nine

443 38 5
                                    

Chanyeol: TAMAM KYUNGSOO GELDİM TAMAM MESAJ ATIP DURMA

Kyungsoo: Baekhyun orda mı?

Chanyeol: Burada, tam karşımda hatta spor yapıyor.

Kyungsoo: Hadi aslanım göreyim seni! İnanıyorum ben!

Chanyeol: güldürme beni, bakmaktan ileriye gidemeyeceğim yine biliyorsun.

Kyungsoo: ben boşu boşuna orayı bulmak için götümü yırtmadım Beyaz çocuk.

Kyungsoo: yani git ve bir şeyler yap artık.

Derin bir nefesle karşımdaki spor aletlerine baktım. Zaten zayıf bir bedenim vardı. Onu şekillendirecek ve biraz kilo alacaktım.

Karşımdaki güzel beden yüzünden bunlara katlandığıma inanamıyordum.

İlk alet ile işim bittiğinde ensemdeki terleri kuruladım. Cidden yoruluyordum. Cebimdeki telefonumun titreşimini hissettiğimde ağırca çıkardım cebimden.

O an aklıma geldi saniyeler önce telefonunu eline alan Baekhyun. Ve bana attığı mesajı okudum.

Dün gece konuşmuştuk. Aramızda hala bir duvar vardı. Bu duvarı hiç bir zaman aşamayacakmış gibi hissediyordum.

Işığım: BEN ÇOK YORULDUM!

ışığım: ah, spor yapmak bana göre değil sanırım

Işığım: narin bedenimin her bir yanı ağrıyor

Tutamadım kendimi güldüm hafifçe. Başımı kaldırdım ve ileride belini tutup kendini arkaya doğru yatırmaya çalışan bedene baktım.

Esnemeye çalışıyordu. Ama yüzünde cidden yorgun bir ifade vardı ve terlemişti.

Kar tanesi: Senin zaten spora ihtiyacın yok ki güzelim. Bedenin cidden iyi.

Kar tanesi: kendini boşa yoruyorsun.

Hızla cebime attım telefonumu. Ve bana yardımcı olan adamın yönlendirmesi ile Baekhyun'un daha yakınına adımladım.

Neredeyse yanında duruyordum! Aramızda bir kişi vardı!

Sertçe yutkundum ve sakin olmaya çalıştım. Adamın gösterdiği gibi hareketi tekrarladım. Olduğunu anladığı anda yapacağım tekrar sayısını söyleyip yanımdan uzaklaşmıştı.

Ben kim spor yapmak kim? Ah Kyungsoo... Öleceğim burada.

Yüzümün kızardığını hissediyordum. Daha ilk günlerim sayılırdı. Neden bu kadar zorluyordu ki bu hoca beni?

O an bir kıkırtı duydum. Hızla bakışlarım sesin sahibini bulduğunda Baekhyun'un gülen yüzünü görmüştüm.

Bana bakıyordu. Bana mı gülüyordu?

Kaşlarımı çattığımı gören Baekhyun'un yüzündeki gülümseme silindi yavaşça. "Kendini zorlama bu kadar. Kıpkırmızı oldun." Dedi bana bakarak.

Bana bakarak söylüyordu. Benimle konuşuyordu değil mi?

Benimle konuşuyordu!

Bir anlık duraksasam da hızla toparladım ve gülümsemeye çalıştım. "Hocanın dediği tekrar cidden fazla" diye mırıldandım.

Bir kaç adım yaklaştığında hızla bende uzaklaştım aletten. "Ah cidden bende aynı şeyleri düşünuyorum. Fazla zorluyor." Güldü tekrar bakışları parlıyordu.

Benim ışığımın gözleri ışıl ışıldı.

Zarif elini uzattığını gördüğümde bakışlarım eline indi bir kaç milisaniye. "Aynı üniversitedeyiz diye anımsıyorum. İsmim Baekhyun." Hızla beyaz elimle tuttum güzel elini.

"Chanyeol, evet aynı üniversitedeyiz galiba." Başını olumluca salladı. "Aslında pek spora ihtiyacın varmış gibi durmuyor." Dediğinde güldüm hafifçe.

"Yani, senin de yok gibi ama ikimizde geliyoruz baksana." Gülümsemesi büyüdü. Can yakıcı bir hal aldı.

"Biraz kilo aldığımı hissettim ondan yazıldım yeniden. Hep yazılıp yarım bırakıyorum da neyse." Ensesini kaşırken kısık bir sesle söylemişti son sözlerini.

"Ben ilk kez geliyorum. Yarım bırakıp bırakmayacağım bir merak konusu." Dediğimde güldü hafifçe. Küçük ellerini yumruk yaptı ve kaldırdı "ben inanıyorum başarabilirsin Chanyeol!"

Tutamadım kendimi büyükçe güldüm şirinliğine. O an çalan telefonu girdi aramıza. Ayrıdı bakışlarımızı birbirinden.

"Efendim Jongin? Ha, geldin mi? Tamam, tamam geliyorum hemen. Bekle bir kaç dakika." Kaşlarım çatıldı hafifçe.

Jongin, Kyungsoo'nun Jongin'iydi.

Bana döndü tekrar Baekhyun. "Tanıştığımıza memnun oldum Chanyeol. Benim gitmem gerek. Benden bugünlük bu kadar." Başımı olumluca salladım bende. "Bende, bende memnun oldum tanıştığımıza. Görüşürüz yarın?"

Duraksadı bir kaç saniye "olur, görüşürüz. Hoşça kal." Koşu bandına astığı hırkasını kaptı ve hızlı adımlarla ilerledi çıkışa.

O gittikten sonra çıkardım telefonumu cebimden. O anda mesaj yazdığını gördüm ve bekledim.

Işığım: Kendime arkadaş buldum kar tanesi~ Spor artık eskisi kadar sıkıcı geçmeyecek umarım.

Işığım: çıktım eve gidiyorum bayılacağım hemen.

Kar tanesi: Sevindim bir arkadaş bulmana Baekhyun.

Kar tanesi: çok yorma kendini... Kıyamam ben sana.

Işığım: Aww beni utandırma. Jongin bana garip garip bakıyor.

Kar tanesi: Yanında olup o güzel halini görmek isterdim.

Işığım: olursun belki bir gün.

Kar tanesi: belki bir gün.

Uzun bir bölüm yazdım yorum bekliyoruum~

Albino/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin