" Ahh! Ahh! Canım-canımı acıtıyorsun? "
Yi Fan, Bing Bong'u kucağına alarak Luhan'ın kolları arasına bırakmıştı. Geri dönüp Yixing'i omuzlarından kavrayarak saklandığı yerden çıkarttı. Bing Bong ele vermişti Yixing'i. Bunu yaparken de gülüp salyalarını akıtmıştı her zamanki gibi. Yixing sadece orada saklanmak ve Yi Fan'ın arkadaşını görmek istemişti ama Bing Bong buna izin vermemişti.
Yi Fan'ın kolları arasından kurtulup, oturma odasının ortasında duran cam masanın etrafında dönmeye başlamıştı.
" Gelme! Gelme dedim! Kris gelme! "
Yixing, eline ne geçirdiyse atmaya başlamıştı Yi Fan'a doğru. Yastıklar.. Kumanda.. Telefonu.. Ve şamdan.. Evet şamdan. Yi Fan acıyla avuç içini bastırdı gözüne. Bedeni iki büklüm olmuştu.. Tekeşla yanına ilerledi Yixing.
" Iyi misin? Kris bir şey oldu mu? "
" Ohh! Tanrım! Gözünü çıkarmış olmalıyım. "
" Oh olsun sana! "
" Agggghh! "
Yi Fan, tek hamlede bacağını Yixing'in bacağına dolayarak devirmişti yere. Üzerine oturup ellerini başının üzerinde sabitlemişti. Yüzünü yüzüne eğerek beklemişti birkaç saniye.
" Yaa! Kalk! Kalk üzerimden. Bak bağırırım. Seni pis yalancı! Bir şey oldu sandım! Beni nasıl kandırırsın? Bak! Kalk! Kalk dedim! Bağırırım! "
" Bağır! "
" Imdaaaaat! Yardım ed...! "
Yi Fan, hızla kapatmıştı elini Yixing'in dudakları üzerine. Avuç içinden vücuduna tanıdık bir acı yayılsa da bu sefer o kadar çabuk pes etmeyecekti. Deneyimliydi artık. Daha önce de aynı şeyi yaşamıştı. Yixing'in geldiği gün. Aynı sahneydi tek farkla.. O zaman birbirlerine aşık değillerdi. Şuan ikisi de birbirlerini görmedikleri zaman ölecek gibi hissediyorlardı.
Yi Fan, elini hızla çekti Yixing'in dudaklarından. Daha çok verdi ağırlığını üzerine. Luhan'ı umursamıyorlardı bile. Koku bombasını Luhan'ın kucağına atmış, yine kavga etmeye dalmışlardı. Herkes gibi Luhan'da Bing Bong'u yüzünden uzak tutuyordu.. Çünkü Bing Bong herkese yaptığı gibi ellerini açarak Luhan'ın da yüzüne vurmaya çalışıyordu.
" Benden sonra tekrar et. "
" Etmeyeceğim.! "
" Hoooaaa! Edeceksin! Edeceksin, çünkü etmezsen... "
Yi Fan, daha önce yaptığı gibi ağzında biriktirdiği tükürükleri sarkıttı aşağıya doğru. Yixing yine çırpınıyordu Yi Fan'ın altında. Aynı şeyleri biraz farklı yaşamak tuhaf hissettirmişti.
" Tamam, tamam.. Tekrar edeceğim. "
" Bir daha seni asla rezil etmeyeceğime. "
" Bir daha seni asla rezil etmeyeceğime! "
Rezil et.. Rezil eeet..!
" Hep seveceğime. "
" Bunu asla söylemem! "
" Söyle.. Yoksa.. "
" Hep se-ve-ce-ği-me! "
" Düzgün söyle. "
" Düzgün söyle! "
" Yaaaaa! Bak geliyo! "
" Seni hep seveceğime! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VIVACIOUS (KRAY FANFİC) (✓)
FanfictionÜnlü bir rapper, nasıl baba olabilir? Kapısına bırakılan bir bebeğe ne kadar alışabilir? Evindeki yabancı bakıcıya ne kadar aşık olabililir? Her şeyi silecek.. Ya da hiçbir şey olmamış gibi devam edecek.. Sert, bencil ve ukala bir rapperd...