Numele meu este Maria, și vreau să împărtășesc ceva ce mă face să tremur toată. Sunt căsătorită şi avem un copil. De ceva timp soţul meu mă tot bătea la cap să schimbăm ceva în viața noastră intimă, eu fiind o femeie pudică și conservatoare. Nu i-am făcut sex oral soţului niciodată. I-am spus în prima fază că este nebun. Chiar m-a supărat... la sugestia lui să mai aducem pe cineva în patul nostru...
În mintea mea, aveam impresia că a înnebunit de tot. M-a înnebunit vreo câțiva ani, nu voia să renunţe la ideea lui. La un moment dat am spus, fie, dar i-am spus că aş prefera să fie un cuplu, să ne împrietenim și după... mai vedem. Aveam speranţa că nu o să găsească așa ceva. Până la urmă şi-a făcut un cont pe un site de swingers... nici nu înțelegeam ce înseamnă...
După un timp mi-a spus că a găsit un cuplu la început, la fel ca noi. Imediat i-a abordat, a făcut un cont de Skype și am început să vorbească acolo. Ca să mă atragă la discuţii, m-a chemat lângă el ca să vorbim toţi. Nu îmi venea a crede ce fac, la început eram ruşinată. Uşor, uşor m-am împrietenit cu ea, vorbeam destul de des seara, chestii uzuale, fără vreo tentă sexuală.
Subiectul l-a schimbat ea, mult mai târziu. A început să întrebe despre diverse intimităţi, despre cum sunt, ce-mi place în pat. Ruşinată, abia am reuşit să spun ceva despre mine. Nu am uitat să-i spun că eu nu-mi doresc aşa ceva şi că fac asta datorită dorinţei soţului. A urmat o perioadă în care ne trimeteam poze, normale, nu deocheate. Încet, încet, mi-a câștigat încrederea...
Vorbeam destul de des şi începusem să o consider o prietenă. Într-o seară, vorbeam aiurea... despre muncă, casă... chestii normale. După câteva zeci de minute au început discuțiile intime. Ea a deschis subiectul. Imediat mi-a spus că este deschisă la tot. Iar dacă îmi iubesc soţul trebuie să fac orice și că i-ar place mult să vadă făcând tot în pat. O ascultam ce spune şi gândeam în sinea mea că fabulează.
Ca să mă apăr, i-am spus că dacă în acest timp nu am făcut, este tot mai greu să mai fac acum, greu mai schimbi un om, greu îl scoţi din felul cum este obişnuit. Răspunsul ei m-a făcut să tresar, lăsându-mă fără replică.
– Sigur, cu al tău nu ai avea cum să mai faci acum, dar te învaţă soţul meu şi cu mine...
I-am zâmbit, apoi i-am spus că nu cred asta. După multe alte discuții despre tot şi toate, s-a luat hotărârea să ne vedem live. Într-un weekend am lăsat copilul la părinți și am plecat la munte. Închiriaseră o cabană numai pentru noi. Am ajuns primii. Ne-am cazat, ne-am scos hainele, am dat o tură prin împrejurimi. După ceva timp au sosit și ei. Tremuram toată de cum i-am văzut, eram roşie şi nu îmi venea a crede că sunt acolo.
Ne-am salutat... inima parcă vroia să îmi iasă din piept... Ea brunetă, aproape la fel ca şi mine (1.67 cm şi 58 de kg), cu sâni foarte mari. Amândoi simpatici. I-am aşteptat până s-au cazat şi ei, apoi au coborât din cameră să ne cunoaştem mai bine. Aşezaţi pe canapea, s-a discutat diverse, mai puţin despre motivul pentru care ne aflam acolo. Am constatat că erau foarte de gașcă, îmi păreau super ok. Eu, mai mult ruşinoasă și tăcută. Soţul vorbea cu ei de parcă se știau de multă vreme. Ea m-a simţit că sunt ruşinoasă... și încerca mereu să afle câteva ceva de la mine.
Mai târziu mi-a spus ca ar fi mai bine să facem ceva de mâncare și să îi lăsăm pe ei să pălăvrăgească. Împreună ne-am dus la bucătărie şi am pus pe platouri ceva rapid. Am observat că mă privea într-un fel anume. S-a apropiat de mine și mi-a spus să mă relaxez că totul ca fi bine, că i-a spus soţului ei despre cum sunt eu și că abia așteaptă să îmi demonstreze că mă înşel și că totul este posibil, apoi s-a întins spre mine şi m-a sărutat pe obraz. Era convinsă că îmi va plăcea tot.