thirteen

387 42 9
                                    

Jongin derin bir nefesle oturdu koltuğa. Annesi biraz düzeldiğinde hemen Baekhyun'un yanına gelmişti ama Baekhyun saatlerdir telefondan başını kaldırmıyordu.

Güzel gülümsemesini takınmış, biriyle konuşup duruyordu.

Ayağı ile ayağını dürttü. "Hey! Benimle ilgilen~" Baekhyun'un gözlerini devirdiğini gördü "saatlerdir seninle ilgileniyorum zaten Jonginnie~"

Kalktı ve hızla kaptı elindeki telefonu. Biriyle mesajlaşıyordu. Baekhyun hızla ayağa kalktı ve telefonunu almaya çalıştı. "Jongin! Versene"

Jongin okumaya çalıştı "kar tanesi mi? O da kim?" Diye sordu merakla. Baekhyun gözlerini kaçırdı "arkadaşım."

Jongin kaşlarının havalanmasına engel olamadı. "Sen arkadaşlarınla mesajlaşmazsın ki. Ararsın. Hem ben tanımıyorum kim bu?"

Baekhyun zıpladı ve aldı telefonunu. "Ne bu sorguya çeker gibi. Konuşuyorum sadece."

Jongin kalbinin korku ile hızlandığını hissetti. "Konuşuyorsun yani, arkadaş olarak değil mi?"

Hafifçe gülümsedi "onun bana karşı duyguları var. Bende onu tanımaya çalışıyorum." Jongin gözlerini kaçırdı "kim, tanıyor muyuz?"

Baekhyun güldü hafifçe "aslında bende tanımıyorum. Bana, anonim olarak yazdı. Zamanı gelince karşıma çıkacakmış."

Jonginin kaşları çatıldı. "Ya seninle dalga geçen biriyse. Ya, yalan söylüyorsa nasıl güvenirsin Baekhyun?" Baekhyun ellerini kaldırdı "sakinleş, çok özel şeylerden bahsetmedim zaten. Daha tanımaya çalışıyorum."

Jongin derin bir nefes verdi. "Benim içim hiç rahat etmedi Baekhyun." Baekhyun uzandı ve tuttu Jongin'in elini. "Biliyorum beni korumak istiyorsun ama korkma. Ben kendimi tehlikeye atmam."

Baekhyun hızla uzandı tekrar telefonuna. Ve kar tanesine cevap yazmaya başladı.

Baekhyun: Jongin seni öğrendi de, soru yağmuruna tuttu biraz kk o yüzden cevap veremedim.

Kar tanesi: Yaa bilmiyor muydu? Çok yakınsınız sanıyordum.

Baekhyun: kesin bir şey olmadığı için söylememiştim.

Kar tanesi: yani artık kesin bir şey mi var?~

Baekhyun: sen kim olduğunu söylemeden kesin bir şey olamaz~

Kar tanesi: :( kalbim

Baekhyun: karşıma çıkmak çok zor bir şey değil.   (. ❛ ᴗ ❛.)

Kar tanesi: 乁[ ◕ ᴥ ◕ ]ㄏ

Baekhyun: anladım anladım kk biraz daha zamana ihtiyacın var. Zorlamıyorum

Kar tanesi: seni görmeyi özledim :( hafta sonlarından nefret ediyorum :(

Baekhyun: fotoğraf atmamı ister misin?

Kar tanesi: GERÇEKTEN YAPAR MISIN BUNU?

Baekhyun: düşününce tanımadığım birine fotoğraf atmak biraz saçma ama...ben seni sevdim ve güveniyorum sanırım

Kar tanesi: ağlamak üzereyim 〜(꒪꒳꒪)〜

Baekhyun: Fotoğraf geliyooor~

Baekhyun:

Kar tanesi: yazacak kelime bulamıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kar tanesi: yazacak kelime bulamıyorum. Tüm kalbim seninle dolu Baekhyun

Kar tanesi: güzelliğin, gözlerimi kamaştırıyor.

Kar tanesi: ben sana bakmaya bile layık değilim. Beyaz ten en çok sana yakışıyor.

Kar tanesi: seni pamuklara sarmak istiyorum. Off delircem (๑♡⌓♡๑)

Baekhyun: o kadar hızlı yazdın ki araya giremedim kk

Baekhyun: keşke bende seni görsem :(

Kar tanesi: umarım bir gün tüm cesaretimi toplayıp çıkarım karşına.

Baekhyun: Ve lütfen bir daha kendini bu kadar küçük görme. Evet dış görünüş önemli ama bir yere kadar.

Baekhyun: ben senin kişiliğini, asıl seni görmek isterim.

Kar tanesi: şimdiye kadar kimse asıl beni görmek için uğraşmadı.

Kar tanesi: Umarım asıl beni seversin Gün ışığım.

Baekhyun: Sevecek gibiyim Kar tanesi~

Albino/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin