05** *** ** **: Baekhyun
05** *** ** **: Daha fazla kendi içimde yaşayamıyorum bunları. Bir şeyler söylemem, yazmam gerek.
05** *** ** **: daha haftalar oldu seni göreli. Seni tanımıyorum. İsmini bile yeni öğrendim sayılır.
05** *** ** **: Bir insan tanımadığı bir insan gülümsesin diye dua eder mi?
05** *** ** **: Yanımdan geçer belki diye heyecanlanır mı?
05** *** ** **: mutlu olmak bu kadar basit mi Baekhyun? Sen bana anlık bir şekilde baktığında bile mutlu oluyorum ben.
05** *** ** **: merak ediyorum seni. Günün nasıl geçiyor mesela neler yiyorsun? İyi misin?
05** *** ** **: Hobilerin neler mesela. Ben çizmekten hoşlanırım. Sen nelerden hoşlanıyorsun?
05** *** ** **: seni düşünürken buluyorum kendimi. Bunu engelleyemiyorum.
05** *** ** **: Daha önce hiç aşık olmadım. Bu aşk mı bilmiyorum o yüzden. Ama yaşadıklarımı yazmaya çalıştım.
05** *** ** **: inanıp inanmamak sana kalmış bir şey. Yüzüne karşı söyleyecek cesaretim yok.
05** *** ** **: ben senin bakışınla bile eriyen bir kar tanesinden başka bir şey değilim. Erir kalırım önünde, konuşamam.
05** *** ** **: umarım seni tedirgin etmem. Eğer edersem de engelle lütfen. Amacım asla seni korkutmak değil.
05** *** ** **: Bana fazla gelen şeyleri yazmaya çalıştım sadece. Umarım senin yüzünde ufacık bir gülümsemeye yol açabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Albino/Chanbaek
FanfictionChanyeol albino hastası. Baekhyun ise üniversitesinin en parlak öğrencilerinden biri. Texting.