5

4K 270 92
                                    

Yi Fan, aniden açtı gözlerini. Bedenini esneterek bir süre izledi tavanı. Aniden aklına gelen düşünceyle kaldırdı üzerindeki ince battaniyeyi.

" Oğlum! Bong-ieehhh. Ah! Bing Bong. " Dizlerinin üzerine çökerek koltuğun altına baktı Yi Fan, telaşlı ve endişeli bir şekilde. Bedeni hızla çöktüğü yerden kalkarak geniş oturma odasında koşmaya başladı.

" Ah, oğluuuum! Oğlumu kaçırmışlar! Bing Bong! Bong-iehh! Babacık neredesin? " Yi Fan, geniş oturma odasındaki koltukların büyük yastıklarını kaldırıp, oturma odasının içine doğru fırlattı.

" Bong-iehh! Nereye saklandın? Bak, babacık korkuyor, babacık ağlayacak. Bo-bongiehh! " Hızla bıraktı Yi Fan, bedenini geniş oturma odasının zeminine.

" duuuuttuuuu. " Yi Fan, üst kattaki odadan gelen sesle hızla kalktı ayağa.

" Ah! Bing Bong. " Yi Fan, Geniş oturma odasından, merdivenlere doğru koştu Yi Fan.

" Bong-iehh! Neredesin oğlum. "

" Biii biiii buuuuuggghhh. " Yi Fan, odasından gelen tuhaf sesleri duyunca koşarak ilerledi odasına, kapıyı hızla açtı. Yatağının üzerinde ellini havaya kaldırmış, eline bakarken tuhaf sesler çıkararak gülen Bing Bong'u izledi. Yüzündeki gülümseme iyice yayılmıştı yüzüne.

" Omoo! Sapık! " Yi Fan, duyduğu sesle irkilerek gözmerini Bing Bong'un yanında uzanan, daha önce orada oldugunu fark etmediği Yixing'e çevirdi.

" Ne!? Ohh! "

" Bak, hala bakıyor. " Yixing, başının altında duran yastığı Yi Fan'ın suratına fırlattı.

" Noluyor ya!? "

Yi Fan, suratına çarparak yeri düşen, üzerinde kendi fotografı basılı olan yastığı yerden sinirle aldı.

" Hala bakıyor! Bakmasana ya? " Yixing, üzerindeki yatak örtüsünü biraz daha çekti üzerine.

" Orada öylece durup vücudumu mu izliyorsun? Sapık! "

" Ne diyorsun sen ya!? Senin burada olduğunu bile fark etmedim. Ben Bing Bong'u arıyordum. "

" Yalana bak, yalana! Beni izliyordun işte, vücudumu izliyordun! "

" Psikopat mısın ya? Neden izliyim senin vücudunu? "

" Arkanı dön! "

" Arkanı dön giyinicem.! "

" Ne diyorsun sen ya? "

" Ben çıplak yatarım! Arkanı dön! " Yi Fan, yanaklarını havayla dolurarak arkasını döndü.

" Sen neden benim odamda uyudun? "

" Sen koltukta uyuyakalmıştın. Ben de burada uyuyabileceğimi düşündüm. " Yi Fan, ellerini göğsünün altında birleştirerek, hızla döndü yüzünü Yixing'e.

" Yaa! " diye bağırdı Yixing, yatağın üzerindeki yastığı siper ederek önüne.

" Sana bakma demiştim! " dedi, çıplak vücudunun alt kısmına tuttuğu yastığı Yi Fan'a fırlatarak.

" Ayyy! " diye bağırdı tekrar Yixing, bu defa ellerini önüne kapatarak.

" Ne gülüyorsun yaaa! "

" Düşündüğümden daha büyükmüş. "

" Yaaa! Çık, odadan! "

" Burası benim odam T-rax, sen çık. " Yi Fan, yüzündeki gülümsemeye engel olamıyordu. " o yastığı bana hiç atmamalıydın. Her şeyini gördüm. "

VIVACIOUS (KRAY FANFİC) (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin