nineteen

388 44 18
                                    

Bir adım geri çekildim hızla. "B-ben" elimi sıkıca tuttu. "Bana gerçeği söyle Chanyeol. O sensin, değil mi?"

Gözlerimi kaçırdım. "Ne zamandır biliyorsun?" Hafifçe gülümsedi "bugün emin oldum." Uzandı ve tuttu diğer elimi.

"Senden uzaklaşmayacağım veya sana hesap falan sormayacağım Chanyeol. Bende, senden hoşlanıyorum."

Gözlerim mutlulukla dolarken "gerçekten mi?" Diye sordum. "Hoşlandığın kişi ben miyim?" Başını olumluca salladı.

"Eğer, korkmayacaksan, herkesin içinde benimle ilişki yaşayacaksan denemek istiyorum ben." "Asla." Diye fısıldadım.

Tuttuğum elini öptüm yavaşça. "Eğer sen yanımda olursan asla korkmam Baekhyun." Batan güneşin güzel kızıllığı yüzüne vururken büyükçe gülümsedi Baekhyun.

Yaklaştı öptü yanağımı. "Ah Chanyeol sen bunca zaman neredeydin?" Sıkıca sarıldım, sardım kollarımı beline.

"Ben ne diyeceğimi bilemiyorum Baek. Ben gerçekten korkmasaydım çıkardım karşına. Biliyorsun ben hasta olduğum için-" başını olumsuzca salladı hızla "hasta deme kendine." Uzandı ve okşadı hafifçe saçlarımı.

"Ben senin beyaz saçına da, tenine de hayran oldum." Gözleri gözlerimin içine bakarken gülüyordu adeta.

"Gözlerin, muhteşem görünüyorlar Chanyeol. Nasıl hoşlanmam senden?" Tekrar sarıldığımızda titrek bir nefes verdim.

Esen rüzgar ile "içeri girelim." Diye fısıldadım. El ele indik merdivenlerden. Eli elime çok yakışıyordu.

Eve girdiğimizde bacaklarımızın arasında dolanan Toben bile birbirimize bakmamıza engel olamıyordu.

Çalan telefonu ile ailesinin aradığını, eve gitmesi gerektiğini söylemişti. Kapının önünde onun ayakkabılarını giymesini beklerken, mutlulukla doluydum.

Ayakkabısını giydiğinde gülümseyerek baktı bana. Yaklaştım, öptüm yanağını. "Dikkatli git Baek." "Eve gidince, yazarım Chan."

Hafifçe ısırdım dudağımı. "Sanırım mutluluktan delireceğim birazdan." Kendi kendime mırıldanmış olsam da Baekhyun duymuş ve kısıkca gülmüştü.

"Gidiyorum o zaman ben." Dediğinde derin bir nefes verdim. "Seni bırakmamı ister misin?" Başını olumluca salladı hızla. Ardından ise duraksadı "yani senin için sıkıntı olmazsa." Hızla giydim ayakkabılarımı "ne sıkıntısı olacak?"

Yan yana yürümeye başladığımızda kararsızlık içinde kalmıştım. Elini tutsam, daha ilk gün olduğu için bir şey der miydi?

Elini tutmasam korkuyorum mu sanardı?

Serçe parmağımda bir dokunuş hissettiğimde bakışlarım elime kaydı. Parmağını parmağıma dolamış, ilk adımı o atmıştı.

Elini sıkıca tuttuğumda gülümseyerek baktı bana. Ailem, yani annem gay olduğumu biliyordu.

Kimseden saklayacak bir şeyim yoktu. Tanımadığım insanların hakkımda düşündüklerini umursamayı yıllar önce bırakmıştım.

Baekhyun'un evinin önüne geldiğimizde durduk. "Bıraktığın için teşekkür ederim." Gülümsedim hafifçe "Bana bir şans verdiğin için teşekkür ederim."

Gülümseyerek girdi eve. Kapıyı kapamasının ardından arkamı döndüm.

Göz göze geldiğim kişi, yüzümdeki gülümsemenin dağılmasına huzurumun kaçmasına neden olmuştu.

"Sen, burada ne arıyorsun?" Diye sordu adım adım yaklaşırken. Gözlerimi devirdim "sevgilimi eve bırakırken sana sormam gerektiğini bilmiyordum Jongin."

Bakışları büyürken yutkundu. Ardından sinirle güldü. "Yalan söylüyorsun, değil mi?" Ellerimi ceplerime sokarken güldüm hafifçe.

"Git sor Baekhyun'a. Ben yalan söylüyorsam gerçeği o anlatır değil mi?" "Ben sana anlatırım demedim mi! Sen hangi cesaretle-"

Omuz silktim rahatlıkla. "Git anlat. Her şeyi biliyor. Ona yazanın ben olduğumu da, onu sevdiğimi de biliyor. Biz bugün birbirimize açıldık."

Gözlerini kapattı ve yutkundu. Bir anda beni sertçe ittiğinde bir kaç adım geriledim. "Defolup gideceksin hayatımızdan!"

Bu kez sinirle gülen bendim. "Gitmesi gereken kişi sensin. Ben değilim." Gözlerinin dolduğunu gördüğümde bir kaç adım atarak yaklaştım. "Baekhyun'dan uzak dur Jongin. Seninle kavga etmek istemiyorum."

Yanından geçip evime yürümeye başladım. Geçen bir kaç saniyenin ardından seslendi ardımdan. "Sen korkağın tekisin! Kolaysa uzak tut beni ondan! Durmayacağım Chanyeol! O bana olan hislerini anlayana kadar durmayacağım!"

Arkamı bile dönmeden devam ettim. Ben Baekhyun'a da, bize de güveniyordum.

O bize hiç bir zarar veremez, en mutlu günümü mahvedemezdi.

O bize hiç bir zarar veremez, en mutlu günümü mahvedemezdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

759 beğeni
47 yorum

Baekhyunnie: @Chanyeollie

Y: Baekhyun neden o çocuğu etiketlemiş ki?

O: O çocuk da öyle bir resim atıp Baekhyun'u etiketlemiş! Sevgililer mi yoksa?

E: Hadi ama Baekhyun ona bakmaz

W: Bacakları çok güzel görünüyor

İ: Woaah dedikodu var

Oohsehun: Hayırlı olsun enişte @Chanyeollie

H: OHA SEHUN ENİŞTE YAZDI

S: Hadi ama bunlar Jongin'le sevgili değil miydi?

K: Uyumlu bir çift oldular bence~~

Chanyeollie: Manzaradan daha güzel görünüyorsun.
Baekhyunnie: kalbim

Baekhyunnie: kalbim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

286 beğeni
28 yorum

Chanyeollie: @Baekhyunnie

R: Aww isimleri bile uyumlu

U: Hesabının en iyi fotoğrafı

O: Acaba Baekhyun mu çekti 🥺

P: seni Baekhyun'u sevdiğim için sevmeye çalışacağım

Q: Jongin'in yerini alamazsın!

S: Tatlılar bence😌

Kyungsoo: HEY BANA HER ŞEYİ ANLAT HEMEN
Chanyeollie: Wp gel

Albino/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin