" Onu öldüreceğim! Onu öldüreceğim! " diye bağırdı Yi Fan, telefonunu yatağın içine atarak.
" Sakin ol Kris, Bing Bong güvendedir eminim. "
" Ne saçmalıyorsun sen ya? Kim olduğunu bilmiyorum onun. Geldi aldı oğlumu.. "
" Oğlunu mu? Daha DNA testi bile yaptırmadın Kris. "
" Bu başka bir şey Kai, o oğlum. "
" Nasıl emin olabilirsin ki Kris? Ya senin oğlun değilse, o zaman ne yapacaksın? "
" Bilmiyorum, öyle olmamasını umut ediyorum ama inan oğlum. Hissediyorum, yüzüne baktığımda huzur buluyorum adeta. "
" Peki, n'apacaksın? Yani, Bing Bong'u bulmak için. "
" Onu da bilmiyorum. Ama bulduğumda Yixing'i öldürceğim! "
" Bence şimdi kendini düşün küçük atışmanız TT lisetesinde 1.sırada. Kyuhyun çıldırmış durumdadır. "
" Kovdum ben onu. "
" Aptal olma. Kariyerinin zirvesindesin, insanlar seni seviyorlar... Yani bir kısmı... "
" Yini bir kismi! Sus be. "
" Sos bo! "
" Kai! " Dedi Yi Fan, sesindeki mutluluğu engellemeden. " Benim oğlum var. "
" Beni resmi olarak tanıştırmadın ama yiğenimle. "
" Yiğenim dedin hahaha. Sen de onu seviyorsun. "
Jongin gülümseyerek Yi Fan'ın yatağına uzandı.
" Hadi, bulalım Bing Bong'u. "
" Yixing denen o mal birkaç tane fotoğraf attı. Bir taksi plakası ve bir adamın yatağında o, adam ve oğlum.. Onu gerçekten öldüreceğim! "
Yi Fan yatağının başında duvarın içine doğru monte ettirdiği akvaryumun üzerindeki beyaz raftan titreyen telefonunu aldı.
" Ahh! Çok yakışıklısın Kris! " dedi Yi Fan, akvaryumun hemen üzerindeki fotoğrafına öpücük atarak.
" Egoistsin Kris! " dedi Jongin yanına uzanan Yi Fan'a bakıp gülümseyerek.
" Hayır, yakışıklıyım. "
Yi Fan, telefon ekranının kilidini açarak gelen bildirimlere baktı.
" Yine hayranlar mı? "
" Evet, neden bu kadar kuracalıyorlar hayatlarımızı anlamıyorum. Bebeğim varsa n'olmuş yani? Aşık olduysam, evlendiysem. Onlara ne ki? Bizim bunları yaşamaya hakkımız yok mu? "
Jongin iç çekerek konuştu.
" Sanırım yok Kris. Biz sadece onlar için yaşamak zorundayız. Bu işe başladığında bunları biliyorduk ve bile bile kabul ettik. Kendini yalnız hissettiğinde ben burdayım. Kyuhyun burda, Kyungsoo burda.. "
" Bing Bong burda.. " Dedi Kris, gülümseyerek. " Onu benden alırlar mı Kai? "
" Ona alıştın değil mi? "
" Evet, daha onunla bir sürü şey yapacağım. "
" Kris, hayranların bunu öğrenince... Biliyorsun.. Yani.. "
" Öğrenene kadar saklamanın bir yolunu bulalım o zaman Kai. Bunu gizleyelim. Lütfen, ben ilk defa kendimi bu kadar iyi hissediyorum. "
" Evet, fark ettim. Dolabını düzeltmişsin. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VIVACIOUS (KRAY FANFİC) (✓)
FanfictionÜnlü bir rapper, nasıl baba olabilir? Kapısına bırakılan bir bebeğe ne kadar alışabilir? Evindeki yabancı bakıcıya ne kadar aşık olabililir? Her şeyi silecek.. Ya da hiçbir şey olmamış gibi devam edecek.. Sert, bencil ve ukala bir rapperd...