~11. kapitola~

76 15 10
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨


Yamagushi:

To vyznání mě dojalo a už mi to všechno dávalo smysl. Tsukki vždycky byl takový, že když nikdo nejevil zájem o sdílení promblému, tak se prostě stáhne do sebe a dusí to v sobě.

Zbytek střední jsem byl dost zaneprázděný i když to mě neomlouvá.
Ve druháku jsem se staral více o tým než si všímal Tsukkiho. Nishinoya nesl ten odchod Asahiho docela špatně.
Ve třeťáku to byli zase Kageyama a Hinata co zaměstnávali mou mysl. Měl jsem si toho všimnout. Měl jsem si všímat více Tsukkiho.

Cítil jsem se provinile ale byl jsem rád, že už konečně znám pravdu.

Trochu váhavě jsem se dotkl jeho tváře abych upoutal jeho pozornost. Samozřejmě jsem byl rudý až na zadku, protože jsem věděl, že je řada na mě.

"Tsukki, já tě taky miluji ale znáš mě líp než kdokoliv jiný a tak víš, že si to vyčítám. Měl jsem si více všímat, co se s tebou děje. Měl jsem se víc zajímat, co tě trápí. Místo toho se zajímal, jak se cítí Noya anebo jsem hasil spory mezi Kageyamou a Hinatou. Nechoval jsem se jako správný nejlepší kamarád a doufám, že mi někdy odpustíš." Řekl jsem zklamaně.

Sundal mou ruku z tváře a políbil ji. "Ty jsi nenapravitelný." Pronesl s úsměvem. "Já ti přece nemám co odpouštět." Dodal a sklonil se k mým rtům, než je spojil v nádherný polibek.

O tom polibku jsem snil tak dlouho a nejen, že se mi mé sny splnily, ještě k tomu předčily mé očekávání. Líbal úžasně. Jeho rty byly tak sladké a vláčné.
Dokonce i nádherně voněl. Jemná kořeněná vůně mě lákala se víc na něj natisknout a omotat mu ruce kolem krku. Objal mě kolem krku, jemně ale pevně mě držel v náručí.
Prohloubili jsme polibek a jazykem jsme prozkoumávali každou skulinku toho druhého.

Museli jsme se odtáhnout kvůli nedostatku vzduchu ale zůstali jsme v objetí. Byl jsem rudý víc než rajče ale už jsem se nesnažil to nějak skrýt. Červeň naskočila i Tsukkimu. Strašně mu to slušelo. Co slušelo, byl k sežrání.

Ten polibek byl kouzelný a já věděl, že jen tyhle rty chci líbat a žádné jiné.

Ucítil jsem známou vůni a usmál se na něj. "Grilovačka je v plném proudu." Poznamenal jsem. "Měli bychom se k nim přidat než nás začnou hledat." Pronesl ne moc nadšeně. Kývl jsem na souhlas.

Vím, že Tsukki moc tuhle partu nemusí a představa, že by se rozkřiklo co jsme pod tou vrbou dělali by ho nejspíš přivedla do rozpaků. Takže nejspíš bude tahle krásná chvíle utajená před ostatními.

Vyšel jsem k té partě a po chvíli se ke mě přidal Tsukki. Oba jsme se snažili chovat jako by se nic nestalo ale Suga se culil jakoby věděl, která bije a pronesl: "Vypadáte jako zamilovaní." A všichni přítomní se na nás zkoumavě koukli.

Díky Sugo, tohle jsme vážně potřebovali. A aby toho nebylo málo začal jsem se zase červenat.

Za ty dva necelé dny jsem se červenal víc než za tři roky na vyšší střední.

"Aby ne. Jsou prostě zamilovaní." Poznamenal Shoyo a usmál se od ucha k uchu. To už Tsukki měl co dělat aby nevybouchl. Už se chystal něco říct, když najednou se ozval Daichi, který stál u grilu a hlásil, že maso je hotové. Najednou se všichni nahrnuli na maso a nás si nevšímali. Úlevně jsem si oddychl.
Tak tohle bude ještě zajímavý pobyt.

Najednou se k nám přidali Noya a Asahi. Oba se tvářili spokojeně, takže to vypadá, že se o Noyu už nemusím strachovat. Věnoval mi úsměv, který jsem mu oplatil.

Najednou jsem cítil jemný dotek na hřbetu mé ruky pod stolem a leknutím málem vyjíkl. Nikdo se naštěstí nedíval a tak jsem se po očku podíval čí ruka to je. Patřila Tsukkimu, který se na mě mile usmíval. Usmál jsem se na něj a spojil naše ruce.

Večer probíhal relativně v klidu, do té doby, než se Hinata a Kageyama rozhodli závodit o to kdo sní víc masa. Já a Suga jsme je jednohlasně napomenuli a pak se tomu museli smát.

Pak jsme tu naší skupinu rozpustili. S Tsukkim jsme šli do pokoje a ještě než jsme zašli do svých pokojů, tak jsme si popřáli dobrou noc.

Děkoval jsem osudu, že mi umožnil zase setkání s Tsukkim a slibuji, že tentokrát už ho z mého života nepustím.

Ulehl jsem do postele a hned usnul. A hádejte o kom se mi zdálo.

✨ To be continued...✨

ShledáníKde žijí příběhy. Začni objevovat