✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Tsukishima:
Odcházel jsem z kuchyně a mířil si to rovnou k Yamaguchimu. Když jsem byl u pokoje číslo dva, otevřely se dveře od čtyřky a z nich vyšel můj usmívající se zelenovlásek.
,,Čemu se tak hezky usmíváš?" zeptal jsem se Tadashiho zkoumavě s malým úsměvem na rtech.
Jeho úsměv je až moc nakažlivý.
Tada se otočil a usmál se ještě víc.,,Noya potřeboval pár informací a pak jsme trochu zavzpomínali. Suga a Daichi už dorazili?" zeptal se naoplátku, přistoupil blíž a objal mě kolem pasu.
Položil jsem si ruce na ty jeho a láskyplně je stiskl.
,,Jo a taky jsem jim pomohl, pak mě vyhnali a prý asi na šestou mám všechny nahnat do společenky." odpověděl jsem.
Yama se přitáhl ještě blíž, stoupl si na špičky a políbil mě na nos.
,,Jsi šikula. Zasloužíš si odměnu." pronesl provokativně a začal mě táhnout k jeho pokoji.
Věděl jsem, kam tím míří a nemůžu popřít, že by se mi nechtělo.
Jakmile se dveře od jeho pokoje za námi zaklaply, okamžitě jsem ho natiskl ke stěně, nalepil se na něj a hladově se vrhl na jeho rty. Tadashi vyjekl při střetu se zdí za ním. Toho jsem hned využil a jazykem mu začal prozkoumávat jeho pusu. Chytl jsem ho okolo pasu a on mi omotal ruce kolem krku.
Chvíli to vypadalo, že zůstaneme jen u líbání, ale po chvilce jsem ucítil, jak mě Yama tahá za konec trička, čímž naznačoval, abych ho sundal. Vyhověl jsem mu a následně se i s ním přesunul k posteli. Položil jsem ho na záda, vylezl si nad něj a vrhl se na jeho krk. Chvilku jsem mu dával jen letmé polibky, ale brzy jsem přešel na značkování.
Tadashi se celou dobu snažil držet na uzdě, ale dlouho to nevydržel a začal vzdychat nahlas, zatímco mi rukama přejížděl po hrudi. 'A to jsem teprve začal.' pomyslel jsem si a ušklíbl se nad tím roztomilým stvořením podemnou.,,Miluju tě Tadashi, ale zkus se trošku stišit, ano? Nechceme přece žádné svědky." pošeptal jsem mu do ucha a pak ho políbil na tvář.
Yama jen tiše kývl a usmál se. 'Je k sežrání.'
Když jsem byl přesvědčen, že má krk zbarvený dost, rozhodl jsem se nás zbavit přebytečného oblečení. Pak jsem se posunul tak, abych měl lepší přístup k jeho stehnům a pokračoval to, co jsem před chvíli dělal s krkem. Rukama jsem Yamaguchimu masíroval boky, aby se trochu uvolnil. Po chvíli jsem zvedl hlavu a podíval se na něj.
Sice to nebylo poprvé, co jsem ho takhle viděl, ale i tak jsem si ho prohlížel, co nejvíc jsem mohl. Yamaguchi se začervenal a odvrátil pohled. Styděl se. Pousmál jsem se a znovu jsem se mu přisál na rty. Rukou jsem zatím hledal ve stolku kondom a lubrikant. Když jsem nahmatal všechno, co jsem potřeboval, odtáhl jsem se a chtěl začít přípravy, ale z ničeho nic jsem ležel na zádech já a na mě seděl zrudlý Tadashi a díval se mi do očí. Nic neřekl, jen se sklonil a vzal si mě do pusy. Vzdychl jsem tak hlasitě, že to překvapilo i mě. 'Co to se mnou děláš Tadashi...'Yama se na mě podíval.
,,Nemůžeš mít všechnu zábavu jen pro sebe." řekl a pokračoval.
Kousl jsem se do ruky, abych nevydával tak hlasitý zvuky. 'Kde se tohle naučil...?'
✨ To be continued…✨
ČTEŠ
Shledání
FanfictionDva kluci byli přátelé ale jejich cesty se rozdělili. Teď stojí zase proti sobě. Jak jejich nové shledání dopadne?