457 beğeni
54 yorumBaekhyunnie: Bu kez sporu yarım bırakmak yok!
K.Jongin: Hani birlikte gidecektik... Oyun bozan
Y: yaa neresi orası bende gitmek istiyorum.
U: saçların çok güzel oppa
O: aman tanrım iPhone'u var!
S: Şirinsinnn uwuu
Chanyeollie Baekhyunnie'nin fotoğrafını beğendi.
Çalan telefonumu cevapladım hızla "efendim soo?" "Buldum hangi salon olduğunu atıyorum şimdi sana" hafifçe çatıldı kaşlarım.
"Nasıl yani? Hangi salon?" Ofladı derince "Baekhyun başladı ya spora. Sende oraya gidiyorsun beyaz çocuk." Hızla büyüdü gözlerim ve adımlar duraksadı.
"Ben spor yapmam ki!" "Yaparsın canım yaparsın. Hem çelimsiz vücudun şekillensin biraz. Bak Jongin'ime ne güzel kasları var."
Derin bir nefes verdim ve başımı olumsuzca salladım. "Kyungsoo bak bence bu kötü bir fikir. Üstelik-" "üsteliği falan yok bunun. Sen bana okey dedin mi? dedin. Mesaj attık mı? attık. Devamında da dinleyeceksin beni. Hadi marş marş."
Yüzüme kapatılan telefona baktım bir kaç saniye. Sonrasında el mecbur attığı konuma adımladım. Hem Baekhyun'u bugün çok az görmüştüm.
Belki onu görürdüm.
Baekhyun'un anlatımından
Günlük spor sonrasında aldığım sıcak duş ile kendime gelmiştim. Spor salonunun tuvaletinde hızla düzelttim ıslak olan uzun saçlarımı. Tam bir hafta olmuştu bugün spora başlayalı ve bu kez başarılı olacak gibiydim.
Boyası nerdeyse akmış kızıl dalgalı saçlarım bol tişört ve eşofmanım ile komik görünüyordum. Umursamadım ve ağır adımlarla çıktım tuvaletten.
Telefonumu çıkarttım çantamdan ve kulaklığımı taktım telefona. Yerde olan bakışlarımı kaldırdım çıkışa yaklaşırken.
Tam o anda dikkatimi çekti beyaz saçlar. Girişteki kayıt bölümünde kağıt dolduruyordu.
Bir kaç kez kırpıştırdım gözlerimi, yanlış hatırlamıyordum. Bu çocuk benim üniversitenin ilk günü çarpıştığım çocuktu.
Hani şu albino olan. Hayatımda başka bu kadar beyaz saçları olan biri görmemiştim de neyse.
Bir kaç saniyedir durmuş ona baktığımı fark ettiğim anda bakışları bakışlarımla çarpıştı.
Hızla kaçırdım bakışlarımı ve kulaklığımı taktım acele bir şekilde kulağıma. Ağır olan adımlarımı hızlandırmamaya dikkat ederek geçtim yanından.
Buraya kayıt mı oluyordu? Aynı spor salonuna mı gidecektik yani.
Gülümsedim hafifçe. Aslında güzel olabilirdi. Değişik biriydi ve benim henüz burada bir arkadaşım yoktu.
Değişik arkadaşları kim sevmezdi ki?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Albino/Chanbaek
FanfictionChanyeol albino hastası. Baekhyun ise üniversitesinin en parlak öğrencilerinden biri. Texting.