16

2.1K 164 26
                                    

" Yaaaa! Yixing, yardım et! "

Yi Fan, belini kaldırarak bacaklarındaki pantolonu yukarı çekmeye çalışıyordu. Ayaklarıyla döndü kendi etrafında. Bu pantolona hep zor giriyordu ama en çok o'nu giymek istiyordu. Ne zaman pantolonu giymeye karar verse yirmi dakika içine girmekle, on dakika düğmesini kapatmakla uğraşıyordu.

Yi Fan, derin bir iç çekerek tuttu nefesini. Yeniden deneyecekti, bu kez başarmayı umuyordu. Pantolonunu kalçalarına kadar getirmeyi başarmıştı. Asıl sorun bundan sonrasıydı; kalçalarından yukarıya çekmek.

" Yixing! Tanrım, bütün gün hiçbir şey yapmadan oturuyorsun! O kıçını kaldır da yardım etmeye gel! "

Yixing, sinirle itti yatak odasının kapısını. Hızla nefes alıp veriyor, sinirle bakıyordu Yi Fan'a. Bütün gün oturduğunu mu söylemişti o? Yixing'e bütün gün oturduğunu söylemek en büyük hatasıydı belki de.

Karnında hissettiği acıyla kapattı gözlerini Yi Fan. Cevap belliydi Yixing. Yine başlamışlardı didişmeye. Bu kadar uzun didişmeden durmaları tuhaf olurdu zaten. Aralarındaki ilişki buydu, didişmek.. Vıcık vıcıklık o'nlara göre değildi. Yixing, belinin sol tarafına yerleştirdiği Bing Bong'u ve Yi Fan'ın biricik kızı Un'u yatağın üzerine dikkatlice bıraktı. Kendisi, biraz daha sert bir şekilde moturdu yatağa ellerini göğsünün altında birleştirerek ayağıyla dürttü Yi Fan'ı.

" Numara yapma! Kalk! "

" Numara yapmıyorum canım acıdı! Hem bütün gün kıç büyütüyorsun hem de bana vuruyorsun. Tanrım, o karna dokunmak için milyonlarca kişi sıraya girer ama sen tekmeliyorsun, ne ayıp. "

" Bütün gün oturuyor muyum? Halime bak Kris. Saçlarım, yüzüm, üstüm bebek maması, iki gündür duş almıyorum. Evi temizliyorum, yemek yapıyorum. Ütü ben de. Sence oturuyor muyum? "

" Ne zaman baksam oturuyorsun. Böyle oturuyorsun ayaklarını uzatmış, elin başının altında tv kanallarını değiştiriyorsun. "

" Ni zimin biksim itiriyirsin. Biyli itiriyirsin iyiklirini izitmiş, ilin bişinin iltindi tv kinillirini diğiştiriyirsin. Kris! Delirtme beni! Dün, sırf bana eziyet olsun diye bütün gömleklerini ütülettin, hatta Kai'ninkileri bile ütülettin. "

" Kai'ninkiliri bili itilittin. Karım değil misin yap! "

" Korom doğol moson? "

Yixing, suratını buruşturarak büyük camdan dışarıyı islemeye başladı. Bileğine dolanan elle düştü bedeni yere. Elleri başının üzerinde sabitlendi, gözlerini kocaman açarak anide, gerçekleşen olayın şokunu atmaya çalıştı. Hazırlıksız yakalanmıştı, Yi Fan'ın üzerine oturmasıyla kavramıştı olayı. Yüzüne inen tükürük birikintisini görünce debelenmeye başladı Yi Fan'ın altında.

" Ahhhhaaaaa! Bırak! Iyyyykkk iğrenç, pis yaratık! "

Yi Fan, dudağından sarkıttığı tükürük birikintisini yutarak eğildi Yixing'in yüzüne doğru; dudaklarını büzerek eğildi iyice. Yixing'in büzülen dudaklarına ve kapanan gözlerine baktı dikkatlice. Hızla eğildi Yixing'in kulağına, sıcak nefesi her zamanki gibi gıdıklıyordu Yixing'i.

" Her zaman mutlu bir çift olacağımızı mı sandın? Ben ünlü rapper Kris'im sense sadece.... "

Yi Fan doğrultmuştu bedenini, suratındaki sinsi ifadeyle baktı Yixing'in faltaşı gibi açılmış gözlerine. Sertçe yutkundu Yixing. Yi Fan'ın iki dudağının arasından çıkacak söze odaklanmıştı. Ne demekti, her zaman mutlu bir çift olacağımızı mı sandın?

VIVACIOUS (KRAY FANFİC) (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin