sixteen

393 40 11
                                    

Baekhyun'un anlatımından

Bakışlarım hızla dolandı geniş yemekhanede. Dersime neredeyse bir saat vardı. Derse normalde zar zor son dakikalarda yetişen ben için, bu saatte okulda olmam çok saçmaydı.

Ama bir nedenim vardı ve ben şuan oturan nedenimi görmüştüm. 

Derin bir nefes verdim ve sakin adımlar atmaya özen göstererek ilerledim Chanyeol'un yanına. O dalgın dalgın yemeğini yiyordu. Her zamanki gibi gözlüğünü çıkarmış, yana bırakmıştı.

Karşısına geldiğimde boğazımı temizledim. ''Oturabilir miyim?'' Gözleri büyüdüğünde güldüm hafifçe. ''Tabii, tabii geç otur.'' diyerek hızla dikleşti.

Karşısına oturduğumda hızla uzandım ve çantamdan yanımda taşıdığım elmamı çıkardım. Güldü hafifçe ''Sağlıklı besleniyorsun sanırım.'' Başımı olumluca salladım. ''Spora boşuna başlamadım.'' 

Elmamdan büyük bir ısırık alırken sordum. ''İyi misin? Dalgın görünüyorsun?'' Bakışlarını kaçırdı ''Biraz zorda olabilirim.'' Kaşlarım havalandı ''Anlatmak ister misin?''

''Bir ödev verildi ve nasıl yapacağım hakkında bir haberim yok.'' ''Ne ödevi?'' arkasına yaslandı ''Biliyorsun ben güzel sanatlar okuyorum. Bir modeli, bir insanı çizmemiz gerekiyor. Kyungsoo kesin bir dille reddetti.''

''Neden reddetti ki?'' Güldü hafifçe ''Hoca beğendiği ilk üçü sergileyecekmiş. Benimki beğenilmez zaten desem de, inandıramadım.''

Ağırca ısırdım dudağımı. Daha öncesinde tasarımları olan bir arkadaşıma fotoğraf çekiminde yardım etmiş, modellik yapmıştım. 

Dikkatimi çeken birinin modeli olmak, çok zor olmasa gerekti.

''Modelin olmama ne dersin?'' Ağırca yaslandım arkama. Kabul eder mi diye korkmuyordum. Kabul edeceğini biliyordum. 

İstediğim, kimse bana karşı koyamazdı.

''Gerçekten, bana bu iyiliği yapar mısın?'' Gülümsedim büyükçe ''Sana iyi bir not aldırmak istiyorum.''

''Beni çok mutlu ettin. Gerçekten çok teşekkür ederim.'' Tam konuşacakken omuzum da hissettiğim el ile hızla bakışlarım arkama döndü. ''Jongin''

Hafifçe gülümsedi ''Erkencisin Baekhyun.'' Benimle konuşuyor olmasına rağmen bakışları Chanyeol'un üzerindeydi. ''Şey, ödev teslimi için erken geldim.'' Bana döndü ''Haber de vermedin.''

Hafifçe ısırdım dudağımı ''Chanyeol ile konuşurken unutmuşum.'' 

Hızla yanımdaki sandalyeyi çekip oturduğunda elini uzattı Chanyeol'a. ''Resmi olarak tanışmadık, Jongin ben.'' Bakışlarım Chanyeol'a döndüğünde kasıldığını gördüm.

Jongin'den pek hoşlanmamış gibi görünüyordu. Yinede hafifçe gülümsedi ve sıktı elini ''Chanyeol, memnun oldum.''

Bakışları bana döndü Jongin'in. ''Ne konuşuyordunuz?'' Hafifçe güldüm ve Chanyeol'un bakışları ile buluşturdum bakışlarımı.

''Chanyeol'un modeli olacağım.'' Chanyeol'da hafifçe gülümsediğinde iç çektim ağırca. Chanyeol çok güzel bir adamdı.

Masallardan fırlamış gibi görünüyordu.

''Nasıl modeli?'' diye sordu şaşkınlıkla. ''Çizim, bir insanı çizmesi gerekiyormuş.'' Bakışlarını kaçırdı ''Vay be, iyiymiş.'' hafifçe güldü ''Seni çizebilecek kadar kabiliyetli mi peki?''

Hafifçe yaslandım sandalyeye. ''Çizimlerini görmedim ama ben Chanyeol'a inanıyorum.'' Chanyeol hızla uzandı çantasına. ''Defterim yanımda, bir kaç çizim gösterebilirim.''

Albino/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin