22

1.5K 112 62
                                    



Yi Fan, dizlerini karnına kadar çekerek buzların arasından yeni çıkardığı şarap şişesini penisi üzerine koydu. Elindeki pipeti şarp şişesinin içine koyarak uzun bir yudum çekti. Canı yanıyordu ama bunu umursamıyordu; tüm vücudunda hamam böceği geziyormuş gibi hissetmesi acısını düşünmesini engelliyordu. Ensesinden saç köklerine kadar her yeri ürperiyordu. Sanki binlerce hamam göceği antenlerini oynatarak üzerinde geziyormuş geliyordu Yi Fan'a.

" Otelde başka boş oda yokmuş; fakat bir oda başalır boşalmaz bize haber vereceklermiş. "

Ağzında tuttuğu ve yanaklarını şişiren şarabı ağzının içinde çevirerek yuttu Yi Fan.

" Neden öyle salak salak bakıyorsun yüzüme!? "

" Sen içkimi içiyorsun? "

" Oo, hayır Sinyorita. Bu sadece bir içki değil, bu aşkın şişelenmiş hali. "

" Hıyyyş! Aşkın şişelenmiş hali az sonra kafanda parçalanacak. "

" Bu kez.. Bunu yapmana asla izin vermem Sinyorita. "

Yi Fan sıkıca sarıldı şarap şişesine. Yixing, bu kez asla alamazdı şarap şişesini.

" Ne demek bu kez? "

Yixing, kaşlarını kaldırarak baktı Yi Fan'a. Bu kez dediğine göre hatırlıyor muydu bazı şeyleri?

" Yaniiii.. Canımı yakmana! Unuttun mu Sinyorita, sen bir saat önce penisimi çiğnedin?! "

" Keşke koparana kadar çiğneseymişim. "

Yixing, bedenini yatağın üzerine atarak parmak uçlarının değdiği zeminde daireler çiziyordu küçük ayak parmaklarıyla. Ellerini kafasının altına alarak dişledi dudağını.

" Şimdi n'olacak? Kim nerede uyuyacak? "

Yi Fan, şarap şişesinden büyük, uzun bir yudum daha aldı. Ağzının içinde çevirdi şarabı. Bir sağa, bir sola itiyordu şarabı hızla.

" Yeter! Yapma şunu, çok sinir bozucu. "

Yi Fan daha çok çevirmeye başladı ağzındaki şarabı. Daha hızlı çalkaladı. Yanağına bastırılan elle istemsizce fışkırdı ağzından şarap. Yixing, bunu tahmin edememişti. Hırkasını parmak uçlarına kadar çekerek Yi Fan'ın yüzüne püskürttüğü şarap ve tükürük karışımı iğrenç sıvıyı sildi yüzünden.

" Ohh! Sinyorita. Bunu neden yaptın? "

" Sinirimi bozuyorsun Yi Fan! Sadece sus! "

Yixing, gözlerini kapatarak sakinleşmeye çalıştı. Beyninin içine içine işluyordu Yi Fan'ın şarap şişesinin içine nefesini üflemesiyle yarattığı köpürcük sesleri.

" Bilerek mi yapıyorsun? "

Yixing, hızla çekti Yi Fan'ın ellerinin arasından şarap şişesini. Banyoya ilerleyerek döktü şarabı klozetin içine.

" Baba, oğul ve kutsal ruh adına. "

Yi Fan, istavroz çıkararak ellerini dudaklarına bastırdı.

" Sen hep benimle yaşayacaksın. Tadın hep damaklarımda kalacak. "

" Şimdi, n'apıyoruz? Ev ilançlanıyor, başka boş oda da yok. "

" Yatağımı paylaşabilirim. "

" Teşekkür ederim. "

Yixing, Yi Fan'ın yanına kıvrılarak çekti ince pikeyi biraz üzerine. Yi Fan, açılan parmak uçlarından vücuduna yayılan titremeyle Yixing'in çektiği pikeyi çekti üzerine.

VIVACIOUS (KRAY FANFİC) (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin