0.7

604 114 35
                                    

Bölüme geçmeden önce sakız sponsor değildir!
Az sonra anlayacaksınız ne sakızı olduğunu;)

Didem Taşkın

Dilim lal olmuştu. Ayda'nın söylediği şeylerle afalamıştım. Damla hâlâ bilmiyordu aldatıldığını, bizde söyleyememiştik.

"Ne demek gidiyorum?" Duru'da olayın şokunu atlatmaya çalışıyordu.

"Ya, herkez Türkiye'de ki bir şehire gidip orda haber yapacakmış banada Trabzon çıktı. Bende biletimi aldım. Akşma doğru anca orda olurum." Bana göz kırptı. Sonra elini masaya vurdu. Bunun anlamı bensiz söyleme demekti. Tabi ki sensiz olmayacak ama sen gitmeden söyleyeceğim Aydacım...

"Ama asıl söyleyeceğimiz o değildi." Diye girdim söze, Ayda yapma yanarız der gibi bakarken umursamadan girdim söze... "Damla..." Dinlediğini belirten bakışlar attı bize, bende yutkunup telefonumu çıkardım. Ona uzattım ve videoyu izlemeye başladı.

Sevgilisinin başka bir kızla yakın olduğu o videoyu sonuna kadar izledi. Sonra gözünden bir damla yaş düştü adı gibi... Tekrar başa sardı videoyu bir daha izledi ve ayağa kalktı. Gözünden akan bir damla yaşı sildi ve dışarı koşar adımlarla çıktı. Peşinden adını haykırsakta durmadı. Bahçeye çıktığımızda Nail'e hesap soruyordu. Kızları durdurdum. Şuan ona içini dökmesi gerekiyordu.

"Ya ben senin için okul değiştirdim. Bölümümü bile seninle olayım diye seçtim. Sen naptın ha sen naptın!" Onu ittirdi Nail ise yerinden kıpırdamadan ona bakıyordu. "Sense beni aldattın. Güzellikle ayrılalım demek yerine beni paramparça ettin. Şerefsiz! Ben ailemle sorunlar yaşarken yanımda sen varsın diye canıma kıymaktan vazgeçtim. Benim yaşama sebebim sendin Nail!" Haykırarak ve onun göğsüne vurarak ağlamaya devam ediyordu. Sonra o kız geldi.

"N'oldu bir adamı elinde tutamadın mı?" Küstah kız ortaya çıkınca sinirlerime engel olamadım tabi ama sakin kalarak olduğum yerde olayı izledim. Tek bir adım bile atmadım o kızı yolmak için ne kadar kötü biriyim dedim kendime... Sonra ayaklarımın tutulduğunu bu yüzden gidemediğimi anladım.

"Sen hiç karışma yelloz!" Dedi Ayda ve merdivenlerden inip kızın karşına geçti.

"Pislikler, şerefsizler!" Duru'da yanlarına gidip yüzlerine tükürdü. Bende hareket etmeye çalıştım ve en sonunda yanlarına gittim.

"Nail sana benim tokatım az gelir." Kızlara baktım ve önce kıza dalmaya karar verdik. Ben kızın saçını bir süpürge gibi yerde sürerken Ayda kızın bacağına vuruyordu. Duru da saç konusunda bana yardımcı olurken Nail ile sadece ilgilenen Damla'ydı. Sonra kızı bırakıp Nail'e meydan dayağı atmaya başladık. Tabi bizi bölen bir çocuk oldu. Baya yakışıklı ve tatlı birine benziyordu. Bizi ayırdı ve Damla'yı arkasına aldı.

"Noluyor burda?" Dedi ve o yelloz kızda çocuğa şaşkınlıkla bakıyordu.

"Abi bu kızlar bize saldırdı!" Dedi sonra Damla'nın bulunduğu konuma baktı. "O kızın senin yanında ne işi var?"

"Asıl bu kavgada senin ne işin var Zümrüt!?" Diye çıkıştı adını bilmedim çocuk. Zümrüt, Nail'in koluna girdi ve gerekli açıklamayı yapmış oldu. Çocuk da Damla'yı daha da kendine çekti.

"Sevgilim beni kardeşinle aldattı Mert." Dedi Damla sonra adının Mert olduğunu öğrendiğim çocuk, Damla'ya baktı ve gülümsedi.

"Boşver sevgilim." Mert'in söylediği sözlerle herkes birbirine baktı. Ben bile bir an Didem seninde var mı sevgilin dedim kendime...

"Ne sevgilisi lan?" Nail kızgınlık dönemi gelmiş kedi gibi cırlarken Mert ifadesiz bakışlarla ona bakmaya devam etti. Cevap vermiyordu nedeni belliydi beş para etmez adama selam vermek bile gereksizdi.

Yıldızlar Ellerinde^Yarı texting^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin