VIVACIOUS(KRAY FANFİC)

7.5K 388 149
                                    

'' Skandal... Son zamanların en ünlü rap şarkıcısı Kris, yine sarhoş bir şekilde yakalandı... Kendisini görüntüleyen magazin muhabirlerine ağır sözler söyledi... Haberimiz az sonra... '' Televizyon ekranı siyah bir görüntüye bürünüp kapandı.

Yi Fan, karşı koltukta kendisine bakan menajerine aldırmadan, elindeki telefonuyla ilgilenmeye devam etti.. Odadaki sessizliği bölen yoğun şekilde çalan telefon melodisiydi.

Yi Fan'ın karşısında oturan genç adam, masanın üzerindeki telefonunu alarak ekranına uzun uzun baktı.

'' Efendim Bay Lee So Man '' Genç adam, Yi Fan'a tuhaf hareketler yaparak içerideki odaya ilerledi. Kris, gülümsemesini bozmadan telefonuyla ilgilenmeye devam etti.

Ne olmuş yani biraz eğlendiysem, diye geçirdi içinden. Bundan pişmanlık duymuyordu.

Ünlüyüm, yakışıklıyım, kızlar bana hasta, diye övmeye devam etti kendini iç sesiyle Yi Fan.

Eve yayılan kapı sesine aldırmadan telefonuyla oynamaya devam etti.

'' Kris, kapıya bak! Eğer hayranlarından gelen çılgın hediyelerden biriyse teşekkür edip geri çevir! '' Yi Fan, ayağa kalkarak uyuşmuş bacaklarını biraz kırdı ve ellerini bacaklarının üzerinde gezdirerek, bedenine yapışan deri pantolonunu düzeltti. Büyük ayaklarıyla yeri döve döve, lüks evinin kapısına doğru ilerledi.

Yine yapışık, pislik hayranlarım ne hediye gönderdiler, diye geçirdi içinden kapıyı açıp bedeninin yarısını dışarıya uzatarak. Kulağına dolan bebek sesiyle yüzünü buruşturdu Yi Fan.

Kapıyı tamamen açarak etrafta bebek aradı. Belki yoldan geçen bir kadının bebeği ağlıyordur, diye düşünüyordu. İçini kaplayan huzursuzluk duygusu, bakışlarını sessin giderek yükseldiği yere, ayaklarının dibine itti.

Kocaman açtığı gözlerle ayağının dibindeki pusete baktı. Pusetin içindeki bebek, Yi Fan'ın bakışlarını yakalayınca, ağzından salyalarını akıtarak ağlamayı kesti.

Hızla içeri girerek kapıyı kapattı Yi Fan. Hızlı adımlarla az önceki yerine oturup telefonunu eline aldı.

'' Kimmiş Kris? '' diye sordu menajeri, Yi Fan'ın karşısındaki koltuğa oturarak.

'' Hiç kimse. Sanırım yine hayranlardı! '' Yi Fan, menajerine bakmadan telefonuyla oynamaya devam etti.

'' Lee So Man, artık gece dışarı çıkmanı istemiyor Kris! Tek bir skandalın daha olursa ikimizde kovulacağız Kris! ''

*bebek ağlama sesi*

'' Şu sesi duydun mu? ''

'' Hangi sessi? ''

'' Bebek ağlıyor işte. ''

'' Hayır, ben bir şey duymuyorum! ''

'' Yanlış duydum herhalde. Neyse, bir daha gece 12'den sonra dışarı çıkmayacaksın Kris! ''

Yi Fan, menajerini duymamazlıktan gelerek telefonuna bakmayı sürdürdü.

'' Kris! Beni dinliyor musun? ''

'' Hı-hı ''

* yine bebek ağlama sesi *

VIVACIOUS (KRAY FANFİC) (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin