" Tamam, tamam ama ağlama. "
Yi Fan, Bing Bong'u mama sandalyesinden kucağına aldı.
" Tamam ama ağlama dedim sana! "
" Bak ağlaman bir şey değiştirmeyecek, seni göndereceğim. "
" Ama bunu konuştuk Bing Bong, sorun sen de değil ben de. Sana bakmak ne kadar zor biliyor musun? Her şey güzeldi evet ama peri masalı bitti. Mutlu son yoktur Bing Bong, mutlu bitmesini istediğin hayallerin vardır. Benim hayalim de bu, şarkı söylemek, dans etmek. Oğlum olduğunu düşünürken bile sana bakmak zordu, şimdi oğlum değilsin ve bu kalbimi kırdı. "
Yi Fan, ikili koltuğa oturarak Bing Bong'u dizlerinin üzerine oturttu.
" Bana öyle bakma bir şey söyle? "
" Bab-ba. "
" Baba deme, başka bir şey söyle. Üzülme de, sorun yok de. Öyle bakma bana. "
" Bakma dedim. "
" Sen biliyor musun ben nelerle uğraşıyorum. Beni terk eden ama kendini menajerim olarak tanıtan biri var, sonra başkan var... Yixing var.. "
" Yixing, " dedi Yi Fan, ellerini Bing Bong'un belinin etrafına doladı. " nerede o deli? "
" Sana nereye gideceğini söyledi mi? "
" Demek söylemedi hadi onu arayalım. "
Yi Fan, asla yanından ayırmadığı telefonunu elinde çevirerek aradı Yixing'i.
" Yixing, neredesin? "
" Benim biraz işim var Kris, bir sorun mu var? "
" Bing Bong oğlum değil biliyorsun. Onu göndereceğim, yarın akşam gelip alacaklar ama ona tek başıma bakamıyorum. "
" Işimi bitirir bitirmez geliyorum Kris "
" Tamam, ama çabuk gel. Bunda bir sorun var. "
" Bir bebekte ne gibi bir sorun olabilir ki? "
" Bilmiyorum ağlayacak gibi bakıyor. "
" Altı temiz mi? "
Yi Fan, Bing Bong'un poposunu koklayarak konuştu.
" Kötü kokmuyor. "
" O zaman acıkmış olabilir. "
" Bira içtik. "
" Nee!? Ayşş, gerçekten!? Seni öldüreceğim! "
" Yemek mi yedireyim Yixing? "
" Evet, yemek yedir! Ama insanların yediklerinden. "
" Tamam senin yediklerinden yedirmem. "
" YI F.. "
" Ahh! Yixing sana bakmaya gelemeyecek galiba. Sana bana öyle bakma dedim! Puuhhh! O bakışla beni kötü hissettirip seni göndermem konusunda psikolojik baksı uyguluyorsun ama ben bunu yemiyorum Bing Bong. Duydun mu?! Yarın akşam seni gönderiyorum. "
" Şimdi, hadi Jongin'i arayalım. "
Yi Fan, telefonunu tekrar kulağına götürdü iki uzun çalıştan sonra telefon açıldı.
" Efendim Kris. "
" Jongin hemen bana gelir misin? "
" Dans pratiği yapıyorun Kris. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VIVACIOUS (KRAY FANFİC) (✓)
FanficÜnlü bir rapper, nasıl baba olabilir? Kapısına bırakılan bir bebeğe ne kadar alışabilir? Evindeki yabancı bakıcıya ne kadar aşık olabililir? Her şeyi silecek.. Ya da hiçbir şey olmamış gibi devam edecek.. Sert, bencil ve ukala bir rapperd...