10.BÖLÜM

47.4K 1.4K 1K
                                    

Selamm nasılsınız aşklarım?

KEYİFLİ OKUMALAR!

Şarkılar;
Kalben, Yara
Ronahi Tüner, Canda
Ahmet Kaya, Ağladıkça
Müslüm Gürses, İtirazım Var
Müslüm Gürses, Nilüfer

İnstangram: sedawattpad
Twitter:eskimezdefter

eskimezdefter

Beni takip ederek alıntılar, vs şeylerden haberdar olabilirsiniz ❤️

Beni takip ederek alıntılar, vs şeylerden haberdar olabilirsiniz ❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

10. BÖLÜM, "Yüreğim Davacı."

Sınır, 140 VOTE 400 YORUM

💧


"Baran." diye bağırdım gördüğüm seyi idrak etmeye çalışarak. Baran odaya girdiğinde nefes nefese kalmıştı. Bana bakıp, "Ne oluyor Evin?" diye sordu.

Yatağı gösterdim, "Bu uyuyan kadın da kim?" diye sordum sertçe.

Baran bana baktı, sonra yatağa bakıp tekrar bana baktı. "Sikeyim bu kadının ne işi var burada?" dediğini işittim.

"O soruyu benim sormam lazım ya. Bu kadın kim Baran ağa?!" diye bağırdım kızın uyanması için ses tonum iki katına çıkmıştı.

"Sevdiğim, sakin ol." dedi Yatağa ilerlediğinde kızın omuzuna dokundu. Kız umursamadan uyumaya devam ediyordu. Konsolun üzerindeki, içi dolu su bardağını gördüğümde Baran'ın önüne geçip, "Uyan, uyuyan güzel." dedim alaycı bir ses tonuyla.

Gülümsedim, utanmıyordu. Suyu kadın'ın suratına doğru döktüğümde kadın aniden kalkmış, doğrultmuştu.

"Ne oluyor be?!" diye sordu.

"Asıl sana ne oluyor? Bu ne rahatlık. Siz kimsiniz? Kim sizi soktu? Hemen bu odayı terk edip salona iniyorsunuz. Polis çağıracağım." dedim sert bir sesle.

Kadın Baran ağa'ya baktı.

Baran sıkıntılı bir nefes verdi. "Kim seni Mardin'den buraya getirdi?" diye sordu Baran.

"Baban emir verdi. Benim buraya gelmem için bende uydum." dedi ayaklanıp Baran'a doğru yaklaşırken, Baran gerileyip arkama sığındı. "Kocanı koru. Kuran yol gıkım çıkmaz." diye fısıldadı kulağıma doğru.

"Ne oluyoruz? Evli bir adama yılışıcak kadar alçaldınız mı cidden?" diye sordum tek kaşımı havalandırarak.

"O benim a-" Kadının lafını böldüm. Kadin'ın Merve olduğunu düşünüyordum. Ki hislerime bakılırsak öyleydi.

"Ben, Hevidar Evin Şahin Korkmazbey." dedim gülümseyerek kadına elimi tokalaşmak adına doğrulttum. "Baran'ın karşıyım...Sizde....Merve olmalısınız şu davetsiz misafir." dedim imalı bir ses tonuyla. Kadın elimi tutmadığında hızla elimi kendime çekmiştim.

YÜREĞİM DAVACI | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin