmplat? ...
– Nu am idee. Să continui să povestesc?
– Am văzut aproape tot, dar am constatat că mă excită toată treaba asta. Mi-am frecat-o intens, văzându-l pe el cu capul între coapsele tale şi te lingea. Măcar o făcea bine?
– Daa... chiar foarte bine. Încă eram lipicioasă de la sperma ta.
– Nu te-ai spălat când ai fost la baie?
– Nuuu! Doar m-am şters un pic, în rest m-am concentrat să arăt bine la exterior. Rochia, părul, machiajul... erau mult mai importante.
– Şi-o fi dat seama?
– Eu cred că da. I-am citit clipirea în ochi. Mi-a atins labile cu limba de câteva ori, s-a oprit să analizeze gustul de pe limbă. Se pare că i-a plăcut. Să-l fi văzut cât de înfocat era când mă lingea. Nu a comentat nimic când am pus mâna pe capul lui şi îl apăsam puternic, dirijându-i mişcările peste tot.
– Aahhh... deja mă excit iar.
– Să continui, iubitule?
– Daaa... chiar te rog.
Plecase, nu mai conta dacă acţiunea noastră a dat roade. Eram prea excitat să mă gândesc la asta. M-am deschis imediat la pantaloni şi mi-am scos penisul afară. Lucia s-a ridicat de pe fotoliu, apoi s-a aşezat peste el cu faţa în jos, peste braţele lui. Funduleţul minunat spre mine. Trăgea lent de rochie în sus. Imediat ce şi-a ridicat marginea rochiei în talie, m-am apropiat de ea, iar penisul l-am vârât imediat în pizda suculentă.
– Continuă să povesteşti, te rog!
– Mmmm... o vreme am insistat asupra clitorisului, dar se tot trăgea în jos, să mă pătrundă cu limba. Simţise gustul de spermă proaspătă în mine. La un moment dat a ridicat o mână şi a tras de partea de sus a rochiei, până când mi-a scos sânii afară. A tras de ei, de sfârcuri şi continua să-mi sondeze păsărica cu limba. Îl simţeam înnebunit.
-... I-au plăcut şi sânii mei. L-am simţit că nu ştie cum să se împartă... aaahh... fute-mă, iubitule!... Până la urmă s-a ridicat, s-a dus direct la sâni, i-a prins pe amândoi. Să-l fi văzut cum îi sugea ca un disperat. M-a muşcat de câteva ori, dar suportabil. Eram convinsă că are pula sculată. Am dus mâna între picioarele lui şi l-am prins ferm.
– Cum a reacţionat?... am întrebat eu gâfâind.
– A tresărit un pic. Cred că nu se aştepta să fiu atât de directă. L-am deschis la fermoar. Bâjbâind cu mâna prin pantaloni, am reuşit să-i scot penisul afară. Destul de groasă, dar nu prea mare. Şi totuşi... voiam să i-o sug. Eram curioasă să aflu dacă pot să o iau toată, aşa cum îţi fac ţie.
– I-ai fi supt-o, iubita?... aahhh... am întrebat eu, continuând să o penetrez rapid, ţinând-o ferm de talie.
– Daa... aahhh... i-o frecam, el îmi sugea sânii. Am vrut să mă las în jos, să i-o iau în gură. Mai aveam puţin... s-a dat în spate şi m-a lăsat aşa. În timp ce şi-a băgat penisul înapoi şi îşi aranja hainele, mi-a spus că nu mai poate să mai rămână şi să-ţi transmit că vorbiţi la birou.
– Atât? Asta a fost tot?
– Daaa... fute-mă, iubitule!
Rămas în minte cu ideea că soţia mea i-ar fi făcut sex oral şefului meu, încercam să-mi imaginez cum ar face-o, aşa cum mi-ar face mie. Mă cutremura ideea să văd cum buzele ei cărnoase i-ar fi cuprins tot penisul şi l-ar suge zgomotos. Foarte încordat, tremurând uşor, eram pe punctul de a ejacula. Simţeam că sunt aproape.