23

1.2K 111 60
                                    

" Ben geldim. "

Yixing otel odasının kapısını açarak masanın başında dikilen Yi Fan'a baktı. Elleri göğsünün altında birleşmişti, ayağını sinir bozucu bir şekilde yere vuruyordu. Gözlerini kısmıstı; avına yavaşça yaklaşan yırtıcılar gibi ilerledi Yixing'e. Bedenini süzerek döndü etrafında. Iki ayağını da sertçe yere vurarak bekledi arkasında. Ellerini hızla dayadı beline ve itti cam kenarındaki masaya doğru.Omuzlarına bastırarak hızla oturttu sandalyeye. Kendisi de karşısındaki sandalyeye oturdu. Sandalyeyi çekerek oturdu Yi Fan, ayaklarını hızla masaya. Masanın üzerinde duran defteri ellerinin arasına alarak baktı Yixing'e. Oyun oynamaya devam ediyordu tabii ki de. Sadece mesajı sorsa bitecekti her şey fakat; Yi Fan bunu istemiyordu artık. Yixing aniden kaybolmuştu. Kesin o piç kurusuyla buluşmaya gitti diye düşünmüştü Yi Fan. Bu yüzden Yixing'e işkence olsun diye yapılacaklar listesi hasırlamıştı.

Elindeki defter masada kaydırarak Yixing'in önüne attı. Ukala bir gülemseme yerleşmişti yüzüne. Sandalyeye yaslanarak iki ayağını yerden kesmişti. Bir ileri bir geri sallıyordu sandalyeyi Yi Fan.

" Bu ne? "

" Yapacaklarını not alacaksın. "

Yi Fan, gürültüyle yapıştı yere. Sandalye kayarak düşmüştü yere. Yi Fan ne olduğunu anlamadan kendini yerde bulmuştu. Masanın kenarlarından tutunarak ayağa kalktı, istifini bozmamıştı hiç. Burnunu gürültüyle çekerek kaldırdı sandalyeyi. Üzerini düzelterek oturdu sandalyeye. Yixing dizlerini karnına kadar çekmişti. Kahkahası yayılıyordu otel odasına. Kıpkırmızı olmuştu yüzü, gülmekten karnı ağrımaya başlamıştı.

" Bitti mi? "

Yixing, gülmeye devam ediyordu. Yi Fan'ı önemsemiyordu bile. Düşerkenki yüz ifadesi aklına geldikçe yükseliyordu kahkahası. Yi Fan, ellerini göğsünün altında birleştimişti. Derin bir nefes alarak yavaşça verdi.

" Demek daha bitmedi. "

" Ah! Tamam. Tamam, tamam. Özür d.. hahahaahah. Tamam bitti. "

" Güzel. Şimdi not al. "

Yixing, gülmemek için dişledi yanağının içini. Gülmemek için çaba sarf ediyordu. Yi Fan ise bozulduğunu belli etmemek için uğraşıyordu. Dirseğinin acısıyla bunu yapmak daha zordu elbette.

Yi Fan, elindeki kalemi masaya vurarak kinuşmaya başladı. Her kelimesi hızla çıkıyordu dudaklarından.

" Beni her sabah beş kırkta uyandıracaksın. Yarım saat duş alırım, bu yüzden ben uyanmadan banyoyu hazırlamalısın. Altı onda kahvaltı ederim. Ben duştayken kahvamtınıda hazırlamış ol. Kahvaltıdan sonra kahve.. Ne çok soğuk ne çok sıcak, ayrıca bol köpüklü ve bir buçuk şekerli. Gün içinde üç saat uyumam gerekli bu yüzden nerede olursam olayım ya da nerede okursan,ol saat bir buçukta beni arayacak ve uyumam gerektiğini hatırlatacaksın. Gece iki buçukta ballı süt yapacaksın bana ve masal anlatacaksın. Bing Bong'a yürümeyi öğreteceksin. Dokuz aylık bebek daha emeklemiyor bile. Bing Bong'u öğlen on ikide uyut, saat dört buçukta uyandır. Uyandığında meyva püresi yedir. Ayrıca diş çıkarttığı için gazlı bir bez ile Bing Bong'un diş etlerine masaj yapacaksın. Ince bir bezi buzun üzerine sarıp diş etlerine süreceksin. Kaşıntıyı azaltırp dişlerin rahat çıkmasını sağlar. Kauçuktan yapılmış altı tane kaşık aldım ve buzdolabına koydum. Soğuk olduklarından emin ol. Dişlerini kaşıması için ver ve yarım satte bir değiştir elindeki kauçuk kaşığı. Diş kaşıma şeysini de beşiğinin yanına koydum. Salyası arttığı için sıvı kaybedecek bu yüzden anne sütü gerekli ama anne sütümüz yok. Sen de meziremeyeceğine göre formül mama vereceksin. Bunu satte bir yapsan olur. Ama her yirmi dakika da 30 ml kadar soğuk su vereceksin. Ayrıca salyaları cildinde kızarıklıklara neden olabilir. Bu yüzden doğal kremler aldım, o'nları da kullanırsın. Bir de.. "

VIVACIOUS (KRAY FANFİC) (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin