Chanyeol: Kyungsoo
Chanyeol: Sanırım işler sandığımız gibi değil.
Kyungsoo: Yine ne oldu Chanyeollie?
Chanyeol: Jongin, bugün o da geldi spora. Yani birliktelerdi.
Chanyeol: Baekhyun'un bana selam verdiğini gördüğünde yüzünde gördüğüm ifade değişikti.
Chanyeol: Arkadaşlar. Buna eminsin değil mi?
Kyungsoo: Bu nasıl soru? Arkadaşlar tabii ki de.
Kyungsoo: Nasıl yani bir şey mi sezdin?
Chanyeol: Bugün ki hallerini görseydin, onlara arkadaş demezdin.
Kyungsoo: Lan korkutma beni. Ne var aralarında dur arıyorum. Konuşalım.
Çalan telefonumu cevapladım hızla. "Ne diyorsun Chanyeol? Ne oldu orada? Hem Jongin başka bir yere gidiyordu spora orası ne alaka?"
Derin bir nefes verdim. "Sakinleş, gördüğümü anlatacağım." Titrek bir nefes çekti içine "anlat"
"Ben hem çalışıyor hem Baekhyun'un gelmesini bekliyordum. Bir baktım bunlar yan yana girdiler içeri. Baekhyun her zaman yaptığı gibi selam verdi bana. Jongin de beni gördü o zaman."
"Garip davrandı işte Jongin. Sürekli Baekhyun'un yanındaydı. Düzgün spor bile yapmadı. Kaç gündür ufak tefek konuşuyordum Baekhyunla. Bugün bir kelime konuşmadık."
"A-arkadaşını kıskanmış olamaz mı?" Sertçe karıştırdım beyaz saçlarımı. "Bilmiyorum Soo. Umarım öyledir. Eğer aralarında bir şey vars-" hızla böldü cümlemi "yok öyle bir şey. Ben onları aylardır izliyorum tamam mı? Ben sezerdim olsa."
"Sen yanlış anlamışsındır." Ağrıyan boynumu ovdum. "Umarım Kyungsoo."
Telefonu kapattıktan sonra Baekhyun ile olan konuşmamıza girdim derin bir nefesle. Aralarında gerçekten bir şey olabilir miydi?
Ben Baekhyun'a bir ilişkisi olup olmadığını sormamıştım. Sormalı mıydım?
Kar tanesi: Selam Baekkie
Bir kaç dakika içinde gelen mesaj ile şaşırmıştım.
Işığım: Selamm
Kar tanesi: Nasılsın? Konuşmadık bugün.
Işığım: İyiyim kafedeyim ya, hem yardım ediyor hemde sıcak çikolata içiyorum.
Kar tanesi: Yaa afiyet olsun güzelim.
Kar tanesi: Ben bir şey sormak için yazdım aslında. Bunu şimdiye kadar sormak cidden aklıma gelmemişti.
Işığım: Sor
Kar tanesi: Hayatında biri var mı? Yani flört, gibi de olur. Biri var mı?
Işığım: Nereden çıktı şimdi bu?
Kar tanesi: Merak ediyorum. Biliyorsun, hislerim var benim sana karşı. Ne kadar hisettirmemeye çalışsam da, seviyorum seni.
Işığım: Hayatımda biri yok. Flört veya sevgili olarak. Olsaydı senin mesajlarına cevap vermezdim zaten.
Kar tanesi: anladım, ben yanlış anlamış olmalıyım o zaman.
Kar tanesi: İçimi öyle bir rahatlattın ki. Teşekkür ederim Işığım.
Işığım: Neyi yanlış anladın ki? Anlamadım.
Kar tanesi: Önemli bir şey değil cidden. Benim kuruntum.
Işığım: Pekiii sorgulamayacağım. Hiç bir şeyi tam anlamıyla açıklamıyorsun zaten bana 🤷
Kar tanesi: Üzgünüm :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Albino/Chanbaek
FanfictionChanyeol albino hastası. Baekhyun ise üniversitesinin en parlak öğrencilerinden biri. Texting.