✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Yamagushi:
Oslava. No určitě to napadlo Sugu.
Vyhnal jsem Tsukkiho do pokoje ať si zabalí a já se vrhl na úklid kuchyně.
Naskládal jsem špinavé nádobí do myčky."Stejně nechápu, proč bychom je měli hlídat. Vždyť jsme všichni dospělí." Postěžoval si Ennoshita, když mi podával další nádobí. Já se usmál.
"To jsme ale koukni se na Kageho a Hinatu, myslíš, že se chovají dospěle? Nebo Tanaka a Noya?" Vysvětlil jsem s úsměvem a zapl myčku.
"Taky pravda." Odsouhlasil mi to. "Nějak mi nedochází, proč se vám Daichi omlouval, teda jestli to není tajné." Promluvil Ennoshita.
"Ne není to tajné. Kuroo se sem prakticky pozval sám, když zjistil, že je tady Tsukki. Už na škole se o něho snažil a teď ho nezastavila ani skutečnost, že jsme já a Tsukki spolu." Objasnil jsem mu. "To je bídák." Prohlásil trochu naštvaně Ennoshita. "A ten odjezd souvisí nějak s vámi?" Ptal se dál.
"Podstatě tak trochu ano. Kuroo políbil Tsukkiho přede mnou a Kenmou. A to Kenmu už naštvalo, tak zavelel k odjezdu." Vyprávěl jsem mu. "Prý jsi mu dal i facku." Pronesl Ennoshita s úsměvem. "Ano dal." Odsouhlasil jsem mu to. "Bože Tadashi, ty se nezdáš, když jde o Tsukkiho." Poznamenal Ennoshita mezi smíchem.Nakonec mi pomohl uklidit kuchyň a pak jsme se vydali na pokoje, balit své věci.
Z pokoje devět šlo slyšet Kageyamu jak nadává Hinatovi."Co tam zase vyvádějí?" Zeptal se Ennoshita. "To nevím. Běž si zabalit a já to omrknu." Řekl jsem mu a položil ruku na jeho rameno. "Dobře, stejně by mě ti dva neposlechli." Dodal a šel do svého pokoje.
Klepl jsem na dveře a nakoukl. Hinata stál na posteli a něco držel v ruce. Podle toho, jak se Kage na něj díval, tak asi je ta věc od něj.
Vlezl jsem do pokoje a zavřel za sebou. Opřel se o dveře a založil si ruce na hrudi. "Ty z toho nikdy nevyrosteš." Poznamenal jsem s úsměvem.
"Já? To on si začal. Od včerejška si píše s Bokutem. Kuroo si nejspíš stěžoval." Oznámil mi Hinata a šel ke mě. Vytrhl jsem mu mobil z ruky vrátil ho Kagemu. "A to je důvod proč brát lidem mobil?" Zeptal se a pleskl ho po čele. "Au, jo když nevím o čem si tam píšou. Co když se Bokuto bude cápat po mě?" Pronesl Hinata a mnul si čelo. "Jen se snažím o to aby se Kuroo držel co nejdál od Yamagushiho a Tsukkiho. Myslíš si, že tohle Kenma zvládne sám?" Pronesl naštvaně Kageyama. "No teď nemáš problém mi to říct a včera jsi dělal tajnosti." Prohodil naštvaně Hinata a máchal rukama na všechny strany.
"Vždyť ty ses ani neptal a hned si čapl můj mobil." Obhajoval se Kageyama a mě už z nich začínala bolet hlava."Tak a dost!" Křikl jsem nahlas abych je překřikl. Oba na mě stočili nechápavé pohledy a stáli v pozoru. "Jo ticho. Tak Hinato, už máš zbaleno?" Zeptal jsem se klidným hlasem. "Tak trochu." Odpověděl mi.
Já otevřel dveře dokořan a rukou mu naznačil aby šel.
Podíval se na Kageyamu a vyšel z pokoje a já za ním zavřel dveře. "A tobě děkuji, že se tak snažíš. Vím, jak moc nesnášíš Tsukkiho a i přes to nám pomáháš." Řekl jsem. "Vždyť ti to dlužím. Ve třeťáku jsi to byl zrovna ty, kdo mě dal dohromady s Hinatou." Pronesl Kageyama. "I tak ti děkuji a teď se běž dobalit." Řekl jsem a rozloučil se s Kageyamou.Vyšel jsem z pokoje a na chodbě pobíhal Nishinoya. "Už máš zbaleno?" Optal jsem se ho. "Ještě ne. To ty jsi křičel?" Zeptal se a zkoumal mě pohledem. "Ano a teď se běž balit." Zavelel jsem a on s kývnutím na souhlas poslušně šel.
Vešel jsem do svého pokoje a sedl si na postel. Už zítra. Už zítra se vše vrátí zase do starých kolejích. Jak to bude se mnou a Tsukkim. Taky se vrátíme do starých kolejích? Zase spolu nebudeme komunikovat dalších deset let?
To ne! Tentokrát ho nenechám aby za sebou spálil mosty! Aby mě zase ignoroval dalších deset let!Odhodlaně jsem si začal skládat věci do kufru.
Někdo mi zaklepal na dveře. "Dále." Vyzval jsem ho, ve dveřích se objevil Tsukki a mě se na tváři hned objevil úsměv."Ty si až teď začal balit?" Zeptal se nevěřicně, vešel a sedl si na židli. "Dřív jsem se k tomu nedostal. Uklidil jsem s Ennoshitou kuchyň, zklidnil Kageyamu a Hinatu a ještě potkal na chodbě Noyu, který zkoumal, kdo to křičel." Pronesl jsem a mezitím si ukládal věci do kufru.
"Ten křik jsem taky zaregistroval. To ty jsi křičel?" Zeptal se Tsukki. "Musel jsem, jinak bych Hinatu a Kageyamu asi nezastavil." Řekl jsem.
Najednou mě ze zadu objal a stáhl k sobě do klína. "Jsi moje šikulka ale ty dva jsi mohl nechat ať si konečně vyškrábou oči." Zašeptal mi do ucha Tsukki a já se začal smát.
✨ To be continued...✨
ČTEŠ
Shledání
FanfictionDva kluci byli přátelé ale jejich cesty se rozdělili. Teď stojí zase proti sobě. Jak jejich nové shledání dopadne?