seventeen

387 45 4
                                    

Tuvalet kapısını araladım hızla çıkmak için. Başımı yerden kaldırdığımda gördüğüm gözler Jongin'e aitti.

Hızla itti göğsümden ve içeri girmemi sağladı. Şaşkınlık ile bakarken "ne yaptığını sanıyorsun!" Diye sordum korkuyla.

Etrafına bakındı. Bizimle birlikte iki kişi daha vardı. "Dışarı çıkın!" Biri bir şey diyecekken diğeri onu durdurdu ve hızla çıktılar dışarı.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun? Sen benim aptal yerine mi koyuyorsun!" Sinirle kapattım gözlerimi. "Çekil önümden, sen bana hesap soracak seviyede değilsin."

Sinirle güldü bu kez. "Hangi seviyede olmam gerek sana hesap sorabilmem için? Baekhyun'un eski sevgilisi olmam, hala onun en yakını olmam yeterli değil mi?"

Yutkundum sertçe. "Geçmişiniz umurumda değil." Güldü alayla "hadi ya, sence Baekhyun hepsini unutmuş mudur? Hala bana bir şeyler hissetmese beni yanında tutar mı?"

Yaklaştı ve kulağıma fısıldadı. "Sen seninle flört ettiğini de sanarsın şimdi. Bizim normalimiz bile ondan daha yakın."

Hızla ittim ve uzaklaştırdım kendimden. "Ne yaptığınız da, ne zaman yaptığınız da beni ilgilendirmiyor. Rahat bırak beni."

"Modelin o olmayacak. Eğer olursa, ona yazanın sen olduğunu söylemekten çekinmem. Ve emin ol ki aptal yerine konulmaktan hoşlanmayacaktır."

Hızlı adımlarla çıktım tuvaletten. Derin nefesler alıyor, sakinleşmeye çalışıyordum.

Ama anlattıklarında, doğru bir yan vardı. Bunu inkar etmek aptallıktan başka bir şey olmazdı.

Baekhyun bunca şey yaşamalarına rağmen hala onu hayatında tutuyordu ve Jongin hayatındayken beni oraya alamazdı.

*****

"Ne demek beni tuvalette sıkıştırdı?" Derin bir nefes verdim ağırca. "Baekhyun'u seviyor." Bakışlarını kaçırdı "o kadarını biliyorum. Ne dedi sana?"

"Baekhyun'un hayatında hala büyük bir yerinin olduğunu, onun yerini dahi alamayacağımı söyledi. Ve, tehdit etti işte."

"Ne ile etti?" Ağırca ısırdım dudağımı "ona mesaj atanın ben olduğumu biliyor. Baekhyun'a söylemekle tehdit etti."

Derin bir nefes verdi ağırca "çok yoruyorsun Jongin." Diye mırıldandı.

"Ne yapacağım peki?" Diye sordum. Cidden bilmiyordum. "Bu şansı elinin tersi ile itemezsin. Onunla çalışacaksın. Eğer senden hoşlandığını fark edersen, sen söyle."

Kaşlarım çatıldı "neyi söyleyeyim?" "Ona yazanın sen olduğunu söyle." Korku ile ısırdım dudağımı. "Ya kötü bakarsa."

Güldü hafifçe "senden hoşlanıyorsa kötü bakmayacaktır."

O sıra gelen mesaj sesi ile hızla uzandım telefonuma. Mesaj atan kişi, Baekhyun'dan başkası değildi.

"Baekhyun mesaj attı." Diye mırıldandım hızla cevap yazarken.

Baekhyun: Modeliniz yazıyor, nasılsınız bay Park?~

Hafifçe gülümsedim mesajı tekrar okurken. Çok şirin bir yazım şekli kullanmıştı.

Chanyeol: Saatlerdir yazmanızı bekliyordum Bay Byun. Gözüm telefonda kaldı~

Baekhyun: yaa kk yeni müsait olabildim. Annemlere yardım ediyordum. Ben çalışan biriyim :')

Chanyeol: Kolay gelsin. Umarım çok yorulmamışsındır :(

Baekhyun: Ayakta kalabilirim! Kkk

Baekhyun: Çizim için ne düşünüyorsun?

Chanyeol: Öncelikle sürekli aynı bir pozda kalacağın için evde çalışmamız gerekecek. Annem çalıştığı için bizim ev müsait olur.

Chanyeol: Bir kaç poz fikri var aklımda ama yine de birlikte karar vermemiz en doğrusu olur.

Baekhyun: Olur, senin evinde çalışırız.

Chanyeol: ne zaman müsait olursun peki?

Baekhyun: Yarın sporu ekebilirim kk 16 ile 19 arası boşum.

Chanyeol: Ben her zaman boşum kk bana uyuyor.

Baekhyun: O zaman yarın görüşürüz Bay Park~

Chanyeol: Görüşürüz Bay Byun :)

Chanyeol: Görüşürüz Bay Byun :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

78 beğeni
17 yorum

Chanyeollie: Tobennie, beni dinlemiyor🤷🏻‍♂️

Y: Köpek ondan daha tatlı

V: çok şirin foto

P: Köpeğine koya koya toben ismini mi koydun gerçekten

G: Aww boyu otururken bile uzun

R: daha yavru mu😅 çok şirin
Chanyeollie: Yavru sayılır :')

Kyungsoo: Toben beni bile daha fazla dinliyor kk

Baekhyunnie: Kyaa~ yarın gelip onu seveceğim😍
Chanyeollie: Heyecanla seni bekliyoruz~

U: Ohaa Baekhyun burada ne arıyoor??

P: E bu da mı gay?

Albino/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin